Monday 30 July 2007

Elmult napok kalandjai...

...Az utolso bejegyzesem ota megint eltelt par nap, de valljatok be: surubben irok, mint eddig! :o)

A magyar baratokkal (Hajas Family) vegul is sikerult egy teljes szombati napot eltolteni, kicsit nalunk fugezgetve, kicsit a parton (Zsolti talalt mindenfele tengeri maradvanyt: csigat, kagylot, rak pancelt meg rak ollot!!!), aztan elmentunk hozzajuk ebedelni, dumcsiztunk kicsit, este meg eljott ertem a Rudi es ez a nap is elmult...
Vasarnap 11-kor keltunk!!! Vegre egy nap, amikor nem kell koran kelni, nincs munka, nem varunk senkit ma akit el kellene szallasolni, ami munkam volt, az csak egy kis vasalas, mert nem eroltettem meg magam, csak annyit vasaltam, amennyihez kedvem volt... Sutottem egy bananos sutit, vittem belole fel a nagybacsimeknak is akik meg augusztus 4-ig itt nyaralnak meg anyoseknak is egy kicsit... Delutan a Rudi kivette a csonakunkat, treleren felhozta az erdobe (a haz elotti kis arnyekos helyre), aztan mini-wash-sal (magas nyomasu vizzel) lemosta, kagylotalanitotta az aljat es en is segitettem!!! :o) Aztan fel 7-kor meguntam, megsurgettem, mert aznap estere vacsira hivtak minket a nagybatyamek, ugyhogy en elillantam keszulodni, Rudira meg vart az egesz tarsasag, mert magam sem tudom hova tunt :o) (...dehogynem! Pakolta a cuccokat ossze amikkel mostuk a csonakot...) Elmentunk egy etterem teraszara vacsizni... A hangulat nagyon kellemes volt, meg a kilatas a kikotore is szuper, jart a levego, nem volt tul meleg, a pincer fiu nagy meglepetesemre tudott magyarul is (ami kesobb derult ki, mert pont abba az etterembe a teraszra foglalatak helyet a "Lego"-ek (Babanet...) akiknek en talaltam a szallast es most itt nyaralnak ok is par napig meg... Na, es veluk elkezdett a pincer magyarul beszelgetni!!!! :o)) Ilyen sem suru erre fele, de jo volt hallani, no meg jo, hogy megtudtam, mert igy a kovetkezo vendegeinket akik nem beszelnek semmilyen nyelven csak magyarul mar kuldhetem ide es a szabadkai pincerfiuval szot tudnak erteni, nem halnak ehen! :o)) Teszek is fel egy csoportkepet amit tegnap a pincer srac keszitett rolunk, meg egyet a nagybacsimrol meg a Rudirol egymas mellett, aztan majd lesz egy olyan album, hogy 2007 nyara vegyes kepek, amibe beleteszem majd az osszes idei kepet mindenkivel, akik voltak, vannak vagy lesznek es esetleg kepet is csinalunk emlekbe! :o)
Ma csirket sutok (mellet, krumplipurevel meg salival...), amit a Rudi (akinek a papaja hentes volt!) vagott szet (mert egeszben kaptam egy baratunktol, de mar megkopasztva!). Hat... Mondanom sem kell, nem nagyon megy neki ez a tudomany, pedig maga vallalkozott, hogy majd o szetszedi a pipit, mi az neki, hiszen benne van a genjeiben!!!! :o) Na, a maja a csibemnek kette lett vagva, a mellhus fele rajta maradt a csonton, de nem baj, mert befagyasztom es majd egyik nap csinalok a macskaknak csontlevest belole (ahogy az osszes tobbi reszbol is, ami nem comb, szarny vagy nyak, mert ezekkel meg tudom mit kell kezdeni, a tobbi szamomra is rejtely...) Szoval, itt tartunk most... Csirkemell bepanirozva, a krumpli epp fo a purehez, meg el kellene mosogatnom, aztan veszek egy hideg zuhanyt, mert dogleszto az ido ma is! Nagy a paratartalom, meleg van, nem lehet levegot venni!!! :o(

No comments: