Sunday 24 February 2008

Alkoto Aranykezek tegnapi teljesitmenye...



Nem. A mai bejegyzes egyes szamu illusztraciojan levo egyen nem a Doktor Bubo, nem is a madarinfluenzatol retteg es nem is MIG pilota... A felszin alatt egyszeruen csak egy erzo sziv lapul, indian neven Alkoto Aranykez, hagyomanyos neven: Rudolf! (No nem a renszarvas!) Remelem mar mindenki felismerte, mert tobb magyarazatot nem fuzok hozza... :o)

Tegnap jol teljesitettuk, mindketten elegedettek vagyunk a munkankkal, de nincs kinek szolni, hogy adjon premiumot, mert szabaduszok vagyunk... :o( Hmmm... Mindegy. A lenyeg, hogy alakul a feszek, naprol-napra...

Tegnap a bearamozas volt napirenden, ami alatt en vagy 10-szer kapcsoltam le meg fel az osszes biztositekot, ahogy Aranykez vezenyelt, en ugy kapcsolgattam... :o) Nem volt egy megerolteto feladat! A tegnapi melo inkabb pszichesen volt kisse faraszto, mert hirtelen lenduletbol le kellett rajzolnom hova szeretnek meg konnektorokat, amihez meg tudni kellett, hol mi fog allni... Nos, ez a mi szobankra levezetve meg nem okozott tul sok fejtorest, de amikor 10 perc alatt tudnom kellett, hogy a leendo gyerekszoba mikent lesz berendezve, na az mar nem volt "egy sutidarab" ( ="a piece of cake" (angolul hasznaljak igy, csak szo szerint forditottam :o) ))! Szoval megmozgattam elegge a szurkeallomanyomat ezen a feladaton: ki kellett talalnom, hogy megis mennyi lesz a gyerekletszam, hol fog allni az agy (vagy agyak), melyik falra kerul majd a szekrenysor es hol fer el az iroasztal, mert egyszer majd a meg nem letezo palantaink isibe is fognak jarni, ami ugye leckeirassal jar neha... :o) Ezen kivul, 3 opciot is felvazoltam: ha egy gyerek lesz, ha ketto lesz a testver szama egymas utani sorrendben es nem 10 perc szuletesi kulonbseggel, illetve ha megis ikrek lesznek... (Tovabb nem varrialom, bar lehetne meg boviteni a lehetosegek sorat...) Ennek fejeben tegnap olyanokon filoztunk, hogy hol lesznek majd az agyak, mert oda kell aram az olvasolampaknak, ha esetleg ilyesmire vetemednek majd, masreszt kicsit feljebb a falon sem artana egy konnektor, mert mi van, ha majd emeletes agyat akarnak es a lenti csibe aludna, a fenti kis Einstein (aki termeszetesen anyjara utott...) pedig meg olvasna hajnalig, mert akkor neki is kell fel egy olvasolampa... Ezen kivul: hol lesz a szamitogepuk majd, hol lesz a klima, mert az ugye ne fujjon egyenesen a fejukbe, hol van a sok feny (az ablak alatt), mert oda lehetne az iroasztalt, no de jobbra-balra neki egy-egy konnektort, mert meg nem tudni, melyik csemete honnan akarja a fenyt este es jobb- vagy balkezesek lesznek-e... Komoly feladat, de beterveztuk! :o) Beterveztuk, api megbuheralta, kozben elfogyott a kabel is, de azert megoldottuk ezt is! :o) Ebedszunetben elugrott beszerezni, amig en befuszereztem a salatat anyostol kapott hal melle...

Rudi tok ugyes! Tenyleg! Jol valasztottam! :o) No nem mintha mindent maga csinalna, mert nagyon sokat jelent, hogy en ott vagyok mellette es takaritok utana, asszisztalok, adogatom a dolgokat, amiket keres (kozben gondolatolvasok is neha! Jol megy! :o)), persze en vagyok aki inkabb fenykepez, hogy legyenek emlekek, na de mondom: ez korantsem azt jelenti, hogy csak o melozik, mert rolam eddig nincs melos kep... :o( Keszitettunk tegnap egy sorozatot, amit ezuttal nem ugy mutatok be ahogy szoktam a picasaweben, hanem szepen diavetiteskent! :o) Csak hatra kell dolnotok es elvezzetek! Vagy mar meg is neztetek??? Kis huncutok!!! Tudtam! Tudtam, hogy eloszor ugyis a kepeket nezitek meg!!! Ejnye!!! :o)

Na, szoval lehuztuk az aramokat, kijeloltuk, hol lesznek a klimak (a naaagy futo- es hutotestek!), amiket az okos-tojasom ugy oldott meg, hogy ne csatlakozzanak kulon konnektorba, hanem elesben, direktbe osszeforrasztja majd a kabeleket, ott ahol a kepen latszik is (a kepen meg hosszabb kabel van hagyva...) Tok jo otlet, csak igy ha baj van, nincs honnan kihuzni, mert a kabel be lesz asva a falba, de azert van a biztositek, hogy kikapcsoljuk, nem? :o) Eszetikai szempontbol jo otletnek tartok, a biztonsagirol meg gondolom a zuram gondolkozik... Remelem...

Na, estere mar jo faradtak voltunk a sok falfurastol (mert a TV-t is be kellett am merni, hogy pontban az agyunk kozepevel egy vonalban legyen jobbra meg balra fele-fele aranyban! :o)), aramozastol, na de azert levezeto edzeskent berajzoltuk, hol lesznek a spot lampak a konyhaban es betomkodtuk a konstrukcio moge a falakon (es egy kicsit a plafonon is) a "kogyapjut" (nem tudom igy mondjak-e magyarul, angolul stone wool, nemetul Stein Wolle, horvatul kamena vuna... Innen mar ki-ki talalja ki mirol beszelek, de a kepek is segitenek! :o)) Nos, ehhez aztan jol be kellett oltozni... Rudi meg specko szemuget is rakott fel, amibol nekem nem jutott, de sebaj! Nekem van original! :o) Felvettunk meg egy-egy orvosi maszkot vagy micsodat a cucc tudobejutasanak kikuszobolese vegett, majd a jobbaknak meg sapka is kerult a fejukre (no nem nekem...) :o) Minderre azert volt szukseg, mert a kis belelo anyag szur, viszket, kicsit karos is szerintem, mert kulonben nem vedekeznenk igy... :o) A mi szobankkal kezdtuk, aztan engem athuzott a szivem a gyerekszobaba, talan valami fele anyai oszton folytan, de pillanatok alatt betomitettem a hideg kulso gyerekszobafalat! :o) Olyan gondosan tomkodtem a leszaggatott kis darabokat a lapok talalkozasanal keletkezo resekbe, mintha csak a fecskemama keszitene a fiokainak a feszket! Szepen tomkodtem, belelgettem, hogy ne fazzanak a kicsinyek... Tok fura! :o) Igazi osztonos, preciz mozdulatokkal csinaltam, mintha elozo eletemben tenyleg fecskemama lettem volna (vagy vendegmunkas Nemetorszagban...) :o)

Azert minden faradtsag ellenere, le tudtam kapni apost is a teraszrol, ahogy a barkajabol kuzd az elelemert a tengeren! :o) Plusz egy gyonyoru naplementet is lathattunk, legalabb igy, melo kozben, ha mar setalni nem mehettunk...
Estere aztan jol megeheztunk, de otletem nem volt, hogy mit egyunk. Mondtam Aranykeznek, hogy bizonyitsa be meg egy kicsit, hogy kierdemelte ezt a titulust! :o) En meg elhuztam a tus ala... :o) Mar torolkoztem, amikor emberem benyitott es huncut mosollyal - MAGYARUL! - ennyit mondott: "Gyere! Itt a..." (Ennel tovabb ritkan jut, altalaban az "itt a" es az "ott a" utan mutogatas szokott kovetkezni, na de tegnap a furdobol nem lattam mi van "itt"! :o)) Azt hittem, hogy kezdodik a "Superman", de nem, nem a filmrol beszelt, hanem vacsorat keszitett a draga!!! 10 perc alatt sajtos tojasrantottat csinalt es szepen bekeszitette a ket tanyeron az agyba, hogy mar onnan nezhessuk a TV-t es elvegre faradtak is voltunk... :o( Osszesen 4 tojasom volt, ezek mar mult ido...
Ma vasarnap van, nincs semmi nyitva, tojasos nenik sincsenek a piacon, holnap meg anyosekat hivtam vega szulinapi ebedre, amihez kellett a 4 tojcsi, mert padlizsant akartam rantani, ha mar sutibol csak "boltit" kapnak! :o) Na de most nincs egy deka tojasom sem, mert a zuram tegnap meglepetest keszitett! :o) Hmm... Nem baj. Talan anyosnak van. Majd kerek kolcson! :o)
Most bucsusorok kovetkeznek: legyetek jok ha tudtok, a tobbi nem szamit! :o)

No comments: