Wednesday 26 December 2007

Karacsonyrol, anyosekrol, szappanrol...

Jo reggelt, jo reggelt... Boldog Karacsonyt! :o) Gondoltam amig befut a hosugarzo a furdobe, gyorsan leadok egy ropke kis helyzetjelentest az unnepek meneterol...
Szenteste napjan anyoseknal ebedeltunk tintahal-porkoltet krumplival, este pedig magunk voltunk (mert en igy rendelkeztem!) :o) de anyos adta a grillezett halat, Rudi keszitette a sult tintahalkarikakat amik meg sosem sikerultek ilyen puhara, finomra, meg egy kis garnela rakot... Volt melle franciasalata meg fejes salata es kokuszleves!!! :o) Igen! Megcsinaltam! Finom lett, csak kisse edes es utolag gondoltuk, hogy lehet ezt a levest a foetel utan kellett volna szervirozni??? :o) Volt asztali aldas, ahogy "otthonrol hoztam" a szokast, aztan egtek az adventi koszorun a gyertyak es ahogy kell, ott allt az asztalon az alma a bedugdosott fempenzzel meg a buza is! :o) Kozben karacsonyi dalok szoltak a hatterben mikozben vartuk, hogy elkezdodjon a Csoda New Yorkban c. film, vagy mar nem is tudom melyik, mert az elmult 2 napban szinte csak TV-ztunk, mert kar lett volna kihagyni a musort! Volt Space Jam, Jegkorszak, egy film egy manorol, egy csomo telapos meg karacsonyos amerikai film, aztan rajzfilmek (A Szepseg es a Szorny), aztan telefonaltak ismerosok, jottek az SMS-ek, e-mailek szep sorjaban...
24-en reggel a pap meg a ministransok miatt mar 7-kor fel kellett kelni, mert jottek lakast aldani es jol betomjeneztek mindent! :o) Kaptunk egy 2008-as katolikus kalendariumot, egy matricat amit minden evben az ajtonkra ragasztunk meg egy szentkepet... Termeszetesen anyosek is lejottek veluk, ahogy minden evben, miutan fent naluk vegeztek a szentelessel (ezt ugy utalom! Mi nem vagyunk ott, de ok azert jonnek hozzank a pappal! Aaaahhh!!!) Ejfeli misen nem voltunk, de megneztuk a TV-ben es meg enekeltunk is!!! :o)
...Tegnap anyoseknal ebedeltunk pasticadat, amit nagyon szeretek es egyszer en is tervezek elkesziteni! Aztan atadtuk egymasnak az ajandekokat es be kell valljam: tevedesben eltem... :o) Azt hittem, ha elore megmutatom anyosnak a becsomagolt ajandekaikat, hat majd "rajon", hogy ez nem keves es majd valahogy jobban megeroltetik magukat, mint tavaly e teren, de hat tevedtem... Vagy anyos nem tud gondolkozni vagy en elek egy masik vilagban, ahol az ilyen celzasokat veszik az emberek, ahogy en is szoktam, bar nekem nem kell altalaban finoman "jelezgetni"... Szo mi szo, anyoseknak iden is vettunk egy vezetek nelkuli telefont, mert a tavalyiba belevagott a villam (errol tudtak, mert szoltunk, nehogy ok is vegyenek...), aztan anyosnak atadtam anyuektol az ajandekot amit kuldtek nekik, meg meg tolunk: kavet, csokit, szaloncukrot, tusolo zselet szappannal meg sprevel, aposnak meg egy pulcsit (a gazosat, amirol irtam, hogy Rudie lett volna, de nem lett... :o)), aztan borotvalkozo habot, tusfurdot meg 2 nagy keretezett kepet rolunk (eskuvoi, mert azzal meg tartoztunk...) Mi meg kaptunk: (sorolom! :o)) en egy also trikot (mert erosen erdeklodtem mielott anyosek mentek volna a varosba, hogy hol is van az a bolt, ahol lehet olyan jo minosegu alsotrikokat venni, mert nekem kellene, mert mindegyik odavan mar...) Tehat kaptam egyet! :o) Anyos vette a lapot! :o) Ki tudja, ha nem "trukkozok", mivel "lep meg"... :o) Rudi meg egy Fa szappant (hogy legyen mivel lemosni olajos kezeit (bar egyszer mutattam anyosnak, hogy mennyi szappan marad a szezon utan, mert nem dobalom el oket az apartmanokbol, hanem mi elhasznaljuk kezmosashoz... Sporolas van! :o)) Azert o ugy gondolta, hatha nem eleg es kapott a Rudi egyet meg egy fogkremet! Wow! :o) Na jo, ez volt a "szemetseg"-resz, mert tudom jol: ajandek lonak ne nezd a fogat blablabla, de azert megis, na, ezt nem hiszem el, hogy ennyire... Jaj! Na mindegy! Ez van... (Ehhez jegyeznem meg, hogy VAN zse!!! Mielott valaki azt hinne, hogy csorok az anyosek...Nem azok! Van zse es megis!) Na de nem huzom fel magam mar ezen, elegge felhuztam magam reggel, mert ezen jart az agyam, meg azon, hogy majd egyik nap megmondom neki, hogy iden ajandekoztunk utoljara es ezennel unnepelyesen megszuntetem ezt a "szokast"... Ez igy lesz a legjobb! Aztan ha meglesz az unoka (majd szolok! :o)), akkor meg inkabb az lesz a szokas, hogy a gyerek(ek) kapnak ajandekot, de mi anyoseknak vagy ok nekunk nem! Igy lesz jo, igaz? A 10 fele sutimet is osztogatjak holmi ismerosoknek, hat basszus, kinek guriztem??? Kar, hogy nincs itt az en csaladom! Mar a morzsakat csipegetnenk... :o) Na de hat nem fog karba veszni, mert tartosak es messze van meg az Uj Ev, meg aztan keszulunk delutan egy barati csaladhoz karacsonyt koszonteni, ugyhogy viszek sutit oda is, meg mi is esszuk-esszuk rendesen... :o) Pont tegnap mondtam ferjnek (elvezem, ha igy hivhatom!) :o), hogy most csupa olyan dolgot csinalunk, amik az Ujevi fogadalmakba tartoznak, vagyis hogy NEM fogjuk oket csinalni... Pl. lustalkodas, zaba (sutik, kaja, szaloncukor, Coca-Cola, minden ami "mergezo", pedig januartol tervezem a csaladi meregtelenitest, amiben ferj is meg en is reszt veszunk... :o)) Kozosen vagunk bele! Nagyon sok dolgon kell es szeretnenk is majd valtoztatni, ugyhogy most ebbe nem is megyek bele... Lenyeg, hogy Rudinak van egy olyan haverja, aki 20 eve vegetarianus, nagyon sokat tud mar tapasztalatbol mondani mindenrol, amit mi "etel"-nek hivunk (pedig messze nem az...), ugyhogy nagy falat, amit meg kell valtoztatnunk! A tej is karos (ezt en tudtam reg: Schirilla Gyorgy konyvek...), Rudi most hitte el, hogy mastol is hallotta... :o) Ezt hivjak "bizalomnak"! :o) Na, lassan bucsuzom, "kiduhongtem" kicsit magam, most veszek egy nyugtato zuhanyt es ma az en menumet esszuk anyosekkal egyutt, de ugy gondoltuk, hogy nem itt (mert akkor nem tudjuk oket lerazni... :o)), hanem naluk fent, mert amint megebedeltunk mi tuzunk a baratainkhoz, akikhez vagy 1 orat kell vezetni! :o) Erdekes... Anyosek a "rokonok", megis sokkal jobban es felszabadultabban tudjuk erezni magunkat masokkal, baratokkal... Fura... Talan egy nap megszokom, hogy ok mar csak ilyenek... :o( Mintha karot nyeltek volna es hat semmi tema, csak a hulyesegek, ures duma... Na, megyek! Ezuton uzenem tesomnak, hogy kivanunk a kedvesenek boldog nevnapot es jo egeszseget szeretettel! Puszko es udv mindenkinek! Elvezzetek az unnepeket!
P.S. Komplett Karacsony 2007 album az unnepek utan varhato! :o)

No comments: