Saturday 17 September 2011

Lassan, de biztosan itt vagyok ujra...

Rosszul vagyok, ha vissza kell gondolnom az utolso bejegyzes ota eltelt idore... Nem azert, mert annyira szornyu volt, hanem mert fogalmam sincs, hogy mi is tortent... Annyira rossz a memoriam (Omega 3 pedig megy, minden reggel 1 szem...) vagy csak ennyire lefarasztott a nyar es a hoseg, de nem emlekszem SEMMIRE!!! Amire halovanyan emlekszem, az az, hogy itt voltak az egyik unokatestveremek Nemetbol augusztus 29-tol szeptember 9-ig... Ez meg remlik... Az is, hogy kb. merre jartam veluk: Omis (Dino Park, Flinstones Etterem), egy nap Sibenikben, de akkor mi ugyinteztunk, ok meg magukban lofraltak, egy delutan a primosteni strandon es a tobbi idot szerintem itthon toltottuk, vagyis helyi kornyeken, gyalog bejarhato tavolsagon belul... Fugelekvart iden nem gyartottam, nagyon sok fugen odaveszett (Agi nagy banatara...), mert nem volt ido sem leszedni, sem megenni... :( Most szilvalekvart szeretnek kesziteni, mert mar az az aktualis, persze nem sajat szilvabol, de sajnos mire oda jutok, hogy nekialljak mar az sem lesz aktualis... Nem birom magam utolerni, illetve kellemes elfoglaltsagokra nem juttatok az idombol, ami egyreszt nem rossz, mert legalabb haladok a kotelessegeimmel, eleg latvanyosan, de errol most nem irok reszletesen, mert uncsi (mosas, pakolas, tarolo kitakaritasa...) Pedig bezzeg bizony jobban is beoszthatnam az idom... Mondjuk minden elvegzett kotelesseg utan megjutalmazhatnam magam egy kis uszassal, napozassal, a rengeteg nyaron kapott magyar Nok Lapja olvasgatasaval, de nem, en sztahanovista allat modjara csak gurizek, pedig mar faj az osszes izmom es izuletem... :(( (O, egy masszazs most jaj de jol jonne...)
Tok hosszu listam van mindarrol, amit el kell vegeznem a kovetkezo fel evben, ugyhogy most ezt probalom ugy besuriteni, hogy a leheto legkevesebb ido alatt vegezzem el a leheto legtobb dolgot es marcius elott legyen legalabb 1 nyugis honap, amikor nem kell mar SEMMIT sem csinalni...
Nyaron elegge elhanyagoltam az egeszseges eletmod projectet is, "bunoztem" sok teren, amit most ki kell javitanom, ugyhogy indul a csalantea ivaszat literszamra minden nap legalabb 3 honapon at...
Ido kozben anyosomnak sikerult ujra elesnie (lasd: regebbi bejegyzesek, ahol azt ecsetelem, hogy anyosom allandoan elesik...) es most el is torte a kezet mellesleg, szoval meg az o feladatai is ram maradtak, duplan el vagyok latva teendokkel...
A zuram jol van, bar o is mar nagyon faradt es elegge labilis idegzetu :)), pl. nem birja a sok beszedet hallgatni, foleg ha nem horvatul van es nem ert belole ket kukkot sem, de szepen turi...
A jovo heten ugyintezes var rank a kozelben s tavolabb is... Megyunk a fovarosba s 2 napot eltoltunk a Plitvicen is, mert kulonben bedilizunk, ha nem szokhetunk el innen legalabb par napra!!!
Semmi vidamrol most nem birok beszamolni, tul faradt vagyok es le vagyok amortizalva igy nyar vegen... Minden evben tervezem, hogy jovore maskepp lesz es nem fogom igy lestrapalni magam, de ugy latszik ez nem Moni-fuggo, ez eleve igy van, magatol igy adodik, a sors igy akarja...
Ilyenkor minden evben haza szoktunk latogatni Magyarorszagra... Na iden erre sem jut... Sem penz, sem pedig ido meg ero nincs ra... Pedig lassan szuret lesz, s mivel a hugomek is Nemetben laknak mar, igy iden ok sem tudnak besegiteni... Minden marad az idosebbekre...
Ami kiadas var iden telen abba rossz belegondolni, de neki kell allni, ahogy a teendoknek is, hogy tavaszra mar mindennel vegezzunk es ne legyen meg egy olyan ev, amikor nincs itthon rend, vagy mint iden: nincs furdoszoba, es el kell jarni masokhoz zuhanyozni...
Most bucsuzom, ha lesz erom talan dobok par kepet, ha nem akkor majd maskor...
Udv mindenkinek es majd lassan irok e-maileket is azoknak akiknek logok, de arra meg egy kicsit varni kell...

No comments: