Wednesday 31 October 2007

Curriculum Vitae, meg a muffin reci... :o)

Aki nem tudna, mit jelent a cim, annak forditok: Oneletrajz! :o)
Ugy esett, hogy ma "veletlenul" (ami ugye nem letezik, mert okkal tortenik minden...) ratalaltam arra az allashirdetesre, amire ket nappal ezelott felhivta a figyelmem egy baratnom! :o) Kinyomtattam a hirdetest, megkonzultaltam par emberrel, tobbek kozott a ferjemmel is, hogy vajon mit szol hozza, aztan delutan osszecsaptam egy curriculum vitae-t es elektronikus uton el is kuldtem egybol!!! Jujj, tok izgi!!! Legyszi nagyon szoritsatok, mert szeretnem nagyon ezt a melot! Itt volna a kozelben, tehat nem kell orakig utazgatnom minden nap es vegre en is keresove valnek ujra, emberek kozt foroghatnek (mig el nem szedulok...), ugyhogy mar elore orulok, pedig meg meg sem kaptam, de imadkozom erosen, hogy a napokban behivjanak! 2008 januartol kellene elkezdeni a munkat... Most bovebben nem irok rola, mert meg elkiabalom (ha maris nem tettem volna...), de amint lesz fejlemeny az uggyel kapcsolatban azonnal ertesitelek Benneteket! Addig meg erosen szoritsatok nekem!!!
Mas: Az eso egesz nap zuhog, kisebb szunetekkel, de vegul is jobbara esik... Hideg nincs, de esik es ez boven eleg ok volt arra, hogy ma ne menjunk el a Gyorgyiekkel a tervezett varlatogatasra... Maradtunk itthon vagyis osszeultunk egy kavera meg teara az egyik kavezoban... beszelgettunk egy nagyot sok mindenrol, tobbek kozott a magyar politikai helyzetrol is, amirol en nem nagyon vagyok kepben mostanaban, talan szerencsere...
...Holnap Halottak Napja... Ugy dontottunk, hogy megsem megyunk temetozni, max. ide a kozelibe, mert ha ilyen ido marad (marpedig marad!), akkor minden tiszta sar lesz, amit utalok na es nem utolso sorban kell mar egy piheno nap, mert folyamatosan rohanunk (igen, a naszut is rohanas volt, de attol meg szep!!!) :o)
Most bucsuzom, a muffin receptet meg gyorsan megirom, ahogy igertem, aztan lecelek innen, mert meg nem mosogattam el ebed ota es utalom holnapra hagyni!
Szoval:
ALMAS-FAHEJAS-MILKAS MUFFIN
(Elore is bocsi, ha nem egyertelmu a mertekegyseg, de en nem voltam jo matekos, az eredeti receptem 6 muffinra szolt, de az en formam 12-es, ugyhogy duplan vettem a 6-osra adott adagokat, igy most ugy irom le, ahogy be szoktam keverni!
Mixer nem kell hozza, csak egy sima keverotal oszt szeva! :o) )
Hozzavalok (ilyen sorrendben keverd ossze es jo lesz!) :o)
2- szer 3/4 bogre liszt
Bele 1 sutopor vagy 1,5 is mehet! Batorsag kerdese! :o) (Nekem ha van maradek fel sutoporom belevagom ide!)
Jol elkevered a lisztben, ahogy mindig is szoktad ha nem vagy olyan balfek, mint en a kezdetek kezdeten... :o)
Aztan: Fel bogre cukor (Ezt ossze tudtam adni, kulonben ugy irtam volna, hogy 2-szer 1/4 bogre, na de ez meg megy! ;o))
2 tojas
1 vanilias cukor
Fel bogre tej
Fel bogre olaj
Alma, fahej meg csoki tetszes szerint (csokit ugy vagdossal bele kiskessel, aztan nyalogasd le ami az ujjaidra olvad!) Az almat persze kockazd ossze kicsire! Alma helyett mehet bele banan, de akkor ne tegyel fahejat csak csokit! :o)
Lehet vele kombinalni, ha van benned kis fantazia!!! :o)
Muffinsutobe 3/4-ig megtolteni a formacskakat es 180 fokon 18-20 perc! Attol fugg, hogy szereted (nagyon barnan vagy kevesbe, de vigyazz, ne legyen nyers belul!)
En jobb esetben teszek kis muffinpapirokat is minden lyukba a forman, de most nem volt, ugyhogy kiolajoztam picit ujjammal es joo lett igy is!!! :o)
Na, ennyi! Munkara fel haziasszonykaim! :o)

No comments: