Tuesday 19 June 2007

Megjöttem!

Igen, igen, vasarnap ota ujra itthon vagyok, csak meg idom nem volt mindenkinek reszletes jelentest kuldeni az utrol meg egyebekrol, ugyhogy most erjetek be ennyivel, aztan majd jelentkezem hamarosan az emailekkel is...
Vasarnap hajnalban erkeztem, hulla faradtan, de nagyon jo volt kiszallni es vegre megnyugodni!
Ebedig aludtunk, aztan kipakoltam a koffereket, mostam ket adag ruhat, ami hetfon folytatodott mar komolyabb tempoban: portalanitani nagyon kellett, porszivozni meginkabb, aztan felmosni, mosni, vasalni... Ezuttal nem lepett meg a dragam, mint a multkor, mert szegenynek rengeteg dolga van es nem ert ra holmi takaritassal foglalkozni... :o) Ugyhogy gyorsan osszekaptam a lakast es delutan egy naaagy uszassal ajandekoztam meg magam! :o) Emberek! A tenger 2 het alatt vagy nagyot melegedett vagy csak annak koszonheto a tegnapi "levesben" furdes lehetosege, hogy este 6-kor rakott ki a parom a strandon, amikor a kinti- meg a tenger homerseklete kiegyenlitodik es fantasztikusan melegnek tunik a viz!!! Elsore bementem, semmi hozzaszoktatas meg ilyenek! :o) (Ugyhogy melegen ajanlom, hogy aki tud, az jojjon nyaralni, mert nem banja meg! :o) Helyunk is van meg egeszen julius 16-ig! Ugyan adtam fel ma is nehany hirdetest, de lehet rossz helyre teszem es nem latja senki??? ) Szoval: tenger - szuper! Lelkiallapotom - meg szuperebb! Regen voltam mar ennyire nyugodt belul! Talan ez is az elvegzett kotelessegnek koszonheto?! Valoszinu... Mindenesetre jo erzes, hogy nem kell tobb vizsgat letennem, legalabbis iskolai keretek kozott nem... :o)
Ennyit mara, par nap mulva ismet jelentkezem, ha lesz idom es ha lesz valami fontos tema, mert nem akarlak benneteket ostobasagokkal farasztani! :o)
Puszi mindenkinek es koszonom szepen a Magyarorszagon toltott szep napokat azoknak, akik hozzajarultak, hogy jol erezzem magam!

No comments: