Thursday 13 December 2007

Meregtelenito-projectes tervekrol...

Ma ismet "megszallt" az egeszseges eletmodra valo torekves szelleme, ugyhogy ha epp nem pihentem (fejfajassal...), akkor a netrol nyomtatgattam hasznos olvasni valokat (pillanatnyilag egyaltalan nem torodve azzal, hogy mennyi fa van meg a bolygonkon, ugyanis ujabban az is be szokott folyasolni, mielott kinyomtatok barmit, de ma nem erdekelt, mert fekudni akartam es olvasni!!!) :o) A cel szentesiti az eszkozt! Nem igy van? :o) Szoval fo az egeszseg es minden ami vele jar, tehat ma nyitottam egy ujabb fuzetet, amibe vezetni fogom minden kiserletemet a meregtelenitest illetoen... Nagy vonalakban mar kb. tudom is, hogy mivel kezdek, hogyan fog zajlani az a nehany szigoru bojtolos honap, amig meg nem szokja a szervezetem, hogy nincs cukor, szenhidrat, zsir vagy legalabbis nem a megszokott mennyisegben! :o) Azert tegbap este meg sutottem egy gyorsat es a Karacsony is elottunk, de egy biztos: mar kevesebb fog lecsuszni mennyisegileg es ahol lehet ott a minosegbe is lesz beleszolasom! :o) (pl. dios suti lesz kremes helyett! :o) ) Hasznos olvasnivalokat talaltam a neten is ma ez ugyben es kideritettem azt is, hogy van a varosban magan-laboratorium is, ugyhogy nem kell kitennem az idegrendszeremet holmi zsufolt korhazaknak es sorbanallasnak, ha vert kell venni, hogy "kepben legyek" a belugyeimmel (ekezet nelkul ertsd!) kapcsolatban... :o) Dorkammal ma is ment a hotline, erosen erdeklodtem mikent szokott o meregteleniteni, ugyhogy megallapodtunk, hogy jon majd egy kis csomag a ket unnep kozott, amiben lesz detoxikalo teakeverek meg egy csomo jotanacs! :o) Es ha mar a csomagoknal tartunk: anyuek megkaptak ma a Karacsonyi ajandekos csomagot, amit kuldtunk es feladtak nekunk is egyet! :o) Elore is koszonjuk! Nagyreszt tudom mi van benne, de igy is mar tok kivancsi vagyok, hogy mi az amirol nem tudok... Jonnek a konyveim is, amiket a neten rendeltem oda anyuekhoz, meg aromaolajak, gyogyteak, Rudinak ujabb pizsamaaaa!!! :o) Ami az megfazasugyi allapotunkat illeti meg mindig nem vagyunk tul jol, raadasul a Rudi meg dolgozott is ma (szamlak, nyugdijak, maszkalas...) Raadasul nehany napja nem is a sajat ceges motorjaval jar, mert elkuldte megjavittatni valamelyik resz miatt, erre ma meseli, hogy megjott a mocija, de azonnal vissza is kuldte egy "kiegeszito" levellel egyutt! Kepzeljetek: leszedtek az elso gumiat es tettek helyette egy olyat, ami total le van mar kopva! Ezen kivul leszedtek a kipuffogot (ami mellesleg a sajatja, csak megtuningolta kicsit a ceges mocit vele...), erre leloptak es tettek fel helyette valami sz..t! Meg jo, hogy o igy ert a temahoz, mert en eszre sem vettem volna szerintem, engem aztan siman atvaghattak volna! Volt meg nehany varialas, de nem is jegyeztem meg mindet! Kesz! Kaosz! Ki is akadtam en is! Hogy lehetnek ilyenek? Raadasul cegen belul! A posta sajat szervizesei!!!
Anyoskam is "meglatogatott" ma (az ablakon at volt kozlendoje, de mivel adott melle ebedet is meg egy zacsko kiwit, hat elnezo voltam vele!) :o)
...Meg 11 nap van Karacsonyig!!! Tok izgi, nem?! :o) Remelem most mar hamar elmulik a natha meg ami vele jar, mert ez az egy het kieses lakasfelujitas ugyileg elegge "megvisel" agyilag, gondolatilag (ugyanakkor olvastam az angyalok uzenetet (komolyan!!!) az egyik konyvemben, akik azt uzenik, hogy ne hagyjam magam az anyagi dolgokkal valo aggodalmaskodassal terhelni! Jo, mi? :o)) Azert behozzuk mi ezt! Nem nagy dolog! Januar kozepetol ugyis tervez a ferj nehany nap szabit kivenni, hogy jo sok mindent meg tudjunk az ido alatt csinalni a lakason... :o)
Buzat mindenki elokeszitette? :o) Ma van Luca-napja, december 13! (Meg jo, hogy nem pentek!!!) :o) Ilyenkor szoktunk buzat "vetni" (ultetni???) - bocsi, kepzavar - egy kis nedves vattara es meleg, vilagos helyen taroljuk, idonkent megspriccelve vizzel, hogy nojon nagyra es szepen mutasson az asztalon Szenteste es Karacsonykor! :o) Akinel mas a szokas, nyugodtan reklamaljon! Kivancsi vagyok, ki mint unnepel... :o)
Na ezer csok es oleles! Var a mosogatas... (Ez lassan szokasos esti rutinna valik: blogolas, majd mosogatas...) :o)
Ja: es a fenti suti, amit meg este osszecsaptam tok BIO! Ugyhogy kuss legyen! Barnacukor van benne, yoghurt es szojaolaj! :o) Kulonben meg muffinrecept, csak nem volt energiam formakba toltogetni... Lelemenyesnek kell lenni, legalabb ilyenkor (nathakor...) :o(

No comments: