Tuesday 20 November 2007

Eldolt a munka-dilemma!

Na! A dontes megszuletett: nem megyek egyelore dolgozni, legalabb is, allando munkam nem lesz meg! :o) Koszonom ezuton is mindenkinek aki szoritott hozza, hogy osszejojjon, mert tenyleg jo lett volna, de ugy latszik, jelentkeztek ratermettebb emberek is! :o) Azert nem vagyok am szomoru, nehogy most vigasztalni probaljon valaki! :o) Csak nyugtalanitott mar ez a bizonytalansag, de most legalabb tudom, hogyan s merre tovabb az eletemmel... Mert ameddig nem tudtam, hogy akkor most fogok-e dolgozni vagy megsem, addig nem tudtam ugy tervezni, ahogy most, hogy megjott a visszajelzes! Okot nem tuntettek fel, csupan annyit, hogy az oneletrajzomban szereplo dolgok figyelembevetelevel blablabla, ugyhogy az optimista enem ezt ugy ertelmezi, hogy lehet tulkepzett voltam es az sosem rossz! :o)
A masik dolog, ami mostanaban egyre inkabb (szinte naponta) jon, jelentkezik, fel-feltunik, az a parfum-biznisz! :o) Emlekeztek? :o) Ahogy megneztem az emailjeimet, egyszerre ketto jott: az allasrol a visszajelzes meg egy parfumos lanytol, aki biztat, mert latta, hogy ma vegre feladtam az elso megrendelest! Ez valami "jel" lehet, nem? :o) Lehet arra mutat a Joisten, hogy most inkabb ezzel foglalkozzak: jo penzt hozhat, ami nem art es nem kell senki szolgajanak lennem, nem kell masokat elturnom s meg az is lehet, hogy a vegen tenyleg kiderul, hogy ebben van az en jovom! :o) Mostanaban eleg sokfelol hallottam az FM-rol, hogy milyen jo, mennyire megy Magyarorszagon is es, hogy egy ismerosom tavaly ezzel tobb, mint fel milkot keresett (Forintban!) egy ev alatt, hat akkor en, aki meg ra is erek valamilyen szinten, miert ne adnek neki egy eselyt? :o) Ugyhogy dontottem: egyelore parfumozok aktivan, szabadon, kotetlenul! :o)
A tobbi meg a jovo titka! :o)
Oriaspuszi a javulofelben levo betegtol! :o)

1 comment:

Reni said...

Még biztos nem ez volt a tuti meló számodra!!!Majd eljön az igazi!