Wednesday 3 October 2007

Ujra itthon...

...Itthon, otthon, mar magam sem tudom melyiket hogyan kellene hivni, hiszen otthon mar nem lakom, itt vagyok most otthon, vagyis mar itthon, magyarul: tegnap megerkeztunk otthonrol haza! :o)
Az ut nagyon kellemesen es rugalmasan telt, nem volt abszolut faraszto, mint odafele...
Igaz, most tartottunk is egy hosszabb pihenot egy volt osztalytarsnomeknel babanezoben, ahol ebedeltunk is es vagy 2 orat beszelgettunk, megneztuk a hazat ahova koltoztek, kaptunk almat meg kortet... (Hat vitaminhianyunk az nem lesz az iden, mert otthonrol is annyi almat, kortet, paprikat hoztunk, itt meg elkezdtek erni a citromok meg a mandarinok is lassan...) :o) Na de visszaterve a tegnapi napra: Bea is Horvatba ment ferjhez mindjart az erettsegi utan, azota ket kisfia van, a nagyobbik most elsos: Dominik a neve, a kicsike meg 6 hetes epp, o David (es a foton meg nem en vagyok a "bena", csak egyszeruen igy jott ki a lepes, hogy elaludt a baby a karomon!!!) :o) Vegre az ujonnan vett hazukban elnek (mar nem anyosaval, olleee!!!), amivel van meg boven tervuk, de szep sorjaban, idovel elkeszulnek a valtoztatasokkal, ujitgatassal... A Dominak hoztunk nehany sulis cuccot (cerkakat, filcet, radirokat, persze nagy resze Spiderman-es, ahogy illik... :o) Az ocsikenek meg egy kis cash-t nyomtunk a feje ala, hiszen rucik vannak a Domirol, a penzre meg mindig szukseg van, foleg uj baba erkezesekor, gondolom...
Mi este 7-kor "landoltunk" az udvarban, anyos vacsoraval vart (hallal persze, mi massal? :o)), ugyhogy gyorsan kipakoltunk, mindent gyorsan a helyere tettem, elinditottam egy mosast, lezuhanyoztunk es felmentunk anyosekhoz vacsorazni... Roviden es tomoren elmeseltuk milyen volt otthon, ki hogy van, miket csinaltunk, mit inteztunk es hol jartunk, kiosztottam a bort, gyumolcsot, bonbonokat meg egyeb aprosagokat amiket anyaink egymasnak szoktak kuldozgetni, mi meg a futar vagyunk a cuccal... :o) Ma reggel mar 7 utan keltem, teregettem ezerrel, nekiestem a takaritasnak, mostam meg ket adagot, ebedre a tegnapi vacsibol van meg, ugyhogy azzal ma nem is kell foglalkoznom, annal inkabb azzal, hogy a het vegeig miket kell elinteznunk ameddig meg szabin marad a parom, mert aztan megint minden az en nyakamba szakad... Ugyhogy most bucsuzom, a magyarorszagi kepeket feltettem a picasawebre, meg lehet lesni, akit erdekel, kulonben meg innen is egyszeruen megtalaljatok, ha a blog oldalnak a jobb szelen a "Legujabb kepek" koze sikerul eltalalnotok!
Tuzok innen most, majd jelentkezem!
Ja, es ezuton koszonom mindenkinek aki hozzajarult az otthon toltott kellemes idoszakunkhoz! Kulonoskeppen Anyukameknak!!! Pusssszzz!!! :o)

1 comment:

Anonymous said...

Érdekes ez az otthon meg a haza. Én 12 éve nem vagyok otthon, mi úgy hívjuk otthon és itthon...csak az tudja, milyen, aki messze él. Ráadásul az én szüleim új házba költöztek, ahol még nem is jártam...teljesen idegen lesz számomra. Biztosan furcsa lesz.