Saturday 30 July 2011

Julius vegen jelentem! :)

...Amiota nyar van, valahogy foleg csak munkaugyben ulok le a gep ele es neha beszolok parat a Facebookon, de ennelk tobbre alig futja idombol.. Nem is baj (nekem), de talan hainyzom, ugyhogy irok egy kicsit...
Nem ismetlem magam, hogy ne legyek uncsi, de ugye tudjatok: zajlik a nyar, valtakoznak a vendegek, kotodnek uj ismeretsegek, kicsit strandolunk, kicsit dolgozunk, csonakazunk... Tegnap elott rokonlatogatas is volt nalunk, Zoli jott Magyarbol, aki nem messze nyaral "uj csaladjaval"... Talalkozasunk oromere sutottem muffint, ittunk, ettunk, beszelgettunk, megneztek az eskuvoi albumunkat, aztan lementem veluk a strandra, pizzaztunk a Natieknal es delutan elbucsuztunk egymastol... Ekkor en Adriekra csorogtem (akik nalunk vannak vendegsegben), hogy hol vannak es csatlakoztam Hozzajuk a strandon... Ugyhogy szerencsere mostanaban mar joval tobbet strandolok megint, vagyis tudatosan probalom magam ravenni, hogy le kell mennem es furdeni, uszni, napozni!!! :)
Tegnap Adrival es Zorannal elmentunk 4-esben a vilagitotoronyhoz, mert ez volt a kivansaguk, hogy meg egyszer menjunk el oda! Vittunk sutnivalot is meg grillezoracsot es tuzifat es ott ebedeltunk, s csak este 7.kor indultunk vissza jo nagy szelben, ugyhogy jo vizesek is lettunk, de ettol fuggetlenul szep napunk volt! Az ido borus volt es szeles, s igy masok nem is mereszkedtek ide, ugyhogy az egesz sziget a mienk volt!!! Lattunk delfint is! Fenykepeztuk is, de nem az en gepemmel, hanem Zorannak a szuperszonikus masinajaval, amin meg "nyersek" a kepek, de majd kuldik otthonrol es akkor lehet osszedobok egy 2011 nyara c. albumot a picasaweben...
Most is strandra keszulok veluk, mert holnap hajnalban utaznak haza, ugyhogy ma lesz az utolso furdes, este meg talan palacsintazas, ha idoben hazaerunk es meg lesz erom sutogetni...
Egyelore ennyi. Majd jelentkezem!
Szep hetveget mindenkinek! Mindjart dobok par tegnapi kepet is...

No comments: