Friday 24 June 2011

Egy kis jelentes a nagy melegbol...

Zajlanak a hetkoznapok, mar elkezdtem en is furodni (reg), csak meg nem emlitettem itt es mar magam sem tudom hanyadikan inditottam iden a szezont, de tavalyhoz kepest eleg keson... Nem volt elobb idom sem, es kedvem sem... :( Most van! Hugomek itt vannak julius 10-ig, ugyhogy van motivacio is meg hajtoero is... :) Ugyhogy jarunk strandolni ha tehetjuk, bar munka is sok van meg, de szepen haladunk azzal is...
Most eppen vendegeket varunk (az elso igazi idei vendegeket) a lenti apartmanba, ugyhogy itthon izzadunk, de ha megerkeznek azonnal lemegyunk a partra, mert kesz vagyok, fel van forrva az agyam teljesen!
Tegnap delutan elmentunk Jaz szigetere, vagyis csak minket lanyokat hagytak ott a fiuk, mikozben ok elhuztak motorcsonakkal horgaszni... Ott voltunk este 9-ig! A naplemente gyonyoru volt, kepeket is keszitettem es a viz homerseklete meg "langyos leves"!!! Nem hideg mar egyaltalan, pedig azt hittem, hogy ott kinn, a nyilt tengeren hidegebb lesz... Istvan fogott egy macskacapat, szegenyket nagyon sajnaltuk, meg lelegzett es mozgott a szeme is amikor mutattak... :((( Ebbol biztosan nem eszunk: se en, se a tesom... Holnap delutan sutunk megint es megyunk segiteni felfujni (kompresszorral) 200 lufit egyik baratainkhoz, ahova vasarnapra meg vagyunk hivva 3. szuletesnapi partyra! Mivel sok hozzavalom maradt sutnivalo dolgokbol, mert kisse elszamoltuk, mi fog kelleni eskuvore, felajanlottam, hogy en is hozok egy tortat, ugyhogy ma este azt is kisutom, holnap meg kidekoralom... :)
28-an erkezik Timi, 30-an Ritaek, ugyhogy lassan osszeall a tavalyi letszam es majd egyik nap megint elmegyunk egyutt abba a szep obolbe, ahol annyira szeretunk furdeni (Kacola)...
Nagyjabol ennyit mara. Szep hetveget kivanva bucsuzunk! ♥
Mindjart dolok nehany tegnapi kepet...

No comments: