Tuesday 16 October 2007

Elso venezuelai elmenyem, baratnozes, szemuveg es egy kis lelkizes...

...Ma bementem a varosba baratnozni... :o) Panka megcsinalta a jogsit Magyarorszagon, ugyhogy meggratulaltam, megneztem a gyerekeket, akik ido kozben jol megnottek (a kisebbik mar jaaar is, 10 hosan kezdte es meg mindig annyit mosolyog, amennyit 6 honaposan, amikor megismerkedtunk... :o)) A nagyobbik most kezdte az ovit... Beszelgettunk egy nagyot, mert mar reg nem talalkoztunk, sot: meg spanyolul is volt ma alkalmam beszelni, pedig mar reg nem hasznaltam az agyamnak ezt a reszet, ugyhogy nyogve, szenvedve, kezzel-labbal meg itt-ott egy kis angol kiegeszitessel igen jol elcsevegtem Paolaval, aki venezuelai es ideiglenesen a Pankaeknal lakik... :o) Voltam gyogyszertarban venni C-vitamin ragotablettat (Fozsuzsi sugott rola valamit, hat hallgatok Ra! Napi 1500 mg nekunk a recommended amount, meg akkor is ha a hivatalos RDA szerint nem igy van...) :o) De ez legyen a mi titkunk! :o) Delutan a Betty baratnommel talalkoztam, vegre valahara!!! A nyar ugye dolgos volt meg aztan otthon voltunk egy kicsit, ugyhogy most jott el az ideje, hogy vegre kicsit kidumaljunk ezt-azt! :o) Jartunk nehany uzletben, elvitt egy nagy asztalosmuhelybe is (konyha tema...), igy ha majd emberemmel jutunk oda lakasilag, hogy ez a resze kovetkezik, mar magam is oda tudok talalni... A "JOKER"-be is eljutottam vegre, bar a mai napig azt sem tudtam, hogy letezik... :o) Ez egy oriasi uzletkozpont sok kis- es nagy bolttal, butikkal, ekszeruzlettel, kavezoval es etteremmel... Van benne 2 db uveges kabinos lift is es vagy 4 emelet! Fenyuzes, rengeteg ember, csili-vili minden, de ehesen nem volt egy nagy orom... Majd ezt is rendesen be kell egyszer jarnunk... :o) Bettyvel meg a kislanyaval elmentunk a kikotohoz az egyik etterembe vacsorazni! Nagyon szep volt a lemeno naptol az eg, de nekem csak hazafele jutott eszembe, hogy a hatizsakomban lapul a fenykepezogepem, ugyhogy "ebbol most nem esztek"! :o) Nagyon kellemeset beszelgettunk, bar igazan felhotlen nem volt, ugyanis felhivott az optikai szalonbol a csaj, hogy kesz az uj papaszemem es lehet menni erte, de mivel nem rohangalok "milliokkal" a zsebemben, hat hivnom kellett a parocskamat, aki - apja fia - nem vette fel a telefont (vagy 30-szor hivtam!!!) A vernyomasom szinte erezhetoen emelkedett, mar a hazi vonalat is probaltam, mar a mobilom is lemerult, ugyhogy a Bettyerol probalkoztam tovabb, mignem majd 2 ora kesessel (az elso probalkozasom ota...) vegre felhivott!!!!! Betty kivitt az elovarosban levo uzletkozpontba, ahol percre pontosan egyszerre ertunk oda a nagy parkoloba a Rudival!!! :o) Ez a sors keze, mert a tubicam meg megintcsak otthon hagyta a telefonjat, igy aztan varhattunk volna ra vagy kereshettem volna hol van... Mar lenyugodtam amire odaertunk, vegre a szemuveg-ugy is kipipalva! Holnap majd belovom a serom is hozza es mutatok egy mamarazzis kepet! :o) A szemcsi tok jo (Betty is megzsurizte! :o)), mar csak meg kell szoknom... Eleg fura elsore... Elore fele jol latok, de mikor a labam ele nezek, olyan kicsit, mintha szakadek lenne elottem vagy legalabbis volgy... Remelem ez normalis igy, mert kulonben reklamalok!!! Az optis-csajszi szerint ez azert van, mert a szem megszokta a regit, ennek meg ugye mas a dioptriaja is, es az egyiknek a dolesszoge is mas mert bandzsa is vagyok (ezt is csak nemregota tudom, anyukamtol orokoltem! :o)) Astigmatis vagy mi, no de a diagnozisba nem folyok bele...
Most este van, fel 12, a nap esemenye meg, hogy tragikus balesetben meghalt ma egy enekesunk... 26 eves volt, egy honappal idosebb nalam... :o( Isten nyugosztalja! Megint gyaszol az orszag... Most varom epp a keso esti Hiradot, mert csak ugy fel fullel hallottam ma errol...
Rudi meg beteg... No de most szerinte komolyabb a baj...(...Mert kulonben sokszor "beteg"...)Nagyon kedvetlen mostanaban, de vegre elszanta magat, hogy elmenjen dokihoz... Be is szerezte a beutalokat meg a verveteli papirt... Azt mondja, rossz eloerzete van, ugy erzi, ha megjon a verkep eredmenye, az nagyon nem lesz jo... Hat... Bizzunk benne, hogy teved es csak egy kisebb megfazas, de sajnos evek ota szed olyan gyogyszet, ami okozhat komoly bajokat is, ezert felunk ennyire... :o( Na, ezt lehet nem is kellett volna irnom, de hat ha mar kijott belolem, hagyom... :o( Talan jobb is, hogy ne higyjetek azt, hogy nalunk minden nap felhotlenul napos... Azert ha nem nagy keres, aki teheti az imadkozzon erte, ok? Koszi elore is!

No comments: