Sunday 25 November 2007

Szavaztunk es kirandultunk! :o)

...Ma van az a nap, amikor nem kell kikelni az agybol koran, hanem egybol be lehet kapcsolni a TV-t es lazsalni egy kicsit tovabb... Igy is kezdodott a mai nap, de annal aktivabban folytatodott! :o) 10 utan lezuhanyoztunk, hajat mostam, utana leultunk reggelizni es a vidaman besuto napocska hatasara itt szuletett meg az elhatarozas: menjunk ma kirandulni! :o) Hmmm... Most, hogy ezt leirtam, eszembe jutott, hogy amikor reggel bekapcsoltam a gepet es elolvastam (es le is forditottam a dragamnak...) egy indiai mantrat meg tantrat (magyarul: hasznos es bolcs eletvezetesi tanacsokat!) volt benne egy olyan resz, hogy semmit ne halogass holnapra, elvezd a mai napot, irj levelet egy baratodnak es idonkent latogass meg egy olyan helyet ahova vagysz, de meg nem voltal... Gyanitom, hogy ez is kozrejatszott, mivel a Rudi hozta fel az otletet, hogy menjunk fel a varba (ahova mellesleg meg sosem jutottam el, mert senki nem akart velem felmaszni... :o() Na de ma: felmentunk!!! :o) No nem igy egybol, mert elotte volt egy kis allampolgari teendonk, ugyhogy berohantunk oda ahol ma reggel 7-tol este 7-ig szavazas folyik!!! Kivancsi vagyok, adtunk-e meg egy eselyt a mostani partnak vagy jonnek az ujak? ...Hamarosan kiderul! :o)
Szavaztunk, majd bementunk a varosba hatizsakkal, banannal, papirzsepivel felszerelkezve (mert a natha meg mindig tart, pedig mar tarthatatlan!!!) :o) Az egesz egy hirtelen otlettol vezerelt kirandulas volt, bar kicsit sajnaltam, hogy nem volt betervezve elobb, mert szolhattunk volna az Anitaeknak is, hogy tartsanak velunk, ha nincs semmi dolguk, no de igy nem akartuk zavarni oket, mert megiscsak vasarnap van... Talan majd legkozelebb! :o) Eloszor a varba mentunk, ahol is lelakatolt kapuval talaltuk szembe magunkat, de ez minket mit sem zavart... :o) Eloszor en masztam at, mogottem a parom es egy cica, aki megerezte a macskabaratokat bennunk es vegigkirandulta velunk a vari setat! :o) Egy auto tetejen lattam meg a parkoloban, lefenykepeztem, erre belem szeretett es mar jott is utanunk! :o) Felmaszott ahova csak lehetett, semmi panik vagy teriszony nem volt, csak ugy ugralt varromrol, varfalra! :o) (Neha en is fel-felmasztam nehany szep tajkepet csinalni...) :o) (A mai nap kepeit kulonben mindjart fel is iratozom es megnezhetitek a vegen! :o))
Varlatogatas utan megneztuk milyen lett a varosi uszoda, meg az uj setany, ami epp keszul, csak meg a viragok hianyoznak meg a novenyek, de egeszen jo lesz! :o) A hosszu seta utan meg is eheztunk, ugyhogy elmentunk egy etterembe, ahol mar jartunk tavaly halottaknapi temetojaras utan es igen finom es gusztusos a kinalat! En borjuermeket ettem gombas martassal meg sultkrumplival, a Rudi meg valami sertesroladot, sajttal toltve, grillezett cukkinivel dekoralva... Fini volt! :o)

1 comment:

Anonymous said...

Szia!

Szeptemberben mi is voltunk a sibeniki várba! Nekem nagyon tetszett a város! Egyszer még vissza szeretnék oda menni! Dia