Tuesday 23 October 2007

Elso napom felesegkent! :o)

...Ma volt az elso olyan nap az eletunkben, amikor hazasokkent ebredtunk egymas mellett! Igazabol semmi kulonos nem valtozott, de valami megis mas... Jobb! Biztonsagosabb! Tegnap elott meg egyedulallok voltunk, ma meg mar hazasok! Ugyanaz a vezeteknevunk... Valahogy nem talalok ra szavakat, amikkel jol eltudnam magyarazni mit erzek... :o) Ugy erzem: "megerkeztem"! Valahogy igy, de nem a szo szoros ertelmeben, hiszen nem voltam sehol, nincs honnan "megerkeznem", de az a nyugalom belul, meg a bizonyossag, hogy megerkeztem vagy megtalaltam a helyem ezen a vilagon, az olyan jooo erzest okoz a szivemben!!! :o) Azt hiszem ez a boldogsag... :o) Ma belegondoltam, hogy amilyen szereny kis eskuvo volt ez a tegnapi, en nem lennek ennel boldogabb meg akkor sem ha hintoval, a legdragabb mennyasszonyi ruhaban szallitottak volna... Nekem az a kis csokor a Vilag legszebb csokra!!! :o) Meg akkor is ha nem egy vagyonba kerult es a tegnapi nap is olyan gyonyoru es emlekezetes marad, annak ellenere, hogy nem voltunk szazan! :o) Boldogok vagyunk es kesz! Nincs ezen mit irkalni, ugyhogy temat is valtok!
Reggel fenn voltam anyosnal kavezni, ettunk egy-egy szelet (na jo, en kettot ettem!!!) :o) tortat is es dumaltunk egyet! Utana lejottem, valaszoltam nehany e-mailre, megkoszontem a gratulaciokat es nyomtatgattam az eskuvoi kepekbol fotopapirra a mamameknak meg a nagyneneimnek, amig el nem fogyott a papirom! :o) Aztan hivtam anyukamat, hogy megkoszonjem a tegnapi gratulaciokat meg egyszer es megtudtam, hogy o "hintette el a port" (vagyis kurtolte szet...) a rokonsagban, hogy mit cselekedtunk mi itt tegnap nagy hirtelen! :o) Raadasul az is kiderult, hogy a nagynenem, aki Nemetben el es tavaly meglatogatott a legujabb pasijaval (akit mellesleg ugy hivnak, ahogy a dragamat...) :o), szoval ez az en 60 ev koruli nagynenem MEGELOZOTT!!!!!!!!!!! :o) Oktober 11-en ferjhez ment!!! :o)
Senki nem tudott rola, jo kis meglepi! :o)
...Kozben ma az is kiderult, hogy a naszuttal csuszunk egy napot, pentek helyett csak szombaton tudunk indulni, de azert hetfon este jovunk haza! (Ha el nem lep a hooo, mert akkor tovabb maradunk par napot. Igy dontott a parom! :o) En meg titokban ezert szurkolok is, hogy essen, essen, essen!!! ) :o) Mondjuk igazabol muszaj lenne hazajonni, mert dolgunk van es megy az ido, meg ugye meg le kell futni nehany burokratikus kort, mig elintezzuk a dokumentumaimnak az uj vezeteknevre valo atirasat, regisztralok a munkaugyiben, elintezzuk az egeszsegugyi biztositasomat, nyitunk egy folyoszamlat... Szoval: van mit tennunk meg! Ha jol "szamolok", meg egy evig lesz boven intezni valonk... Minimum... Aztan jonnek az ujabb tennivalok, de akkor szep az elet, ha zajlik! Nem? :o) Azert igyekszunk nem idegeskedni semmin feleslegesen, vigyazunk a szivunkre meg az idegrendszerunkre :o) Eldontottuk, hogy tavasszal veszunk egy biciklitartot az auto tetejere es el fogunk jarni bringazni hetvegeken! Olyan szep helyek vannak, de nem tul kozel, vagyis kozel is szepek, de nem epp bringas-terep! :o) Na, remelem ertettetek...
Most bucsuzom, koszi szepen a hozzaszolasokat meg a gratulalo szep szavakat! :o) Olyan jo, hogy ennyien gondoltok rank! Komolyan mondom: konnybe labad a szemem!!! :o)
Na megyek behozom a retestokot, amit meg a papatol kaptunk otthon... Remelem nem romlott meg meg, mert holnap szeretnem elkesziteni vegre...
Jujj, a torkom meg uuugy faaaj! :o( Most vettem eszre, bar egesz nap tusszogok, mint a beteg macskank... Tegnap fazhattam meg az egy szal bluzban, de ezuttal MEGERTE!!! :o)

1 comment:

Reni said...

Szia ifjú feleség!Ha a blogomban jársz bokros teendőid között akkor vár ott egy kis meglepi!