Sunday 17 July 2011

Telik-mulik a nyar...

Sziasztok! A meleg ido tovabbra is fennall, de egyre jobban hozza vagyunk szokva... A magas paratartalom viszont mar csokkent, igy egesz jol elviselheto az ido...
A napokban foleg szamitogep elott ulve szerveztem a munkainkat, megvalaszoltam nehany fuggo e-mailt, amelyekre elobb nem jutott idom, delutanonkent voltam strandon is (hurra!), es talalkoztam regi ismerosokkel, akik 3 eve nalunk nyaraltak es most is itt vannak, de mar tegnap mentek volna haza... No, errol sikeresen lebeszeltem oket, igy meg 3 ejszakat rahuznak es nalunk maradnak! :) Ok Andiek Becsbol... Ugyhogy Veluk strandolok, dumcsizunk, napozunk es arrol almodozunk, hogy milyen lesz ha majd egy nap meglatogatjuk Oket Ausztriaban! :) Becsben en mar jartam egyszer osztalykirandulas kereteben, de nem sokat setaltunk a varosban, szerintem csak buszbol neztuk meg es a Schonbrunni kastelyban voltunk... Ugyhogy muszaj mennunk! Becset nezni, Alpokat, a kozeli tavat es ugy altalaban: Ausztriat! Remelem osszejon!!! :)
Ma van itt a helyi Szuzanyas unnepseg, Andiekat utbaigazitottam, hogy merre menjenek le, ha szeretnek latni ezt az egeszet, mi viszont iden nem megyunk le, mert epp varjuk, mikor erkeznek meg a vendegeink az apartmanba, mivel nem tudjuk, hogy kb. mikor erkeznek... Ugyhogy varok... Meg egy mosas is megy, hiaba van vasarnap, de muszaj, mert aztan megint nem lesz gepem par napig, a vendegeknek meg nem szeretnek zavarni es bepofatlankokdni a mosogephez! :)
Delutanonkent a YouTube-on megneztem a Tovismadarak c. sorozatot, mert emlekszem, hogy kiskoromban neztuk, de szerintem tul kicsit voltam, mert nem is nagyon emlekeztem ra, csak a tuzre ami majdnem elpusztitotta Drogreda-t! :) Ja, meg persze a jokepu papra meg Maggie-re... :) Ugyhogy most nehany nap alatt megneztem az egeszet! Tenyleg jo kis romantikus tortenet! :)) Es ami a lenyeg: Ausztraliaban jatszodik!!! Szerintem ekkor szerettem bele Ausztraliaba, ez meg tudatalatti-, "kiskori" dolog nalam... :)
Andiek 19.-en mennek haza... Utanuk is kedves ismerosok jonnek majd 24.-en... Oket is alig varjuk!
Most befejezem egyelore... Megnezem lejart-e a mosas es kiteregetek...
Szep vasarnapot mindenkinek!

No comments: