Thursday 22 November 2007

Elememben vagyok!!! :o)


Reggel van... Ma vagyunk 1 honapos hazasok! :o) Epp varom, hogy megvacsorazzon a messziben a rokonlelkem (mert o ott van, ahol olyankor vacsiznak, amikor itt reggelizunk...) :o) aztan hotline lesz a Skype-bol, mert ki szeretnem faggatni mandalakeszitesrol, uvegfestesrol, meg nehany gyakorlati kerdesem is lesz, arrol, hogy telen ott ok hogyan futenek a hazakban, mert mi itt, sehogy! :o) Vagyis deee: klimaval! Amely nyaron hut, telen fut, mert ez egy ilyen okos szerkezet... :o)
Gondoltam, amig varakozom, megirok par sort...
Vannak dolgok, amikrol meg nem irtam, ugyhogy most kicsit osszegzem az elmult napokat meg par dolgot, amit emlitesre erdemesnek talalok, hatha valakinek hasznara valik... :o)
Lehet osszevisszasagot csinalok, de azert kulon-kulon talan lesz ertelme az iromany egyes reszeinek... :o)
Tehat: jobban vagyok mar!!! Igaz, meg nem mult el a natham, de mar ataludtam az ejszakat es nem hallottam egymas utan az ejfel, 1, 2 es 3 oras hireket a radioban, mint ezelotti ejszaka! :o( Borzalom volt!!! A "gomboc" a torkomban nem hagyott elaludni, majd megfulladtam parszor! :o( Na de a tegnapi ejszaka jo volt, aludtam, mint egy jollakott napkozis! :o) Reggel mar fittebben ebredtem es vasaltam! Egy het haziasszonyi tetlenseg utan ujra aktiv vagyok es VASALTAM! :o) A mosogatast is osszecsaptam gyorsan, foznom meg nem is kell ma, mert van tegnapi! :o) Anyos neni is adott toltott paprikat, ugyhogy meg valasztani is lehet, hogy mit egyunk a "tegnapikbol"! :o)
Valamelyik delutan eljott meglatogatni az egyik baratunk, aki a tanum volt. Hozott meggyes meg almas retest, anyos meg pont aznap csinalt dios-almas sutit, en meg foztem magunknak kavet (a valtozatossag kedveert a sok tea utan kimondottan jol esett, de talan ez az oka, hogy aznap ejjel nem aludtam??? Maybe... :o)), ugyhogy beszelgettunk egy nagyot, amig a Rudi befejezte a muhely/garazsban a padlot! Csinaltam is rola par kepet, hogy lassatok, milyen volt elotte, amikor felszedte a korol a kartonokat amik hat, enyhen szolva undoritoak voltak mar, mert macskanyomokkal volt tele es fuu, hat nagyon budos volt mar az egesz garazs!!! :o( Na de most rend lesz! Vagyis lett! Felig! :o) A kartonok fel lettek szedve, a jarolap le lett mosva, fertotlenitve, aztan masnap meg meg egy napot: laminatozta a dragam, amiben egy kicsit segitettem egyszer, de attol estem vissza, amikor mar meg kellett volna gyogyulnom... :o( Mindegy! Lenyeg, hogy most mar tenyleg jobban vagyok es a garazs is keszen van, lehet nekiallni a lakasnak, es szetszerelni a butorokat, lehozni, konyhabutort a garazsban (ami muhely, de minidg garazsnak hivom basszus!!!) kihasznalni alkatresztartonak, tehat meg hasznos lesz egy darabig es vegre lehet fenn a leendo otthonunkat alakitgatni!!! :o) Igaz, most hangszigetelessel kezdunk, mert az eleg gyenge az egesz hazban, aztan majd szep fokozatosan hozzuk az anyagot (YTONG teglat, amibol a konyha also fele lesz epitve, jarolapot, csempet, laminatot...) Mar alig varom!!! Allitolag lesz IKEA nalunk... Hat, igazan igyekezhetnenek vele, jo lenne, ha nem Anconaba (Olaszorszag) kellene athajozni erte, mert vannak ilyen bevasarlo-korutak am!!! :o) Komolyan! :o) Csak gondolom, elegge limitalt, amit athozhatsz es akkor a vam kerdest meg nem is tudom...
Kombucha gombarol mit tudtok? Nyilatkozzatok! En azt hallottam, hogy nagyon jo sok mindenre es a Rudi ismer egy bacsit, aki mar vagy 20 eve issza (mert inni kell...) es azota nem oregedett!!! Jol hangzik, nem? :o) Persze sok betegsegre is jo hatassal van, nagyon jooo! Ha valaki probalta, szoljon mar kettot hozza, ok? Elore is koszi! Aztan majd eldontjuk, hogy fogadjuk-e el a felkinalt kombucha (itt ugy hivjak: kubusa :o)) babyket...
Kiolvastam meg egy konyvet es most kezdtem el egy ujat, amit az Anitatol kaptam kolcson: "Ki fog majd erted sirni?" a cime. Tele van eletvezetesi jotanaccsal, amikbol egy jo par megragadta a figyelmemet, legszivesebben megtanulnam an bloc az egesz konyvet es alkalmaznam is persze, de azert egyet mindenkepp meg szeretnek osztani Veletek is, ha nem erdekel valakit, csak ugorja at, de erdemes megfontolni (neha a paromra is raferne, hogy igy eljen...) : "A kulonosen sikeres es ertekes elet aranyfonala az onfegyelem! A fegyelem lehetove teszi szamunkra, hogy veghezvigyuk mindazokat a dolgokat, amelyekrol a szivunk melyen tudjuk, hogy meg kell tennunk, mindazonaltal (=de hulye szo, nem?) megsem akarodzik megcsinalni. Onfegyelem nelkul nem allithatunk fel tiszta celokat, nem oszthatjuk be hatekonyan az idonket, nem banhatunk helyesen az emberekkel, nem lehetunk allhatatosak kuzdelmes idokben, nem vigyazhatunk az egeszsegunkre es nem gondolkodhatunk pozitivan...Kemenynek kell lenni onmagunkhoz...Ha szigorubb vagy onmagadhoz, szabadabban kezded majd elni az eletedet, a magad feltetelei szerint, ahelyett hogy egyszeruen ugy reagalj az eletre, mint egy patakban lebego falevel, amelyet tetszes szerint sodor magaval az aramlat... Vegul is az eletminosegunket a valasztasaink es a donteseink minosege alakitja, es ebbe beletartozik, hogy milyen hivatast valasztunk magunknak, milyen konyveket olvasunk, mikor kelunk fel reggelente es milyen gondolatok jarnak a fejunkben nap kozben! Aki allandoan edzi az akaraterejet, megpedig azoknak a donteseknek a meghozatalaval, amelyekrol tudja, hogy helyesk (sem mint konnyuek), az visszanyeri az elete feletti ellenorzest! A hatekony, elegedett emberek nem a legkezenfekvobb es legkenyelmesebb dolgokkal toltik az idejuket. Ok eleg batrak ahhoz, hogy a szivukre hallgassanak es bolcsen cselekedjenek. Ez a szokas teszi oket naggya!" Ennyi!
Ezek utan, elmondom, amit mar tegnap elmeseltem par embernek, hogy amikor mar majdnem biztos voltam benne, hogy elhelyezkedek es elkepzeltem magam reggel koran kelni es meloba indulni, akkor egyszer csak elkezdtem sajnalni, hogy sosem voltam kovetkezetes, hogy reggel futni jarjak a partra (pedig milyen jo kis erdoszeli osveny van a sziget szelen, amit klasszul korbe lehet futni, neha leulni egy padra, bamulni a tengert es meditalni, de ha nem lenne tenger, akkor is meg lehet talalni mashol, masban is ezt a gyonyoruseget...), szoval elkezdtem banni, hogy nem futottam, amig volt ra idom es most mar nem is fogok, mert dolgozni fogok jarni stb. Meg par dolgo eszembe jutott ezzel kapcsolatban, de msot nem farasztalak ezzel Benneteket, csak szemleltetni akartam, hogy jol vagyok es mivel nem vettek fel, nem esem letargiaba es sirok napokig, hanem atallok a "B" tervre (ami mindig van, mert kell lennie es masnak is ajanlom, hogy nagy donteseknel mindig legyen B terv, mert semmi sem biztos es kell ez a masik ut, alternativ terv...) Ez esetben igenis elkezdek futni es tobbet leszek kint a termeszetben, dragamat is felmentem a reggeli bevasarlas "kinja" alol, mivel szegenykem egyik nap meselte, hogy reggel a boltban, peksegben ott van szaz kismama babaikkal meg o egyedul, az erosebbik nem kepviseloi kozul! :o) Megsajnaltam... :o( Szegeny, milyen megalazo lehet ez, nem? :o) Kicsit ironizalok, de igaza van basztikuli! :o) Nekem is jot tesz, ha setalok egy nagyot es bele is fer az idombe, mert a reggeli koran kelest es futast azt telen szigoruan megtiltotta nekem ez a him, mivel telen reggel hideg van es csak megfazok!!! :o) Lehet futni, sot: tavasztol osz vegeig! :o)
Na, most bucsuzom, mert mar szetirtam az ujjaimat, kellemes szep napot kivanok mindenkinek es ha ugy gondoljatok, hogy erre meg arra "nincs idom" (mert ez a napjaink nagy kifogasa aztan jon a keso banat meg a sajnalkozas...), gondolkozzatok a fenti bolcsessegeken! Engem nagyon megeritettek ezek a sorok, meg az egesz konyv maga, ugyhogy tessek osszeszedni magatokat, mert mindenki a maga sorsanak a kovacsa, senki nem sodrodik az arral es ha valami nem tetszik az eletedben, azt magadnak koszonheted foleg! Minden hozzaallas kerdese! ;o)
Oriasi szeretetenergiat kuldok most szet mindannyiotok fele!!! Pussssz! :o)






No comments: