Tuesday 11 December 2007

Rudi fellepese! :o)

Huu, a helyzet az, hogy tegnap megfaztunk, nem tudjuk mikor azt sem, hogy hol, de mara mindketten olyan nathasak vagyunk, hogy jajjjj! :o(
Persze ahhoz kepest, hogy Rudi ma del korul mar hazajott,mert annyira nem birt mar dolgozni (tehat tenyleg van baja!), egy kiados delutani alvas utan vagy 2 oran keresztul szorakoztatott, enekelt, fellepett nekem, ugyhogy ezuton erzem szukseget, hogy megismerjetek ezt a reszunket is es akkor is szolok, ha Fan Club-ot alapitok neki egy nap! :o)
A kulcsszo: Thompson!
Thompson idei koncertjeirol valahogy lekestunk, de ha jovore ujra erre jon, mindenkepp ott fogunk tombolni mi is az elso sorban! :o) Van aki nem szereti, mert tul patriota, es igen, o valoban az, vagyis a dalszovegek mindenkepp, de nagyon jo, mert szeretjuk a rock zenet es ez az!
Ezuton uzenem Szilvieknek, hogy Ti meg iden meghallgathatjatok!!! Persze ha felkelti az erdeklodeseteket! :o) Szilveszterkor Sydneyben lep fel, elotte 29-en pedig Melbourne a helyszin... Reszletek meg egyeb info rola itt:
A dalszovegek angol forditasa is megtalalhato ezen az oldalon, ahogy sok egyeb info es rengeteg kep!!! Amennyire en bemutathatom azt ugy gondoltam, hogy a youtube egyik verziojat fogom mutatoba idebiggyeszteni ha befejeztem a mai meset... :o)
Szoval Thompson vs. Rudi...
Komolyan mondom, reg nem lattam ilyen jokedvunek, de ma mintha kicsereltek volna! :o) Enekelt ezerrel, meg szovegeket is kellett kinyomtatni, hogy tudjuk azokat a reszeket is, amiket at szoktunk dudoraszni... :o)
Hat en is belelendultem egy ido utan, ugyhogy egy ora utan mar egyutt folytattuk a "fellepest"! :o) Kozben en meg is orokitettem egy-egy pillanatot ebbol az estbol, ugyhogy kaptok is nehany kepet izelitonek, de csak atmenetileg, mert ez egy igen felesleges album a tobbi kozt, amolyan kakukktojas, de hat ilyennek is latni kell minket nehanapjan... :o)
Teljesen felporogtem en is ettol, most legszivesebben lerepulnek a kovetkezo koncertre valahova, hogy aterezzuk azt az energiat, ami az ilyen nagy koncerteken szokott letrejonni! Elegge destruktiv energia, de pozitiv! Szinte egye valik mindenki egy ilyen nagy bulin! na, de most jobb ha nem lovalom bele magam elore, mert a vegen meg felvaltja a Thompson a Karacsonyi dalokat, pedig most azoknak van itt az ideje... :o)
Mas hirem nincs egyelore, de azt meg kell jegyezzem, hogy eddig csak pozitiv visszajelzest kaptam a tegnapi Bolcs Baglyos beszamolorol, bar bevallom akkor feltem kicsit, hogy jaj, nem kellene, jaj, majd jol eluzok ezzel egy csomo olvasot, de hat ugy hagytam es jol tettem, mert ma jott nehany e-mail, hogy tetszett es maskor is johet ilyen... :o) Hat, a maskorhoz csak annyit, hogy ez is ihlet kerdese, amilyen epp a hangulatom, olyan beszamolot fogtok kapni! :o) Hol lelkizoset, hol humorosat es lesz ugy, hgy egy sort sem irok napokig, mert bedepizek, de ez lesz a legritkabb, igyekszem ra odafigyelni, ha mar a pozitiv hozzaallassal kapcsolatban osztom az eszt! :o)
Hat akkor a vegere egy kis izelito a mai koncertbol... :o) Talan egy-ket hetig fenn hagyom, aztan likvidalom, mert meg azt hiszitek, hogy nincs nekunk itt lenn jobb dolgunk! :o)


No comments: