Wednesday 12 December 2007

Jokor jott! :o)

Hat en ezt nem ertem... Mar egyszer meg voltam fazva, nem is olyan regen, erre most ujra elojott... Raadasul egyszerre lettunk betegek, de egyikunk sem tudja, hogy hol is fazhattunk meg ennyire... Jo, mi? :o) Lehet, hogy most jon csak ki az a kis papucsos ejszakai kirandulas, amikor a Pankaekat szallitottuk haza miutan jol atfagytunk a buszmegalloban es megsem jott a busz??? Bar akkor csak en voltam papucsban, a Rudi normalisan fel volt oltozve... Lehet csak szolidaritasbol betegedett meg, hogy ne megint en egyedul szenvedjek??? Na jo, azert nem olyan szornyu a szitu, leszamitva, hogy a torkom lyuka akkora, hogy a teat is alig birom leguritani es nathas vagyok rendesen... Dorka ma irta, hogy van bio-orrcsepp, ami hazilag keszitheto, es o azt adja a Markonak amiota megszuletett es eddig mindig kidugult az orra... Azon gondolkozom, hogy ki fogom probalni, de azert egy kicsit szkeptikus vagyok, a cukor miatt... :o( Milyen cukor miatt? Gondolom felmerult a kerdes... Hat akkor megirom a 100% natur orrcsepp receptet Nektek is es aki be meri vallalni, hogy elsonek kiprobalja es hat, az szoljon es azonnal ezt kezdem hasznalni en is! :o) Szoval az osszetetel: 0,5 dl forro vizben egy teaskanal kamillateat 10 percig aztatni leszurni es annyi cukrot feloldani benne amig szirupos nem lesz... Ennyi! A kamilla fertotlenit es gyulladascsokkento... Hat... Hajra batrak! :o) Biztos jooo! En elhiszem! Na de cukrot az orrombaaa??? Kozben kiderult, hogy a Dorka keszul egy kisebb csomagot kuldeni, mert tegnap bejarta a kicsivel a karacsonyi kirakodovasart es szeretne meglepni valamivel! :o) Persze titooook es el sem akarta arulni mi az, de ezert en sem mondtam meg, mit kuldtem a kis keresztgyereknek anyuek csomagjaban! :o)
Kulonben egesz nap teazom, kicsit pihentem is, olvasgattam a lemaradasaimat a tobbiek blogjaiban, hogy kepben legyek, mert mar neha ego, hogy folyton le vagyok maradva es nem gratulalok akinek kellene... Kozben letoltottem egy olyan programot, amivel a megadott kulcsszavak alapjan felkutatja az egesz interneten talalhato osszes mp3 szamot!!! Igaz, fizetos a cucc, de matol 30 napon at ingyen kiprobalhato es azt hiszem, hogy ez a 30 nap nekunk boven eleg is lesz, hogy letoltsuk amiket szeretnenk... Mar ma is toltottem le egy csomo mindent, foleg Karacsonyi szamokat, delutan meg a Rudi maganak Metallicat... :o) Kulonben ma keson jott szegeny, mert nyugdijat osztott, es jol el is faradt agyilag is meg fizikailag is! Azert nekem is hozott ma vegre valamit!!! Kaptam levelet Pestrol a Katiektol, akik minden evben jonnek utoszezonban es szeptemberben veluk voltam az Aranyparton kirandulni, ha emlekeztek... Kuldott karacsonyi lapot is es erdeklodik a cicak miatt, akiknek o talalta ki a kartondobozba szaritott fuvet es meleg anyagot megoldast, ahol a kicsik azota is alszanak a terasz alatti farakason! :o) A masik dolog meg az egeszsegugyi biztositasi kartyam (TAJ kartya...), ami szinten ma jott meg! (Lasd: fenti foto!) Jokor, mi? Pont most vagyok megint beteg, erre jon a "jel", hogy nem artana dokihoz fordulni... :o) De csakazertsem fogok!!! :o) Van meg valamennyi homeopatias szerem, ugyhogy most azokat meg C-vitamint meg teat vegyitek es bizom benne, hogy hetvegere jobban leszunk es kezdhetunk mar magunkkal valamit (lakasban)... Ma megirtam a visszalevo utolso adag karacsonyi udvozlolapot, amik holnap indulnak utjukra a vilag harom kontinensere! :o)
Ami a Mikulasos-beoltozesemet illeti, hat az is lefujva... Reszben mert vasarnapra tettek, ami nekem nem jon be, mert ha jol leszunk, melozni kell fent, hogy keszuljon az a feszek, ha meg nem leszek jobban, akkor meg nem kellene megfertoznom a tobbieket is, foleg a gyerekeket... :o( Majd legkozelebb! :o) Anitam is szeretne egy kis talit szervezni pentekre, de amilyen allapotban ma vagyok (es holnap mar csutortok...), nem hinnem, hogy pentekre mar fitt leszek... :o( Jobb, ha nem is altatom most magam holmi csavargassal, mikor eppen ma neztem a kis "vonalzon", hogy meg 12 nap van Karacsonyig!!! Kevesebb, mint 2 het!!! Most mar tenyleg ki kellene gondolnom, hogy mit fogok sutni, aztan irni kell bevasarlo listat es egy utolso globalis rendrakast tenni, a Kisjezus szuletese elott! :o) Tegnap nyomtattam nehany programot is a netrol, hogy a kovetkezo 2 hetben legalabb egy-ket alkalommal eljuthassunk valahova egy karacsonyi koncertre vagy eloadasra... :o) Na meg kell valasztani Karacsonyfat is, ami a Rudi dontese minden evben (legalabbis o igy hiszi, bar en mindig vele vagyok es "befolyasolom"!) :o)
A vegere egy uzenet anyumnak: szerintem holnap megerkezik a csomag!!! Lehet, hogy mar ma odaert, ugyhogy ha reggel hiv a Rudi, hogy hivta a postat es azt mondjak, hogy var a csomag, akkor ugy keszuljetek, hogy nyomas erte es vigyetek amit nekunk szantok feladni! :o) Szoval majd telefonalok! :o) Pusz!

No comments: