Tuesday 8 January 2008

Macskaegeszsegi tendencia javuloban! :o)


...Vacsi elott meg szoritok egy kis idot, hogy jelentkezzem nehany mai infoval...
A cicak mar jobban vannak, a kicsi megint a garazsban aludt az ejjel, a nagymacs pedig hajnalban landolt ugyanott Rudi jovoltabol, mivel megint kialudta magat a kis ostoba egesz nap es nem maskor, mint az ejszaka kozepen kezdett el megint a fejunkre maszkalni es "dumalni" (nyavogni egyet-egyet, mint aki beszel hozzank) minden rezdulesunre...
Reggel nagy nehezen elkezdtuk a tablettas terapiat, de egyszeruen nem mertem meg benyomni szarazon a torkukba, ahogy a szemet-doki csinalta profi modon, hanem elolvasztottam kamillaban es tettem bele egy kis C-vitamint is meg egy kis homeopatias szert, es igy imadkoztam bele nagynehezen a kicsibe, majd a Rudi a nagyba... A tabletta neve Synulox, a Pfizer gyartja es speci allatgyogyaszati szer... Na majd megkonzultalom holnap az allatpatikaban dolgozo baratnommel, hogy mit tud errol, remelem tenyleg segit nekik... Jo kis hupi-rozsaszinu, igy mire befecskendeztem a szajaba, szegenykem enyhen szolva szint valtott, legalabbis a szaja korul kisse rozsaszin lett, de estere mar lenyaldosta...
Az etvagyuk jo, sot: nagyon jo! A kicsi sokat kint is volt, a nagy meg csak 2 orat, aztan hagytuk bent pihenni...
Delutan a Zuram ugy dontott, hogy szep ido van, menjunk egyet setalni es aztan "ut kozben" meg is nyiratkozik, mert mar kezdett az apja ifjukori kepere hasonlitani es kezdtem mar kiszeretni belole!!! :o) Seta kozben epp ment le a nap es valahogy nagyon megnyugtato volt a latvany, bar nem nevezheto az egyik legszebb tengerparti naplementenek, de azert ez is szep volt! Lefotoztam egy bokor rozmaringot is, ami epp tele van viraggal es ebbol a viragbol isteni finom rozmaringszorpot lehet kesziteni!!! Tavaly tanultam, amikor a postas-ferjem egy holgynel ilyet kapott szomjoltonak! :o) A strand, ahol vartam mig "api" visszavaltozik az en egyetlenemme :o) erdekes dolgokat fenykepeztem (ha erdekel, ajanlom a mai kepeket...)
Volt pl. egy pasas, aki buvarkodott (pipaval, a felszinen...) es nem messze tole a parton egett a tuz, mellette egy grillezesre elokeszitett racs... Erdekes, igaz? :o) Osszekotottem a dolgokat es rajottem, hogy ez a joember valoszinuleg epp most kutatja, keresi, lesi a vacsorajat! Talan szigonypuskaval vagy valami hasonloval szandekozik halat fogni es mire megszerzi zsakmanyat, a parton a tuz is leeg es a parazs felett a racson meg is sutheti a vacsit... :o) Mondtam kesobb a zuramnak, hogy en is akaroooook iiiigy grillezni halat!!! Nem mindig ugyanugy: keszen kapni meggrillezve anyostol... :o) Aztan lattam meg egy-ket tintahalra pecazo figurat a parton allni turelmesen, meg nehany setalgato embert, nehany bacsit, akik a hajoikon voltak kint a nyilt vizen egy kis meditacioval fuszerezett halaszaton... Idill... Komolyan mondom... Ma valahogy minden latvany olyan megnyugtatoan hatott ram kint... Na, aztan mikor hazaertunk (mar a "regi" jol ismert es felismerheto lenyirt seroju Rudival...) lefotoztam a kis pamacsot, mert ugy bevadult, olyan edesen jatszott, tepett, hempergett az agyon, hogy muszaj volt egy sorozatfotozast megejtenem rajta! (Lasd: mai kepek)
...Most epp a Hirado megy, amit Rudi igyekszik minden nap megnezni, erre ma: felpattant, kikapcsolta a klimat, szetszedte egy hirtelen mozdulattal es mar pucolta, surolta, mosta is! (Mindekozben en itt blogolok es "lapulok", mielott bevesz az akcioba! :o)) Fel szemmel hatrasanditok: latom tenyleg ideje volt: tiszta por a szuro benne... Hat most mar tudom miert nem mukodott a regi jo teljesitmennyel mar napok ota... De mitol olyan fekete??? Talan az adventi gyertyak meg az osszes tobbi "varazsgyertya" amely viaszt ugyan nem hagy maga utan egy cseppet sem, de azert a szoba fala, a konyha csempei meg mar a klima szurofiltere is tok fekete tole! (Bele sem merek gondolni, hogy ez milyen hatassal van az egeszsegunkre???) Na ennyi... Most bucsuzom, var a vacsi (illetve az elkeszitese eloszor is...) Joejt mindenkinek! ♥

No comments: