Monday 17 September 2007

"Biznisz-vumen" a lathataron!!! :o)



Milyen surun irok mostanaban, nem? :o) Magam is meglepodtem, amikor lattam, hogy 2 napja irtam utoljara... No nem mintha annyira sok kozolni valom lenne, dehogy! Idom sincs sok meg mindig (vagy mar megint...), de azert irok, ha mar ilyen spontan bejelentkeztem az elobb! :o)
...Szoval keszulunk... Pakolunk... Kozben tegnap sikerult vennem egy kenyelmes sportcipot is es meg kell dicsernem magam, mert vegre eljutottam odaig, hogy nem valasztottam ki az elso uzletbol az aranylag legjobbat, amit talaltam, hanem kepes voltam a 3. boltban megvenni amit a dragam mutatott azzal, hogy: "Es ez milyen?" Mire en:"Draga!" Na de mindegy volt, mert ugye a cipo az alapja mindennek, legfontosabb, hogy kenyelmes legyen, mert attol fugg nagyban, hogy fog-e fajni a gerincem vagy a terdeim az egyre novekvo sulyom alatt! :o) :o) :o) Ok, utobbi megjegyzest azonnal felejtsetek el, mielott elindul a pletyka, hogy "de jool elnek egyesek...", mert nem igaz es kulonbenis: fogyok!!! Szoval, irkalok itt ossze-vissza, ahelyett, hogy nekiallnek kitakaritani a furdot, hiszen az is fel van irva az elintezni valoim listajan... Ma nem! Semmikepp! Egesz delelott a furdoben voltam, de nem gurizni, hanem egy kis szepsegterapian!!! :o) Mar ramfert! Most jol (jobban...) erzem magam a boromben, sot: kisminkelve ulok itt egy szurke hetkoznapon es varom a parom a melobol! Ehhez szoljatok hozza!!! Olyan regen voltam kifestve, hogy ma csinaltam egy ilyen kis spontan foprobat a holnapi csajos osszejovetelre!!! Igen! :o) Ugy tunik harman mar tuti leszunk a kedvenc kavezonkban holnap delutan, de ezuttal nem csak pletykaparty lesz, hanem jon egy holgy Magyarorszagrol es tart nekunk egy kis kozmetikumbemutatot! :o) Tok jo, nem? Mar a multkor emlitettem, hogy elkezdtem egy "munkat"... Hat errol van szo! Egy kis MLM (multi level marketing), amit vilageletemben sikeresen kerultem, de most ugy vagyok vele, hogy miert ne probalnam meg? Mi veszteni valom van? Szoval holnap "lepek be" hivatalosan a buliba, amirol szigoruan fenykepet is keszitunk, hogy majd egy nap, ha mar annyi penzt keresek vele, hogy nem kell a dragamnak tobbe nehez pakkokat cipelnie, azt dolgozhat amit hobbibol is szeret, majd akkor meg tudom mutatni a kepeket, hogy: "Igy kezdodott..." :o) Viccelek am! :o) Marmint, nem vicc, hogy belepek, de egyelore kisse szkeptikus vagyok... Vajon menni fog-e ez nekem??? Time's gonna show us! Majd meglatjuk idovel!
...Mas hir: lesz uj szemuvegem!!! Olleeee!!! :o) Mivel anyukam testvere Nemetorszagbol meguzente, hogy nem akar tobb kepet latni a neten, ahol meg mindig az az ocska es eloxidalodott sz...r (bocsi...) szemuveg van rajtam es kuldott is egy masikat, hogy abba a keretbe csinaltassak!!! Aaaaaa!!! Na jo! Hagyjuk! Szoval az otlet jo! A kivitelezesben pedig inkabb hanyagolnam a kuldott alapanyagot es inkabb magam valasztottam tegnap egy Max Mara keretet, ami elegge szolid is es jol all a fejemhez! Majd megmutizom ha kesz lesz! :o)
Mas: lehet, hogy lassan de biztosan beindul az a biznisz is, ami abbol all, hogy itteni buzgo ifjusag kikuldese x osszegert Australiaba tanulni x idore! Ezt mar jo ideje tervbe vettuk: Meli (aki "lentrol" intezi oket...) meg en, de eddig sok minden miatt nem tudtunk meg belevagni, de most lassan igen!!! Elso lepes: le kell forditanom a weboldalukat, hogy itteni buzgo ifjusag is ertse mi fan terem es ha megvan minden engedely, akkor hajra! Beinditjuk az okostojas exportot! :o) Na most be is fejezem, mert aztan minden titkot elarulok veletlenul!!! :o) Mindenkit udvozlunk, olelunk, puszilunk meg egyeb ilyesmik...

u.i.: Ja! Kritizalo kommenteket kikerem magamnak elore is, meg azok is fogajk inkabb vissza kicsit magukat, akik el akarjak venni a kedvem mindentol, amibe probalok belevagni, hogy kicsit lekossem magam, ha mar nincs itt olyan munka (egyelore...) ami kitoltene a napom reggeltol-delutanig! Koszonet!!! :o)

2 comments:

Anonymous said...

Rumo!

Tök jó,hogy ennyi mindenbe belevágsz,úgy irigyellek:)
Én is úgy csinálnék valamit csak nem találom -sajnos már elég régóta-,hogy pontossan mi is az amvel elégedett lennék.Pedig ez számomra nagyon fontos,mert én olyan vagyok ha valami nem érdekel ott nem tudok 1000%-san teljesíteni,viszont azt meg utálom ha csak 10%san teljesítek:(
Szóval hajrá:))

Enikő said...

Rumokám, minden segítő gondolatom a Tiéd! :)) Hajrááá!