Wednesday 24 October 2007

Tokolos napunk volt...



Ma tobb szempontbol is tokolos napunk volt... Egyreszt azert, mert vegre vettem a faradtsagot es behoztam a garazsbol a szeptemberben Magyarorszagrol a dedaktol (=papam) kapott oriasi, narancssarga kuglit, amit retestoknek hivott, en meg - mivel nem tudtam, hogy ez ugyanaz-e amit ki szoktak sutni - egeszen maig vartam vele, mikozben mar lattam a szomoru veget! Azt hittem, mar nem is lesz jo, hiszen milyen regota all... De jo lett!!! Nagyon is! :o) Mar 3 szeletet bevagtam belole, a tokmaggal meg nem tudom mit kezdjek, vagyis tudom azt a fazist, hogy meg kellene enni, de hogyan es hol szaritsam vagy piritsam vagy miiiit???? Minden otletet szivesen veszek, sot azt is megirhatnatok, hogy mit lehet meg kesziteni belole, mert ugy alakult, hogy eddig csak a felet sikerult kisutni, a masik felet betettem a hutobe! Kb. nincs is benne mas, mert akkora az a fel, hogy nem is ferne melle semmi a legfelso polcra! :o)
A masik tokoles meg a tempommal kapcsolatos... Ma ezer dolgot terveztem elvegezni, de sok mindent holnapra kellett hagynom, mert valami miatt mindig felben maradtak a dolgok... Mostam. Azt teljesen. Olyannyira, hogy ki is teregettem egybol!!! :o) Ezt azert hangsulyozom igy, mert sokszor este jut eszembe mosni 10 korul es akkor reggel viszem a cuccot kiteregetni! :o) "Munkamegosztas"! :o) Ket napra megoszlik! :o) Beszedtem az osszes nyari szandit, papucsot, cipot meg mindent, amit kimostam par napja es kint szaradt maig, most eltettem jovo evre, szep tisztan! Aztan valaszoltam nehany emailre, beszelgettem kicsit a Skype-on baratokkal meg rokonokkal (anyuval meg a tesommal is MSN-en! Raadasul egyszerre voltak fenn, az egyik az egyik szobabol, a masik a masikbol nyomta! :o)) Anyu lementegette az eskuvoi kepeket a gepere es ma elvitte a mamaeknak megmutatni laptopostul! :o) ...Mert ugye: "Fo a nyugalom!" :o) Nem tudtak volna varni meg 3 napot, amig odaernek a fenykepekkel a boritekjaim, amiket tegnap feladtunk! :o) Ami a kepeket illeti: en legalabb 30-szor vegigneztem oket!!! :o) Mas is igy van a sajat eskuvoi kepeivel vagy csak en vagyok ilyen "beteg"??? :o) Kinyomtattam az elektronikus gratulaciokat is, amiket irtatok, hogy oregkoromban visszaemlekezhessunk, hogy kik is voltak akkor (vagyis mostanaban...) az eletunk reszei, kik gratulaltak es kik felejtettek el amiota elkoltoztem! :o( ...Mert sajnos olyanok is vannak, de most nem gonoszkodom azzal, hogy itt elmondom a velemenyem roluk, hiszen semmi ertelme, mert aki magara ismerhetne belole, azt ugysem erdekeljuk annyira, hogy venne a faradtsagot es beleolvasna az eletunkbe, ahogy Ti! Kulon koszonet erte mindenkinek, aki naprakeszen olvas minket! Foleg Anyukamnak, akinek ahogy mar emlitettem: "maniaja" reggel a blogunkkal kezdeni a napjat! :o) Pusssz!
Na! Majd elfelejtettem! Megkaptam ma a papirt, hogy menjek szavazni! :o) Hiszen allampolgar vagyok vagy mi a fene??? :o) Azt nem tudom meg, hogy kinek adom a szavazatom, mert meg azt sem neztem meg, hogy kik kozul lehetne valasztani... :o) De maga a teny szep gesztus, hogy szamitok mar egy kicsit ebben az orszagban (is)! :o)

1 comment:

Anonymous said...

Dráa barátném!Nem írok mindenhova kommenten itt összefoglalom!Nagyon nagy szeretettel gratulálok nektek!!!!!!Megértem az érzésedet,mert én is hasonlót éreztem amikor először ébredtem feleségként.Semmi nem változott és mégis minden..Minden ugyanaz és mégis minden más!JOBB!!!Örülök,hogy boldog vagy!!!Válasz a blogomban feltett kérdésedre:Nem nem és nem haragszom rád!Csak jó lenne egy jó nagyot már dumcsizni.A babán nemlehet,mert sokan vagyunk és mosanában,hogy rossz volt a gépem nem nagyon tudtam msn-ezni!!Hiányzol és hiányoznak a beszélgetéseink!!!!Szeretettel ölellek és vigyázz magatokra!Ééééééén is szeretem a sütőtököt:-)millió csók ZsuE