Friday 2 November 2007

Maratoni nap plusz egy allasinterju! :o)

...Hat maratoni egy nap volt az biztos! :o)
Ugy terveztem, hogy elmegyek a rendorsegre beadni a kerelmet az uj szemelyi igazolvanyomra, de meg pluszba melle inteztem vagy 5 masik dolgot (eu. biztositas utan informalodtam, vettem munkakonyvet, amit hetfon majd be kellene adni ervenyesittetni, hogy ha ugy adodik dolgozni kezdek, legyen mibe beleirni, a jogsimrol is kiderult nehany ujabb trukk, s mindekozben (egyik epulettol a masikig valo rohanas kozben...) telefonon inteztem a tobbi dolgot! :o) Nem semmi elete van annak, aki minden nap igy el! :o)
Ami megis a nap csucspontja, hogy felhivtam (maris!) :o) az allassal kapcsolatban, amire tegnap kuldtem eletrajzot es jelentkezest, ugyhogy tul vagyok egy ketnyelvu (mert angolul is csekkoltak!!!) allasinterjun, kitoltottem egy logikai tesztet (egeszen jooo eredmennyel!!!) :o) ugyhogy most nincs mas dolgom, mint varni, hogy eljojjon november 20, ami az az idopont, ameddigre mar biztosan meglesz, hogy ki a "nyertes"! :o)
A munka egyebkent egy most nyilo charter cegnel lenne, ahol en lennek a kapcsolattarto vendegekkel, ilyen erdekeltsegu utazasi irodakkal, rendorseggel, vamhivatallal, amennyiben valaki pl. uj hajot hoz be, szoval lenne egy csomo papirmunkam, meg kellene tanulnom A-tol Z-ig mindent a vitorlasokrol, amelyeket kiadjak berbe, neha hetvegen is kellene dolgozni, de szombatonkent biztosan, mert akkor hozzak vissza a hajokat es mennek ki az uj kolcsonzok...
Igazabol semmi olyasmi, ami unalmas lenne vagy ne lehetne beletanulni! Mit mondjak... Elore nem fogok orulni, semmit nem varok el, mert ugye ha nincsenek elvarasok, akkor nincs is miben csalodni, de azert a szivem melyen megis remenykedem kicsit... Azt szabad, nem? :o)
Most epp a Zuramat varom, megyunk alkatreszt venni az autoba (vilagitasi problemakkal kuzdunk: van helyzetjelzonk meg reflektorunk, normal fenyunk nincs egy ideje!) :o) Gondoltam kihasznalom ezt a 10 percet, amig leszereli amit venni akar, hogy el tudja magyarazni mi kell neki, hogy megirjam a mai bejegyzest!
Sajnos a mai kave Anitaval nem jott ossze, de talan majd maskor! :o)
Mindenkinek koszi a biztatast, mar akinek szoltam rola es szoritott a mai interjuhoz...
Most megyek, puszi mindenkinek es szoritsatok, hogy nalam vegezze ez a munka, mert olyan jooo es kozel van es vegre kiszabadulhatnek kicsit a hazimunkak fogsagabol (ja, es tobb fizum lenne am, mint a paromnak!!!) :o) Isteneeeem! De jol is jonne ez az eletstilus-valtas! :o)
Keresek Nektek egy vitorlast mutatoba, aztan tuzok, mert mennunk kell! Pusz!

1 comment:

Anonymous said...

Húú de jó lenne ha meg kapnád a munkát Móni,drukkolok Neked ezerrel:)Egy illen pörgettyűs csajszinak mint te éppen testhez álló lenne. Valami ilyen pörgős melót szeretnék én is majd ha már Noel bölis vagy ovis lesz:)Pusszantás