Thursday 29 November 2007

Expressz hiper szuper tuti gyors bejegyzes!

Halihooo!!! Ma rovid leszek, mert mar keso van, de csak most ertunk haza es ha holnapra hagynam az elmenybeszamolot, hat akkor nagyon hosszut kellene irnom, mert holnap jonnek a lanyok es biztos lesz mirol irnom!!!
Ma megejtettuk a Karacsonyi Nagybevasarlas elso reszet, de sajnos nem teljesen, mert "kicsongettek"! Meg nagyban valogattam volna, de ram szoltak, hogy az aruhaz 9-kor bezar... :o) Elidoztunk egy kicsit a Bettynel, ahova veeegre eljutottunk a kisagyert, amit kaptunk toluk... :o) Legalabb egy kicsit sikerult beszelgetni, de van meg mirol, ugyhogy hamarosan bepotoljuk a lemaradast! :o) Voltam dokinal is es kellemesen csalodtam ma az itteni orvosi hozzaallasrol, mert meg soha ennel figyelmesebb es alaposabb, ugy mond: "minosegi" vizsgalatban eddig nem volt reszem! A leletemet szepen kinyomtatva megkaptam, olvashato, ami sokat szamit, mert altalaban a dokik macskakaparasait csak ok tudjak ertelmezni (meg a gyogyszertaras nenik...) :o) 10 napon belul telefonon fognak ertesiteni a tobbi eredmenyrol es ami szinten nem kis dolog, hogy: interneten lehet bejelentkezni! :o) Hoppa! Szoljon meg valaki egy rossz szot is erre az orszagra! :o)
Most be kell fejeznem, mielott raborul a fejem a billentyuzetre... Kint zuhog az eso, vegig zuhogo esoben jottunk haza, elegge faraszto volt az ut, mert 5 meterenkent lattam "valamit" az uton, ami persze semmi nem volt, de a vizes uton visszatukrozodo arnyekok miatt valaminek tunt... Szoval nagyon koncentraltunk mindketten!
Holnap jonnek a csajszik! Huu, nagyon keszulok!!! A menuben ma Dorka segitett donteni es mivel pentek van es van koztunk vega is, hat husmentes lesz... (Anyos is uzent, hogy kapas volt es hal is lesz...), de azert en brokkolis sajtos tesztat fogok csinalni (ha a Rudi kap szep brokkolit reggel...), ha nem, akkor koplalunk! :o) Na neeeem aaam!!! Akkor spenotos valtozat lesz es fokhagymaleves! Villogok egyet vele, hatha nekik is izlik majd es adhatok valami bucsuajandekot, amit magukkal visznek! :o) Na nem a levest, csak a receptet!!! Csinalok meg Stahl Judit fele Csokis tallert! Azt is a Dorkatol tanultam! :o) Ha nem lenne Dorkam, lehet nem tudnek fozni!!! :o)
Jaj, meg valami! Megleptem magunkat ma egy kovacsoltvas szannal, amit renszarvasok huznak es lehet bele tenni mecseseket!!! Sima kartonba volt csomagolva, ugyhogy a Rudi nem is latta, hogy mi van benne, csak amikor a penztarnal pakoltunk, akkor kerdezte, hogy ez micsoda? :o) Mondom: "Meglepeteeees!" :o) Otthon aztan kipakoltuk a bevasarlast es amig tusolt, en begyujtottam a mecseseket es lekapcsoltam a lampat! Huu, nagyon romantikus volt! Tetszett neki nagyon! Ha mar ennyi "kotelezo" dolgot vasarolgatunk, hat neha nem art meglepni sajat magunkat is valami cukival, nem? Foleg ilyenkor, a szeretet unnepe kozeledtevel! :o) Jo vagyok, mi? A kis "onimado"! :o) Viccelek, na! Nehogy mar valaki most kikozositsen!!! :o)
Jobb ha lefekszem... Holnap fittnek kell lennem, mert meg van egy kis teendom reggel, mielott megjonnek a csajocak es remelem az eso sem fog esni es tudunk majd egy nagyot setalni is! :o)
Joejt gyerekek!

1 comment:

Mariannka said...

Szia, itt jártam:)