Thursday 10 January 2008

Jeee! Vannak normalis rokonok is!!! :o)

...Ahogy igertem is, hogy limitalom a neten toltott napi orak szamat, ezt kezdem szepen be is tartani... Eppen ezert nem valoszinu, hogy a jovoben minden nem lesz uj bejegyzes, de ezt nezzetek el, attol meg fogok irni viszonylag surun es ha nem is minden nap, de majd igyekszem hosszabbakat! :o)
Az elejere egy megjegyzes a kephez: a kis lurko a Marko, keresztfiunk! Vagy ahogy o mondja rank: keszeanu es keszeapu... :o) Tok edes!!! Mar sokat beszel! (Sajnos nem vagyunk olyan kozel, hogy halljuk is, amiket szovegel, de majd tavasszal!) :o) A szemuveget "szengejeng"-nek hivja, ugyhogy amikor ma reggel a Dorka (a zanyukaja) a Skype-on at elinditotta a KULDES-t felem, eloszor nem is tudtam mig at nem ert, hogy mi lehet ez... "Szengejeng"... Azt hittem valami japan dolog lesz... :o) Erre tessek! A kis csip, meg a nagypapi szengejenge!!! :o) Rohogjetek egy jot Ti is! :o)
Kulonben sok ujsag nincs... Az ido valtoztekony: hol esik, hol sut...
Tegnap egesz nap majdnem takaritottam a macskak utan (mert oriasi rumplit tudnak hagyni!!!), mostam harom adagnyi mosast, teregettem, vasaltam, porszivoztam, felmostam, aztan estere megint a derekamat fajlaltam (mint ujabban eleg surun...), de hat mit csinaljak... Sajnos senki nem csinalja meg helyettem (vagyis inkabb szerencsere!) :o)
...Ma a 2008-as Anyosos-Program szerint fel kellett volna mennem hozza egy kis tere-ferere, de mivel o jott le (12 utan 3 perccel, ahogy a Nagy Tervbe beirtam ("12-14 kozott zold lampa!")) hat megoldottuk igy! Anyuka lejott, dumaltunk, csinaltam teat, ettunk almat es meghallgattam nehany csaladi anegdotat, amik egyre erdekesebbek, mivel egyre tobb szereplojet ismerem mar eme meseknek... :o) Miutan veget ert a "terapia" es ugy veltem, ennyi eleg mara, anyuka felment kicsit osszekapni a keglit, mert delutanra vendegeket vart... :o)
Apos - szokasahoz hiven (de hat nezzuk mar el neki!) - lelepett meg a vendegek elott halaszni, en meg miutan anyos felment haza, szepen elmosogattam, befejeztem az ebedet es letusoltam, kicsit pucba vagtam magam, mert ereztem, hogy anyos ugysem birja ki, hogy ne "dicsekedjen a menyevel" (velem) a rokonok elott... :o) Hat akkor mar nezzek is ki valahogy, nem? :o) Szoval tusolas, enyhe smink, takarni amit muszaj (no nem az arcomat, ez nem az az orszag!) :o) aztan vartam, mikor ront be veluk figyelmeztetes nelkul! :o) Na, pozitivan csalodtam benne, mert nem rontott be, hanem kulturaltan telefonalt, hogy jojjunk fel egy 10 percre, ha hazajott Ferj... Hat Ferj ma csak nem jott idoben, de pont a tavozasukkor hazaert es meg 5 percre ok is talalkoztak... Akik itt voltak, a rokonok azert ilyen "emlitesre meltoak" szamomra, mert egy nagyon kedves es kulturalt csaladrol van szo, ket kislannyal, akik altalanosba jarnak es szinte vegig kint jatszottak a macskakkal (hurra!) :o), ugyhogy meg egy pozitiv tapasztalat ma, hogy vegre megismerhettem olyan rokonokat is, akik engem is szivvel-lelekkel befogadtak, sajatjukkent kezelnek, ami mind furcsa volt (de jo erzes), mivel eddig akikrol anyos meselt (rokonok), azokkal ok vagy nem beszelnek valamilyen oknal fogva, vagy semleges a viszonyuk (ertsd igy: koszonnek az utcan egymasnak es ennyi), vagy elvileg jo a kapcsolat, csak valahogy sosem jonnek-mennek egymashoz, hanem mindenki "elvan" a kis sajat eletevel, ami szerintem szinten nincs rendben! Ugyhogy MA vegre megismertem a nagyon jo fej, kedves es szimpi rokonokat, akik ugyan tavolabbi rokonok, de megis kozeliek, mert itt laknak nem messze, bent a varosban! :o) Kepzeljetek: meg naszajandekot is kaptunk! Pedig eddig egyszer lattam oket egy eskuvon es azota nem, csak anyos ment neha hozzajuk amikor bent volt dolga a varosban... Naszajandekba hoztak egy szep kek talat meg egy nagyon szep vazat! Tetszik mindketto! Stilusos, szep! Orultunk neki! Azonnal fel is vittem a tobbi bekoltozesre varo targyaink koze, mert csak az "uj" lakasban szeretnenk majd elkezdeni oket hasznalni! :o)
Szomoru hireket is kaptam ma, nem csak ilyen jokat, de azokrol csak annyit, hogy aki teheti imadkozzon egy emberert, akinek most minden imara szuksege van!
...Holnap koran kelunk, mar 7-kor indulunk dokihoz a varosba, de egybol jovunk is haza, mert holnap is sok munkaja lesz a zuramnak, en pedig vegre nekiallok es osszekapom a szamitogepasztalt, mert nem allapot ami itt uralkodik!!! Mar a fejunkre nonek a papirok, konyvek, kepek, CD-k, ilyen-olyan kartyak, kuponok, csekkek, ugyhogy holnap kezbe veszem a dolgokat, elokapok egy ures szatyrot es osszetepkedek mindent ami felesleges papir, szemet vagy kidobando...
Hetvegen kezdodik a "hazassagi tanfolyam", amit a templomi eskuvohoz el kell vegezni, ugyhogy most meg azt is ossze kell irnom, hogy mit is intezzunk meg ezen kivul, ha mar bent leszunk a varosban, mert ugye nem gazdasagos egy dolog miatt menni, hanem igyekszunk minden alkalommal tobbet intezni, kozben a lakassal is haladni (majd teszek fel kepeket februar vege fele, arrol, hogy milyen alapotok is vannak pillanatnyilag a leendo feszkunkben...)
A kovetkezo lepes, hogy megvesszuk a bambusz parkettat jovo het elejen! Nagyon szepek vannak!!! Mindket szobaban egyforma lesz...
A macskak jobban vannak sokkal, a Mikan (a nagyobbik) egesz nap alszik (az agy sarkaban, de pokrocon, mert tiszta agynemu van es kulonben is, nem is szeretem, mikor ott fekszenek, ahol mi alszunk, csak addig voltunk elnezobbek, amig betegeskedtek...) :o) Rudi szerint azert alszik, mert tul sok mar az echinacea a C-Vitaminnal kevert homeopatias golyos oldaltban... :o) Hat, lehet... De mindket cicanak be szoktuk adni, akkor a kicsi miert nem alszik??? O egesz nap rohangal es eszik annyit, mint egy lo! :o)
Na, meg 3 napra valo gyogyszeruk van, remelem addigra teljesen jol lesznek...
Most megyek, vacsira tonhalpastetomot eszunk, amit en gyartottam ma a Lilla-fele recept alapjan! :o)
Adios amigos!

No comments: