Sunday 18 November 2007

Visszaeses... :o(

Miutan mar kicsit jobban voltam tegnap, nem hagyott nyugodni a kisordog es bealltam a Rudihoz laminatozni a muhelyben, aminek ma meg is lett az eredmenye (vagyis mar ejszaka...) Meg nathasabb lettem es mar kohogok is! :o( Raadasul veres a kifujt cucc a zorrombol, ami Rudi szerint jo, szerintem meg nem... Mindegy. Lenyeg, hogy nem vagyok jol... :o( Masok is vannak igy ezzel mostanaban ahogy hallom, ugyhogy varhato volt... Azert ma nem hagytam magam, hanem fekszem egesz nap!!! Megneztunk ma vagy 3 filmet ha nem 4-et es meg nincs vege a napnak! A reggelit agyba kaptam :o) (dicseret No.1.) :o), majd barmit kivantam, a dragam teljesitette (fozott teat majd legalabb 3-szor melegitett belole egy-egy bogrevel, gombas tojasrantottat reggeliztunk agyban, ami ugyan eleg sos lett, de bolcsen hallgattam es dicsertem, hogy fincsi, mert tudom, hogy mukodik egy ferfi-ego! :o) Kulonben nem is volt annyira tul sos, csak kicsit... :o) Meg lehetett enni! :o) Szagolni viszont nem tudok, elromlott a szagloszervem... :o( Az illoolaj sem volt ma nagy hatassal ram, bar a dragamnak elkezdett fajni tole a feje, ugyhogy megiscsak volt illata, csak en nem ereztem... :o( (Tenyleg, ha aromaterapiazok es nem tudok szagolni, attol az meg hatassal van???) Jo kerdes... Aki tudja, valaszolja meg legyszi!
Ja, nalunk ma lesz a Domino Day a TV-ben! Masok ezzel hogy allnak? Csak, mert tavaly mar reg mutattak Magyarorszagon, nalunk meg csak masnap... :o) Le vagyunk maradva! :o)
Most bucsuzom, visszabujok az agyikoba es kis mandarin tarsasagaban, mert az edesseget mar benyomtuk ebed utan... :o) (Belga kagylo-csokikat nassoltunk, kedves magyar barataink hagytak nekunk meglepeteskent! Koszonjuk!) :o)
Pusz mindnekinek es turelem! Majd valaszok es jelentkezek akinek kell, de meg nem vagyok tul aktiv... :o(

1 comment:

Reni said...

Jobbulást!Ha láttad a Dominó nap végét akkor megírhatnád sikerült-e a rekord!Puszi