Tuesday 30 October 2007

Ajandek volt ez a nap! :o)


A cim nem tulzas!!!
A mai nap reggeltol-estig egy oriasi ajandek vagyis inkabb tobb kisebb, de ha osszeadjuk, akkor egy nagy! :o)
Hirtelen azt sem tudom mivel kezdjem, annyi mindenrol szeretnek meselni Nektek! :o)
Reggel ugy ebredtunk, hogy a 10 perce beinditott klima egyszer csak leallt, mert elment az aram es vissza sem jott kb. 10 oraig, de en azert kihasznaltam a csendet es sotetseget, kiszelloztettem, megetettem a macskakat, elmosogattam es kimentem szedni egy kis mandarint! :o) (Maaar egyre jobb, nem is olyan savanyu mar!!!) :o)
10 utan nem sokkal megjott az aram es megjott a ferjem is a reggelivel meg a mai postaval, amivel jott egy kedves gratulalo lap az egyik nagynenemtol, akinel "kiskoromban" sokat nyaraltam Nemetorszagban! :o) Tok szepet irt, le is forditottam a Rudinak, nagyon orultunk neki! Ez volt az ajandek No.1! :o)
Miutan a dragam reggeli utan elment dolgozni, en nekialltam sutni, mert megbeszeltuk a Gyorgyivel (kedves magyarorszagi barataink, akiket mar biztos emlitettem elobb is...), hogy ma delutan talalkozunk! Ugy esett, hogy mivel meg mindig helyhianyban vagyunk az also szinten es ide eleg kellemetlen vendeget fogadni, mert itt zajlik az egesz elet es ugye az agynemut sincs hova eltenni, no meg aztan ha a Rudi hazajon es pihenne, akkor megint nem egy idealis megoldas, ha kozben vendegek jonnek es ha ugyan nem is ert egy szot sem (na jo, egy-kettot azert ert!!!), megis ott kell lennije es elvezni a nyelvlecket, mint valami kotelezo es elkerulhetetlen "velemjaro" mellekhatast! :o) Hiaba! Ez van! Engem vett el! Muszaj megtanulni(j)a (sosem tudom, hogy kell-e oda az a "j" betu...) magyarul!!! :o) Hat ugy beszeltuk meg, hogy mi menjunk a Gyorgyiekhez vendegsegbe, de a lelkiismeretem miatt azert sutottem almas-fahejas-csokis muffint es pakoltam nekik egy kis frissen szedett mandarint! :o)
Ebed utan (ami ma brokkolis tonhalas tejszines teszta volt parmezannal!) kicsit pihent a dolgozo ember es 6 korul elmentunk a vendegsegbe! :o) Gyorgyieknel osszesen 6-an fogadtak, a barataik, akikkel lejottek kicsit a szunetet kihasznalvan (pedagogus tarsasag ferjestul!) :o), es egy nagyon kellemes estet toltottunk egyutt iszogatva, beszelgetve, dragamnak idonkent tolmacsolgatva... Koccintottunk is a hazassagunkra! Tok jol esett!!! Vadidegen emberek pillanatok alatt olyan feledhetetlen elmenyekben reszesitettek, hogy orokke emlekezni fogunk ra! :o) Ittam egy kis magyar bort is meg fincsi sutiket! A muffinommal is villogtam egyet es el is kerte a Marti a receptet! :o) Holnapra megbeszeltuk, hogy elmegyunk egyutt delelott kirandulni az egyik varba, ahova en is vagyok reg ota elmenni, de eddig mindenki lusta volt felmaszni velem, igy hoppon maradtam :o(, de holnap ha el nem mos az eso, ez az almom is valora valik!!! :o) Ez a kellemes, magyar tarsasagban toltott este is egy szep ajandeka a mai napnak! :o)
Na de most jon a legeslegnagyobb meglepetes! Gyorgyiektol kaptunk naszajandekot egy nagy doboz formajaban, elhozta a Muller Peter legujabb konyvet (Oromkonyv), amit en nem ajandekba kertem, de hat nem fogadta el, hogy kifizessem (mar nem eloszor "vag igy at", ugyhogy lassan be kell vetnem a titkos fegyvereimet!!!) :o) S lam! Meg egy ajandekcsomag is elobukkant, amit meg a Ritam kuldott nekunk!!! :o) Micsoda szervezes a hatam mogott!!! :o) Semmirol nem tudtam elore, igazi meglepikent ert, ugyhogy ezuton koszonjuk szepen mindharmuknak a kozremukodest meg persze az ajandekokat!!! Sajnos a Rudinak holnap melo, ugyhogy mar korabban el kellett jonnunk, bar en birtam volna meg, nagyon jol ereztuk magunkat, ugyhogy hazajottunk es kibontottuk a meglepiket, minden momentumot dokumentalva, hogy meglegyen egy eletre emlekbe ez a nehany szep pillanat is! :o)
A mai nap kepeit majd kompletten felteszem a legujabb kepek "rovatba", mig ide most csak nehanyat teszek kivancsisagkeltonek! :o)
Gyorgyiektol kaptunk egy klassz so-bors-martas-olaj-ecet keszletet, meg ket konyvet! Ezuton koszonjuk! :o) Ritam pedig kuldott egy szep par (2 db) agynemugarniturat, egy edes kis Karacsonyi fa diszt a fara, egy piros ruzst (gondolom szinten Karacsonyra vagy Valentin Napra... :o)), 3 db ayurvedikus fogkremet, mivel a homeopatias gyogybogyoink nem erintkezhetnek menthollal, csakis ezzel a specko fogremmel!!! Kaptam meg magyar Termeszetgyogyasz meg Readers Digest magazinokat, hogy el ne felejtsek magyarul olvasni :o) meg egy kedves levelet is Ritatol, amit ezuton koszonok es tok jol esett, mert mar szaz eve nem kaptam kezhez igazi levelet, mindig csak az iiimeeelek!!! :o)
Most keso van... Regi ido szerint mar 23 ora, az uj szerint 22, de mar majd leragad a szemem, ugyhogy jobb, ha elteszem magam holnapra, mert ha minden a tervek szerint megy, akkor holnap megmaszom a varat es kirandulunk egy kellemeset a mai magyar tarsasaggal! :o)

No comments: