Wednesday 13 June 2007

Megvan a diplomám!!! :o)

Sziasztok! Ma lediplomáztam pedagógiából is! A dolgozat védésre 4-est kaptam, a tételre meg 5-öst! Nagyon örülök, nagy tehertől szabadultam meg és még mindig hihetetlen, hogy ennyi és kész! Már nem vagyok diák!!! Végre! Ezzel egy nagy fejezet zárult le az életemben, úgyhogy nyitok is egy újat és ha kipihentem magam, a lakásfelújításra koncentrálom az energiámat, mert az még egy nagy falat lesz aztán szépen lassan tovább a nagybetűs ÉLET rejtelmeibe... Gondolom lesznek még ennél nagyobb próbatételek is az életben, de igyekszem megbirkózni azokkal is... Hmmm... Fura... Még mindig hihetetlen, hogy túlvagyok rajta... :o)
Köszi mindenkinek a sok megerősítést, biztatást, "agymosást", Sladjonak és Diának a segítséget a tanulásban így a finisben, mert nem semmi volt, amit produkáltunk a Skype-on át csajszikáim! :o)
Szombaton megyek "haza", az új hazámba vagy hogy is van ez... Addig még igyekszem kicsit pihenni, mert megérdemlem! :o)
A hazalátogatás ugyan megint rohamtempóban haladt, de azért jó volt! Találkoztam sok barátommal, ismerősömmel, elbeszélgettünk egy kicsit, együtt voltunk, szerencsére mindenki jól van vagy legalábbis a körülményeihez képest jól és ennek örülök! Ma kaptam még sok-sok kedves ajándékot is: kozmetikumokat, nyakláncot, néhány ruhát, gyertyákat, sőt így nyár elején még karácsonyfadíszeket is!!! :o) Jó érzés tudni, hogy ennyien szeretnek és gondolnak az emberre... Kicsit félek, hogy ha most így nagyon belevetem magam az ÉLET sűrűjébe, a hétköznapok elintézni valóiba, akkor lassan leépülnek a kapcsolatok, de ennek ellenére a magam részéről megteszek mindent, hogy ez ne így legyen! Nincs fontosabb az életben, mint az egészség és ha vannak őszinte barátaid, akik szeretnek és akikre számíthatsz... Szerencsémre nekem vannak ilyeneim! :o)
Láttam ma a kis keresztfiacskámat is még egyszer kicsiben, mert mire legközelebb jövök már lehet komoly beszélgetéseket folytathatok vele... Most ugyan csak 2 éves, de gyorsan fejlődik a szókincse... Aranyos a drága, majd teszek fel képeket is ha hazaértem. Megkukkolhatjátok! :o)
Ennyit tőlem mára, csakis azért, mert hálás vagyok Nektek és megérdemlitek, hogy - bár hulla fárdatan a mai naptól - de értesítselek Titeket a Nagy Hírről! Köszi még egyszer mindenkinek mindent! Jóéjt! :o)

1 comment:

Anonymous said...

Gratulalok ;)