Tuesday 20 November 2007

Vagyok, ahogy vagyok...

Kedd... Allapot: javuloban... Tegnap anyosek mentek be a varosba, ugyhogy hozattam koptetot meg torokfertotlenito tablettat. Elobbi mez es propolisz tartalmu es napi 3-4-szer 1 adagolokanallal kell szedni belole eves utan, a tablettakat meg elszopogatni (mentolos, eukaliptuszos cucc)... Kozben ami velem tortenik: kohogok es nathas vagyok, a fejem mar nem faj annyira, de valami kis nyomast meg erzek az arcomban... Azert elmondhatom, hogy jobb, mint az elso 3-4 napban! No, ezuttal nem leszek konnyelmu, hanem meg jol kifekszem a maradekot! :o) Keszitettem meg konyveket magam melle, ugyhogy unatkozasra okom nincs! A dragam minden reggel agyba hozza a vajas-mezes tejet, aztan megy dolgozni es ketszer telefonal nap kozben, hogy az allapotom felol erdeklodjon... Mondta is, hogy ugy aggodik... :o) Aranyember! Szeretem! :o)
Tegnap vegre leadtam a konyvrendelest, ugyhogy nehany nap mulva viszi a futar anyuekhoz a karacsonyi ajandekomat! :o) Tok jokat rendeltem!!! Mar alig varom oket! Most azon gondolkozom, hogy a dragamnak mire van szuksege, mert magyar nyelvu spiritualis konyvekre nem nagyon... :o) Egyet mar tudok: a LIDL-ben vettunk a multkor neki bambuszbol fekete zoknit, ami nagyon jooooo!!! Melegebb, mint a pamut! Jo puha, nem megy ossze, de sajnos csak 3 parral vettunk akkor, viszont jo lenne belole meeeg!!! Egyelore ennyi, aztan majd meg gondolkodom tovabb... A masik egy meleg benti papucs lett volna, de ez a vonat tegnap elment, vagyis megerkezett: mivel anyukaja vett neki tegnap egy uj papucsot es tok jot! Nem kinai! Anatomic es meleg es izleses! Gratula anyoskam! :o) Nekem is megvette a gyogyszertari dolgokat amiket rendeltem, el akart menni az uj szemelyimert is, de elhibaztam: nem adtam oda neki a regit, hgy tonkre tegyek, ugyhogy igy ujat sem kaptam, mert biztos visszaelnek veluk... :o( Na, de majd holnap megint mennek, ugyhogy megprobaljak ujra! :o) Narancsot is rendeltem, azt is hozott egy zsakkal! :o) Maris megyek facsarni kettot a reggelim melle... :o)
Ma van az a nap, amikorra igeretet kaptam, hogy jon a visszajelzes allas ugyben... 9.26 van epp... Eddig semmi... Ha ma hivnak, mindenkepp megirom mi a dorges!
Mindenkinek oriasi puszi, elvezzetek a havazast es epitsetek meg sok-sok homebret vagy ahogy Reni-apa csinalja profi modon Magyarorszagon: HONYUSZIT! :o) (Lasd: Reni74 blogja (jobbrol, a fooldalamrol lehet oda talalni!))
Aki beteg az gyogyuljon, aki meg nem, az meg vigyazzon magara!
AUSzilvikem! Ti meg elvezzetek helyettem is a napsutest meg a strandolast ott "lenn"! :o)
Es meg egy raadas ami a mai napon 3 eve tortent: Eljegyeztuk egymast!!! 2004. november 20-an volt az a nap... :o)

1 comment:

Reni said...

Látom útba igazítod a népet hogyan jutnak el a Hónyuszihoz!Jót nevettem rajta!Gyógyulj meg mielőbb!