Wednesday 19 September 2007

Teszunk-veszunk, intezkedunk...


Sziasztok! Mar szerda van... Es meg annyi sok elintezni valonk van vasarnapig, hogy mar rosszul vagyok, ha ra gondolok... Az utnak viszont nagyon orulunk es nyugodtan mondhatom, hogy mindketten megvaltaskent varjuk mar, hogy kisse elszabaduljunk innen!!! Dragam is nagyon hajt, szeretne befejezni azokat a munkakat, amik visszavannak, hogy felbe ne maradjanak, mert ha megjovunk Magyarorszagrol, mar jo lenne egybol a lakasfelujitasi-temat elkezdeni, mert tegnap azt hallottam egy itteni magyar lanytol, aki mar keresztulment ezen, hogy szamitsunk arra, hogy minden ketszer annyiba fog kijonni, mint amennyivel most kalkulalunk es dupla annyi ideig tart! Aniko szerint! :o) Betty meg is erositette ezt, ugyhogy a bizniszelos osszejovetel utan, ami tok jo volt es nagyon belelkesedtem (persze dolgozni vele max. ha megjottunk akkor kezdek, mert most nem lenne semmi ertelme, de viszem magammal a Starter csomagot es hatha otthon is megtetszik az otlet es lat fantaziat benne mas is!), amikor elmentunk setalni, pizzazni, csavarogni es be-betertunk egy-egy ruhauzletbe, en inkabb leultem egy puffra a bolt kozepen es korbe se neztem igazan... :o) Valahogy nem akarom most fajditani a szivem, mert nalam meg csak most kezdodik a "sporolos" idoszak es szerintem a kovetkezo 2 evben biztosan minden penz a lakasra es a kiegeszitokre fog menni... (Azert bizakodo vagyok es hiszek az uj kereseti lehetosegben!) :o)

...Ma is bent voltunk a varosban a dragammal, volt nehany hivatalos elintezni valo, holnap pedig kirandulni megyek a magyarorszagi vendegeinkkel egesz napra az egyik szigetre!!! Bar idom most eleg keves van igy a hazaut elott, de ha mar megigertem: tartom a szavam! :o) Ma lenduletbol mostam ket adag ruhat (az egyiket ki is teregettem, a masodikhoz mar sotet van kint es "allatveszely"! :o), azt majd holnap kiteregetem reggel gyorsan... Vasalni is terveztem ma, mert megint csak novekszik a kupac, de arra sem kerult sor, mert felhivott az egyik unokatestverem Nemetorszagbol pontosan 17.21-kor es 19.34 volt, amikor befejeztuk a beszelgetest!!! Igy a vasalodeszkat csak kinyitottam es fel nyolckor osszecsuktam, de nem mondhatom el, hogy surun van ilyen nap, hogy ennyit beszelgetunk (foleg telefonon!!!) Belegondolni sem akarok, mennyibe fog kerulni neki ez a beszelgetes...

...Na, hat ennyi fert a mai napba... Most bucsuzom, meg kell meg etetnem a macskakat (csak kettot!!! :o)), aztan megyek tusolni es igyekszem holnap uden es frissen, kipihenten ebredni a kirandulasra! :o)

Teszek meg fel nehany kepet, amiket tegnap kattintgattam a varosban, amig az intezni valokkal bibelodtem... Nalam volt a gep, hat amig le nem merult az elem, csak par kepet sikerult keszitenem...

No comments: