Thursday 2 August 2007

Vegyesfelvagott...

Halihooooo!!! Csutortok reggel van... Epp a kavemat szurcsolom es irom ossze a mai teendoket, amikbol vegre nincs olyan sok, mint juliusban!!! :o) Az augusztust amugy is pihenesre szantuk, persze mellette lesz meg munka is, de azert ez a mi idonk es ki kell hasznalni, amig tart! :o) Ma elutaznak az egyik apartman vendegei, igy var ram egy adag agynemu mosasa meg az apartman elokeszitese, kitakaritasa, bar ujak nem jelentkeztek, csak augusztus 10-tol ebbe... Nem art egy het szunet! :o) Rudi mar szinte teljesen elkeszult a gumicsonak letakaritasaval es ujrafestesevel, amit tegnap elott kezdtunk el egyutt, ugyhogy ma delutan csak fel kell szerelni ra a motort es lehet este meg teszunk is egy kort, hogy a nagybacsimek kiprobalhassak mig itt vannak! :o) Tegnap este elsetaltam veluk a nyilt tengerre, ami innen 15 perc setara van... Lefenykepeztuk a naplementet :o) es ittunk egy sort a beach bar-ban... Szep este volt... Ok szombaton hajnalban utaznak el, ugyhogy meg van egy holnapunk, amikor szeretnek meg egyet strandolni veluk, aztan erkeznek a Robiek (altalanos iskolai osztalytarsam...), akiknek igertem egy kis csonakazast valamelyik szigetre, ahol lehet nagyokat buvarkodni!!! :o) Orulok, hogy tarthatom a szavam, mert eddig ez sajnos nem jott ossze, hiszen tiszta algas meg kagylos volt a csonakunk alja, nem is uzemeltuk meg be az iden!
Anyucikam vasarnap elutazik egy kicsit Nemetorszagba a testvereihez, ugyhogy ma - vagy holnap - nem artana Vele is Skype-olnom egy kicsit, mert mar reg hallottuk egymast! :o)
A fuge jelentem JO! Sot! Nagyon jo mar, de elegge elkesett az iden az eressel!!! :o) Mar juliusban kellett volna lennije, de nem lett!
"Papirugyintezessel" meg sehogy sem allok... Elvileg anyos "intezte", nem sok sikerrel, mert tegnap tolem kerdezte, hogy hivtam-e a Belugyminiszteriumot mar... ?!?!?!?!???? ...Ez nekem kisse homalyos kerdes volt, hiszen ugy tudtam, o "intezi" (hisz anno dicsekedett es maga ajanlkozott, hogy majd o kiderit, elintez, van ismeretseg, no problem!) , de azt mar megkerdezni sem akartam, hogy vegul is meddig jutott... :o) Ennyit rola! :o) Sokszor meglepoen vicces dolgokat muvel, de o mar csak ilyen, jobb nem idegeskedni rajta, csak egy mosollyal legyinteni vagy nem reagalni sehogy... :o)
Tegnap ismet "megkaptam", hogy nem jo a blog, mert tulsagosan "kiadom" magunkat benne... ?!?!?! Irjatok mar legyszi nehany oszinte velemenyt, mert ilyenkor mindig elbizonytalanodom, de egy biztos: akik olvassak, azoknak megfelel, mert legalabb hallanak rolunk, nekem is egyszerusiti a dolgom, mert igy tobb iranyban adhatok "eletjelt" magunkrol, ami idot sporol es szeretem is irni, ha van mirol, mert masoknak is van es miert ne legyen nekunk is??? :o( Legyszi, kommentaljatok vagy itt, vagy mas uton-modon, hogy ez most o.k. vagy eletveszelyes!!?? :o)

5 comments:

linbori said...

Nekem oké,szeretlek olvasni!
A füge nálunk már rég leérett :( Most várom,hogy a 2. éréséből mi lesz,de van rengeteg pici rajta...

Anonymous said...

Teljesen okééééé! Zadri

Anonymous said...

én is elolvastam

Vida Ildikó...kíváncsi vagyok sikerül-e felvennünk a kapcsolatot...sajnos csak ma délután kaptam a tippet

Unknown said...

Szia Móni!
Nekem nagyon tetszik a blogod!Mindig elolvasom és továbbadom a híreket Rólatok a lányoknak.

Puszi: Livi

Reni said...

Kinek nem tetszik a blog?Én imádom olvasni, ha végre ide is eljutok...nem hinném, hogy kiadod magatokat!