Wednesday 28 November 2007

Karacsony elotti nagytakaritas...

Orommel olvasom, hogy van aki hianyol... :o) Ugyan meg csak 3. napja nem irtam, ha jol szamolok, de hat ha ennyire "fuggove" valtatok, hat ideje folytatnom a tortenetet... :o)
Kozeleg a Karacsony es mivel vegre jobban vagyok es mar orrot sem kell olyan surun fujnom, hat belevetettem magam a nagytakaritas kozepebe! :o) Tegnap kezdtem, ma folytatom es egeszen jol allok! Ilyenkor ugye milyen jo raerni? :o) Ablakot, fuggonyt mostam, portalanitok alaposan, a konyhat is befejezem ma valoszinuleg, aztan holnapra mar csak a furdo marad... Ne gondoljatok, hogy ezt most megcsinalom es Karacsonyig mar hozza sem kell nyulnom semmihez! :o) Meg veletlenul sincs ez igy, sot! Fogok meg addig legalabb 3-szor takaritani, de a nagyja mar keszen lesz addig is, es mar csak utojavitgatasokat kell csinalni, nem az egesz nagy alapos rendrakast! Az iroasztal meg egy kincsesbanya, de azt is kivegeztem tegnap! 2 nagy szatyor szemetet dobtam ki, es ez csak az iroasztal!!! :o) Valamikor azt hittem, hogy ha mar nem leszek iskolas, maskepp lesz, de ugy latszik meg igy is tudok produkalni szamos hulladekot...
Szo mi szo, gurizek itthon, de nagyon elvezem! Olyan jo erzes beleszippantani a tiszta levegobe!!! Tegnap mentem vagy 10 kort le-fol, amig felcipeltem az emeletre egy halom ruhat, konyvet, taskakat meg sok egyebet, ami itt mar nem fog kelleni amig itt lent lakunk, aztan ha keszen leszunk tavasszal a fenti resz felujitasaval, akkor maris konnyebb atpakolni, nem kell akkor mindent innen cipelni es az sem utolso szempont, hogy itt addig is tobb helyunk van! :o) Na, ezt nem reszletezem tovabb! Majd jottok es meglatjatok! :o) A felujitas is szepen halad... Mondjuk erzi is a hatunk, karunk, de hat amit tudunk, azt magunk csinaljuk, aztan ha elakadunk akkor hivjuk a felmentosereget es fizetunk! :o) Van amikor este 9-10-ig dolgozunk, delelott meg ugye ki-ki a maga munkajat, de hat igy is ki van toltve az egesz nap...
Idokozben az is kiderult, hogy hol kesik a parfumrendeles... Olyan mobilszamot adtak meg, ami nem fogad sms-t es en meg sms-ben adtam meg a fax szamot, amire a szamlaszamot kuldtek volna ugyhogy jol osszekevertunk mindent, mert ok ram vartak, hogy jelentkezem, en meg rajuk, hogy jojjon mar az a fax! :o) Szoval megoldodott es ha igaz, a het vegere meg is jon a csomag, amit aztan ki is kezbesitek hamar, hogy Karacsony elott leadhassak meg legalabb egyet! Anyueknak is rendeltem egy-egy parfumot ajandekba, de a tobbi meglepetes lesz es csomagban fog erkezni a hatar legkozelebbi innenso falujaba, ahova majd menniuk kell atvenni! :o) Igy olcsobb es nincs is messze nekik! Ja, es ok is onnan kuldenek nekunk ajcsit!!! :o) Tok izgi!!! Mondjuk szeretem a meglepeteseket, de iden nem lesz meglepi, mert konyveket rendeltem, amit a futar anyuekhoz vitt es ok majd kuldik, tehat tudom mit kapok, a dragamnak meg osszeallitottam egy kivansaglistat (vagyis inkabb: "mire van szuksegem"-listat...), amit elkuldok az anyosanak :o) Jujj, de izgi!!! Imadom a Karacsonyi keszulodest!!! Mar azon gondolkozom, hogy miket fogok sutni meg fozni, es ha holnapig kigondolom, egybol veszunk is egy adag hozzavalot, mert megyunk be a varosba dokihoz, vasarolni (Adventi gyertyat el ne felejtsetek venni!!! Vasarnap Advent 1. vasarnapja!), aztan vegre elhozzuk a kisagyat is amit kaptunk az apartmanba, ha esetleg kellene valakinek es ha szerencsem van es holnap delelott megjonnek a parfumok, akkor azt is kiosztom ut kozben! Hu! Nyuzsi van! Tegnap a dragam megnyiratkozott es volt uj gumikat rakatni a kocsira, hogy ha mar en vezetek neha, legalabb legyen biztonsagos! :o)
Ma delelott a Dorkamtol kaptam Skype-on egy csomo Karacsonyi dalt es holnap kuld meg egy albumot!!! Takaritas kozben ezeket hallgatom es ugy megy minden, mint a karikacsapas! :o)
Penteken buli lesz nalunk!!! :o) Csajos buli! Delelott eljon nehany lany (meg 2 ficko is :o) (babak!)), en meg osszeutok valami fincsit meg valami desszertet, delutan meg elmegyunk setalni egy nagyot! :o) Mar nagyon varom oket!!!
Jovo vasarnap meg a Rudi szulinapja lesz, amire szinten keszulok es tervezek a jovo heten venni valami kis meglepit! :o) Ha minden igaz, elotte meg lesz egy Nagy Csajos Buli is a varosban, ha sikerul vegre megallapodni a datumban... Mikulasnapon gondoltuk, de vannak, akiknek a gyermeke aznap eloadast tart az oviban, ugyhogy ez a nap kilove! Valoszinuleg a ra kovetkezo hetvegen meg jonnek a kollegaim (parfumosok...) es lesz egy "biznisz-miitingunk", meg egy kis tere-fere... :o) Talan addigra mar a "ceges" nevjegykartyaim is keszen lesznek es hozzak azt is! :o)
Na, ennyit elozetesben, most megyek vissza a haztartasi tisztitoszerek tarsasagaba es majd szepen igyekszem mindenrol reszletesen beszamolni es kepeket is igerek hamarosan! :o)
Oriasi puszka mindenkinek es jo keszulodest az unnepekre! Ne feledjetek a verset: "Lassitanod kene, ne tancolj oly gyorsan, az ido rovid, a zene elillan!" :o) ...Csak azert, hogy ebben az unnepeket megelozo idoszakban se feledjetek a lenyegre koncentralni, ahelyett, hogy rohantok esz nelkul, bar ketsegtelen, hogy fogunk rohanni, mert ez ezzel jar, de azert: "szeressuk egymast gyerekek!" :o)

1 comment:

Reni said...

Úgy buliznék én is veletek pénteken...még okom is lenne rá!!!