Thursday 1 November 2007

Nyugodt, szep unnepnap volt ma...

...Az esos ido ma tenyleg itthon fogott minket... Nem mentunk a temetobe, de megneztuk a TV-ben, a meleg szobaban betakarozva az Halottak Napi miset, es imadkoztunk eltavozott szeretteinkert... Ez is tobb, mint a semmi... A temetok most biztos gyertyafenyben pompaznak es mindenhol ott vannak a friss viragok, en megis jobban szeretem, amikor az embereknek ev kozben is eszukbe jutnak a szeretteik, nem csak ilyenkor...
Ami nem tetszik, az a pirosan villogo mecses, amit mar tavaly is lattam... Hat kerem szepen, mi ez? Disco? Miert nem lehet meggyujtani egy igazi gyertyat, aminek a langjaban ott van az elet tuze, a remeny a foldi let utani magasabb szintu eletre, a szeretet! Igenis ez szamit! Nem az elemmel mukodo, foleg nem a villogo mecsesek!!! Mindenhova befeszkelodik ez a modern technika... :o(
Azoknak akik aztz hiszik, hogy az eltavozott szeretteik mar tenyleg nincsenek veluk, ajanlom azt a konyvet, amit a legutobbi otthoni latogatasunkkor vettem es apukam egybol elolvasta 2 nap alatt! :o) A cime: "Sohase mondd, hogy vege!" Most en fogom olvasni, mert epp ma olvastam ki egy konyvet delutan...
...Mar nagyon vagytam egy olyan napra, amikor nem kell kimenni, nincs kotelezo teendo, hanem betakarozva a meleg agyikoban pihenve, TV-zve, olvasgatva tolthettunk otthon egyutt egy napot! Rudi meg el is aludt kicsit delutan, en meg kiolvastam egy konyvet amit mar egy honapja "olvasok", es atnezegettem a Ritatol kapott ujsagokat feluletesen, aztan majd rendesen is elolvasok mindent ami erdekes bennuk... :o) Delelott irtunk egyutt egy tervet az intezni valokrol, hogy atlathato legyen minden es beosztottuk, hogy kinek mi a feladata mindebbol... En "nyertem meg" a holnap reggel fel 7-es kelest, mert van "fuvarom" a varosba, igy elmegyek elintezni az uj szemelyimet es ha Anita is raer, talalkozunk egy kavera... Ez meg nem derult ki, epp varom a valaszat...
Jo volt ez a nyugis nap... Az ebed is megfott szinte magatol: brokkolikremlevest csinaltam, de mar 6 ora lesz es meg nem nyultunk hozza... Nassoltunk ezt-azt, szedtem egy kis mandarint, azt ettuk, aztan joghurtot, tokmagot... Na majd vacsira melegitek egy kis levest... Megneztunk egy szep csaladi filmet is es beszelgettem egy jot "Szilassal" is, aki Sydneyben el es ujabban napi kapcsolatban vagyunk es jol megbeszelunk mindent, ami epp eszunkbe jut vagy problemat okoz... Jo kis online pszicholgusok vagyunk egymasnak es tenyleg tok jo dolgokrol dumcsizunk, konyveket ajanlgatunk egymasnak es igyekszunk a masikban tartani a lelket ha valami gond vagy bizonytalansag van... :o) Sok teren egy huron pendulunk! :o) Gyakorlati otleteket is megosztunk: elettel, haztartassal, baratkozassal kapcsolatban es holnap keszul a muffin-receptemet kiprobalni, ugyhogy igazan elmondhatom, hogy ez az internet osszekot a vilaggal!!! :o) Naluk most nyar van, strandolas, ugyhogy most kicsit irigykedek :o) de ez igy van jol, hiszen nemreg nalunk volt nyar, akkor meg ok teleltek (no ott is csak ilyen tel lehet, mint nalunk...) :o) Ugyhogy kvittek vagyunk!!! :o)
Na megyek, osszeszedem a gondolataimat, felirom a holnapi teendok listajat aztan majd folytatom a gondolatmenetet... Ma nem vagyok jo passzban irasilag... Lelassitott ez a mai nyugalom... Legyetek jok es tovabbi bekes megemlekezest a mai es holnapi napra egyarant...

No comments: