Friday 5 October 2007

Felig uj fejjel...


...Nem tudom megszokni ezt az uj hajat...

:o( Valahogy nem en vagyok... Fura, hogy a fesu ilyen rovid ideig tartozkodik a hajamban es egyszeruen kicsuszik, nem kell csupalni es nem marad tele kihullott szalakkal... Mar csak meg kellene szokni... Talan ez is ido kerdese... Meg jo, hogy nem egyszerre lettem rovid haju es uj szemuveges, mert meg megeshet, hogy a dragam bejelenti, hogy o nem ezt a not szeretne felesegul venni... :o) Most van egy hete megszokni a rovid hajat es aztan egy hete lesz a szemuveget is megszokni es oszinten remelem, hogy az a la Brezsnyev-szemoldokom is eljut addig a kozmetikushoz, mert ez mar nem allapot!
Ma semmi kulonoset nem tudok irni, hiszen meg csak 2 ora mult, a delelottot pedig itthon toltottem vasalassal, mosassal, teregetessel es meglepoen sokat beszelgettem anyossal is kint az udvaron, pedig ilyen nem surun fordul velunk elo! :o) Na de ezt most jobb, ha beosztja ev vegeig! :o) Viszont kaptunk ebedet! Ez sem kis dolog! Igy legalabb jutott idom egy kicsit osszekapni a garazst es irni a Beanak egy levelet, kinyomtatni neki a kozos kepeinket es inni egy kavet! Emberem meg dolgozik... Atvagta a sors keze, mert ma is intezkedtunk volna (s remelem fogunk is majd delutan!), mert reggel varatlanul hivtak, hogy menni kell dolgozni (nincs menekves!) Ugyhogy ment es majd 5 korul jon csak haza, addig en: 1) igyekszem hasznossa tenni magam vs 2) kiolvasom a konyvet, amit tegnap elott elkezdtem... Hmmm... Asszem a masodikat valasztom, mert fajdogal a hatam a sok gep elott ulestol meg a munkatol... Nem art egy lazabb nap, hiszen lesz meg hova rohannunk hamarosan...

Legyetek jok es irjatok, ha van idotok! En ma csak ilyen kis rovidre vagyok kepes, csak hogy lassatok az uj fejem es legyen mirol pletykalnotok! :o)

1 comment:

Enikő said...

Rumokám! Szerintem így sokkkal jobb! Nem mondanám ha nem így lenne, inkább hallgatnék :D Rám is rámférne némi karosszéria javítás... de mikoooor? :( Cupp