Monday 15 October 2007

Almodtam egy konyhat! :o)

Jooo reggelt! :o) Negyed tiz van, elaludtam kicsit, de hat sehova sem sietek, igaz? No, nem ugy mint a dragam, aki szinten elaludt... (Azt tudom, hogy en hajnalig "konyhat terveztem" az agyamban alvas helyett, de hogy o hol jart azt nem tudom... Csak remelni merem, hogy lelkesen almodozta ossze a furdonket!) :o) Bar az ilyeneket abszolute ram akarta ruhazni, mondvan, hogy hiaba ellenkezne, elobb-utobb ugyis olyan lesz minden ahogy en szeretnem, ugyhogy ram van bizvaaa!!! Juhuuu! Eloszor ezt oriasi megtiszteltetesnek vettem, de mar latom, hogy nem olyan egyszeru tervezni, meeerni, szaaamolniiiii (sosem voltam jo matekos...) :o) ugyhogy lassan bevonogatom ot is a kakaos masszaval! :o) Tegnap letoltottem az IKEA konyhatervezo programjat... Igazabol csak egy felig ures helyseget a mi mereteinkkel, hogy tudjak bele rajzolni, mert ugye terbeli tervezes (matek?) az megint nem az en mufajom... Nagy nehezen hajnali 3-ra megszultem a konyhat!!! Mar nem nagyon szeretnek rajta varrialni, mert ezerszer atragtam magam minden aprosagon es igyekeztem mindent rugalmassa, otthonossa es funkcionalissa tenni... Pontosan tudom mi lesz keznel fozes kozben, hol fogjuk tarolni a kenyeret, hogy a mosogato feletti szakaszon nem akarom felso-szekrenyajtohoz preselni a koponyamat es hogy az etkezo sarokban a pad hany szemelyes lesz! :o) Ami a stilust illeti, abszolute rusztikusnal maradunk, ehhez ragaszkodunk mindketten, hat meglatjuk mi sul ki belole... :o) Igyekszem feldobni a hangulatot natur elemekkel, faval, kovacsoltvassal, a nagymamamtol is tervezem elkunyeralni azt az enyhen szolva elhanyagolt petroleumlampat, amit lattam es lefenykepeztem is!!!! (Ez celzas! Ha a csaladbol valaki olvassa eme hatso szandekomat, jo volna ha egybol lepne is az ugy erdekeben a baabooeknal! Ok?) :o) Aztan lesznek benne keramia, fajansz cuccok, videkies fuggonyok, fog logni fokhagyma meg paprikafuzer a fozolap alatti kis kosarkakat tarolo polcok menten... Tegnap szinte egesz nap itt ultem a neten vagy kinyujtoztam az agyon, amikor mar nagyon odavolt a hatam, de akkor is egy-egy reg beszerzett csempes prospektussal a kezemben! Mar a szinkombinacio is ki van talalva, a csempek, amikkel be lesz vonva a pult meg az epitett resz elol itt-ott (nem akarom teljesen bevonni, az olyan aaaaa!!!) Szoval 10x10-es kis csempek lesznek, nehol bordurrel, amit gyumolcsos kis csempekbol szeretnek kirakni szepen (sakktablakent, ha ez mond valamit...) Na, de nem arulok el mindent, mert akkor nem lesz meglepi! :o) Inkabb lessetek meg a kepet! Rakattintva kozelebbrol latszik minden es el lehet olvasni, amiket megjegyzeskent irtam ra... :o) A rajzot utolag csinaltam, mielott valaki azt hiszi, hogy en ejszaka ilyenekkel foglalkozom... :o) Dehogy! Ejjel csak tervezek fejben, most vetettem papirra az elobb (tartott vagy 2 orat, ugyhogy senki ne cikizzen, hogy milyen bena lett, ok!?)Temat valtok: furdoszoba! :o)
Ez a masik olyan helyseg, amelyik nagy fejtorest okoz, pedig eleg kicsi, megis van mit dolgozni rajta agyban, mielott szetbombazzuk total! :o) Vilagos lesz, romantikus (Bele ment o is!!! Pedig feltem, hogy nem akarjaaaa! :o)), a tukrot bele tervezzuk epiteni a falba, korbebordurozni szepen, kidomborodo bordurrel, beepitett mosdoval es ket szep lampaval a tukor ket oldalan... Na, a slozit is kineztuk mar! Hat a formaja ahogy a mosdotalnak is elegge romantikus! :o) Olyan nemmindennapi! Lehet a vegen deszkat sem talalunk majd ra, de nem baj! Ragaszkodunk a nem szokvanyos dolgokhoz! (Legalabbis, amig a penztarcank hagyja, aztan majd megyunk a bolhapiacra olcsoert! :o)) Most itt az a dilemma, hogy a dragam zuhanykabint akar olyan specko belso szerkezettel, sotetitett uveggel, ami ugy egy az egyben egy urhajora vagy idoutazasos fulkere hasonlit es azon kivul, hogy felek, ha belemegyek a jovoben kotok ki, ha kijottem, meg az is idegesit, hogy az osszkepet rontanaaaa!!! :o( Mit csinaljunk??? Valaki szoljon legyszi majd ezekhez hozza, mert nagyon kell a velemenyetek, ezert is reszletezem igy, hatha valaki tud mar tapasztalatbol okosat mondani... Koszi elore is!
Mas: Megfaztunk! Tegnap elott elegge lehult az ido estere mar eros szel is kezdett fujni, en meg vietnami papucsban jartam a varost nagy optimistan! :o) Szombaton elvileg a garazsban levo neoncsoveket terveztuk felszerelni vegre valahara a plafonra, de mivel mar ekkor nem voltunk tul fittek rabeszeltem a Zuramat, hogy menjunk el Longfieldbe (Dugopolje - sok nagy uzletbol allo volgy az autopalya lejaratanal, kb. mint Budaorson, csak IKEA nincs meg... :o( ) Mentunk! Bejartunk 2 naaaagy boltot, aztan ebedeltunk, aztan bementunk a varosba is korulnezni az ottaniakban, felirtam arakat, vittem magammal collstokot (fuu, de ronda igy leirva!!!) :o) is es olyan profin csinaltam a dolgokat, hogy egy neni odajott es meg is kerdezte, hogy en itt dolgozom-e... :o) Szegeny, tanacsot akart kerni biztos lakberendezes ugyben, amikor epp a konyhak magassagat, szelesseget, melyseget meregettem, irkaltam fel... Tegnap vasarnap volt... Egesz nap pizsiben a gep elott, de nagyjabol - Szilas szavaival elve - "dogrovason" voltunk mindketten! Rudi meg aludt is delutan! En nem! Buzgon szerveztem-terveztem, hiszen en kitartooo vagyok es nem adom fel egybol, bar lehet holnap meg en dolok ki... A heten megyek be a varosba! Ebedelni viszem egy baratnomet, mert szinte egesz nyaron alig talalkoztunk es van miket megunnepelni: diplomam, allampolgim, az o szulinapja...
Ennyit mara, legyetek jok, kellemes hetet kivanok mindenkinek, remeljuk a napocska is kibujik maholnap ujra...

1 comment:

Reni said...

Nagyon lelkes és elszánt vagy lakásfelújítás ügyében látom!Zuhanyhoz sajna nem tudok hozzászólni,mert nálunk nincs,Anyuéknál ugyan van,de nem szeretem,mert fázok ha ki kell jönni,de nekik is kabinos vanszétnyitható ajtóval,de nem sötétített.