Thursday 28 February 2008

Bugyi, vaza, ebed, rabszolgasors...

...A tegnapi szulinapos ebed anyosekkal jol sikerult! :o) Delelott apos meg a fia szereltek fel a leendo konyhamban a spot lampakat, hogy kiprobaljak jol kotottek-e be a kapcsolokat es most az van, hogy 3 kapcsolo van a konyhabejaratnal: az egyik az asztal feletti 3 lampahoz, a masik a konyhabutor feletti (elotti) sorban kirakott 4 lampahoz, a masik meg a konyha kisablak feloli reszen levo konyharesz feletti 2 lampahoz valo... Igy azzal vilagitok, amelyikkel akarok! Tok jo lett!!! Ugyik a fiuk! :o)
Mire vegeztek, keszen is voltam a szulinapi ebeddel, ami repas-krumplipure lett meg rantott padlizsan, plusz gombaleves. Desszertnek meg a makros suti volt, amit a varosban vettem... Valahogy se idom, se kedvem nem volt most nagyokat sutni, ugyhogy igy lett a legjobb! :o) Mivel lent nalunk nagy rumli van, hiszen nem jut idom meg itt is takaritani olyan surun, hat megkerdeztem anyost, mit szolna hozza, ha felcipelnem a kajat es naluk ennenk? Belement. Mondtam, hogy no problem, neki nem lesz semmi dolga, en majd kaja utan elmosogatok, de hat ettol is meg lettem kimelve, mert apuka vett Calgonit tablettat es bepakoltuk a mosogatogepebe, ami megkimelt a kezzel mosastol (szulinapom alkalmabol!) :o) Anyosektol kaptam egy jo nagy vazat!!! Mar eldontottem, hogy majd az uj lakasban bambuszt fogok benne tartani, mert jo nagy, es melle meg 5 db szinten jo nagy :o) bugyit! Na de nem am akarmilyet!!! :o) Hatul vesevedo, elol petefeszekmelegito, pamut, es akkora, mint a Bridget Jones hasleszoritos bugyija a filmben, csak ez nem leszoritos... :o) Eloszor jot nevettem magamban, aztan azzal ijesztgettem, fenyegettem a zuram, hogy ha nem teljesiti a parancsaimat akkor felveszem am az uj bugyogot!!! Ferjelremiszto kinezete van, de minden poen ellenere, most az van rajtam! :o) Valahogy megbekeltem a helyzettel es kulonben sem szabad neznem a fogat az ajandek lonak, igy van? :o) Talan meg a vegen anyos bugyogoi fognak megmenteni valami komoly felfazastol! Ki tudja... A pozitiv oldalat kell nezni... :o)
Ma reggel mindketten ugy ebredtunk, mintha osszeragtak es kikoptek volna, hogy ne eljek ennel durvabb hasonlattal... Pedig aztan tegnap nem is dolgoztuk agyon magunkat annyira, legalabbis en nem... En csak mostam, teregettem, vasaltam... Talan az elmult napok tuleroltetese tette meg a hatasat es igy jott ki hirtelen es egyutt minden??? Hmm... Remelem hamar elmulik... A dragamat delutan 1-kor sikerult nagy nehezen kirugdosnom az agybol... Eloszor csak gyozkodtem, hogy alljunk neki, var a melo, gondoljon a leendo gyerekeinkre, mutasson peldat, szokjon hozza, hogy nem mindig fog addig punnyadni, amig jol esik... Aztan azzal erveltem, hogy nekem is faj a vallam, nyakam, derekam s megis erosebb az onmeggyozo kepessegem es mar fel is keltem es valaszolgatok az e-mailekre, elmosogattam, kimostam, feloltoztem, teat foztem... Aztan 3-ba kapcsoltam es kezdtem bedurvulni kisse, lehuztam eloszor a sajat, majd az o agynemujet is, abszolut nem finomkodva, hanem lerantva a takarojat es kirantva a buraja alol a parnat! :o) Amikor meg mindig csak fekudt erotlenul, na akkor kinyitottam az ablakokat, kikapcsoltam a klimat, hatha a friss levegotol vegre oltozkodesre vetemedik, na de ez sem hozott tulnagy sikert, kenytelen voltam jol agyonverni parnaval, mikozben mar majdnem en kaptam agyverzest!!! "A qrva eletbe maaaar!!!" (bocsi...), szitkozodtam oly modon, hogy aldottam az eget, amiert meg nincs mellettem 3 gyerek, aki ezeket elso hallasra eltanulna, de ezzel vegre elertem valamifele sikert... Emberem felkelt (szo nelkul), ram se nezett, feloltozott (onalloan! meg sem kerdezte, hol van ez vagy az!!!) :o), aztan a szemem sarkabol lattam, hogy felkapta a cetlit amire felirtam, mit kell ma intezni meg a szemetet is kikapta a kukabol es szo nelkul elviharzott!!! Na - gondoltam - nema veszekedes folyamatban... Mert nalunk az a trendi: igy nem serulnek az idegek, legalabbis az ovei nem, mert en azert kiabalok, de igy az egeszseges, nem? :o) Kimondani, aztan elfelejteni... Persze ez nalunk nem tart sokaig, akarmilyen nema haboru is van, de sosem megyunk ugy aludni, hogy ossze vagyunk veszve, vagy jobb esetben nem is megyunk ki ugy a hazbol, hogy valamelyikonk duzzogva rohan el es ez a mai ellenpelda arra kesztetett, hogy 15 perc mulva ratelefonaljak egy kis lelkiismeretfurdalassal... :o) Azert abbol, hogy elvitte az intezni valos cetlit mar sejtettem, hogy nem vilagga uldoztem, hanem haza fog jonni, jobb esetben kipipalt elintezendokkel! :o) No megsem birtam ki, felhivtam in English, mert az ilyenkor valahogy jobban illik a szituhoz es ez a bevalt modszer, hogy angolul szolok a teloba amikor felveszi... Nem tudom miert, ne is kerdezzetek! Lehet hulyeseg, vagy csak megszokas kerdese, vagy azert van mert itt nem szinkronizalnak filmeket, hanem eredetiben szolnak es olvasni kell a forditast... Valahogy ez a kis poennal fuszerezett angol conversation ilyenkor mindig helyrehozza a szitut... :o) Peldaul ma is: "Hi honey!" Erre o: "Who is it?" Mondom: "It's your lovely little wife!" (Ez a te kedves kicsi feleseged! - mondom en kis cinikusan...) Erre apika probal mergesnek hangzani (vagy hangozni) es ezt mondja morogva: "My wife? Or the witch I left at home half an hour ago?" Vagyis: Felesegem? Vagy az a boszi, akit fel oraja otthon hagytam? :o) Kis hulye! :o) Aztan tisztaztam, hogy neeeem a bosziii, hanem en, a kis csibed, aki szeret es csak jot akar es tudom, hogy megerted, hogy mindezt joszandekobol tettem! :o) Szemet vagyok? Komolyan! Nagyon szemet vagyok? Igazabol hagynam en pihenni, de aggodom, hogy nem leszunk keszen nyarig es marcius 7-en mar megy is dolgozni ujra, onnantol fogva mar tenyleg csak a delutanjaink maradnak meg a hetvegek dolgozni es az nagyon keves ido, ha igy osszeadjuk... :o(
Azert most minden a regi: ember melozik az udvaron, epp az en helyzetemen probal valamelyest konnyiteni egy uj talalmannyal, ami ugy fog mukodni, mint a kihuzhatos esernyo, csak sokkal vastagabb es kemenyebb vasbol keszul, teleszkopos emelo, jo nagy 4 labbal (kb. mint a karacsonyfa allvany, csak nagyobb...), erre lesz majd mellmagassagban felemelve egy-egy Knauf tabla (azok a nehez dogok, amiket egyik nap cipeltunk fel...) es onnan a szerkezettel csak feltolja plafonig, ahol nekem csak egy szekrol allva kell helyre passzintanom es nem kell az egeszet (24 kg!) a kezemben tartani, amig o stabilizalja! Kis feltalalo!!! Majd ha kesz a mu es uzembe helyeztuk (es foleg ha mukodik is!), akkor megmutatom! :o)Aztan meg egy hir es megyek teregetni (mindig van mit mosni nalunk, masoknal is igy van ez??) Kepzeljetek, lett egy 2 hetes tolmacsolasi melom! :o) Most, amikor ugyis jol jon minden penz, megkerestek, hogy vallalnam-e egy weboldal egy reszenek leforditasat es vallaltam!!! Mondjuk azt nem tudom, mennyi idom lesz ra ez a melo mellett, amit fent uzunk, de ez most ugyanolyan fontos es marcius 13-14-ig szeretnem befejezni! Ez egyben motivacio, hogy holnaptol reggel 6-kor keljek (mert ezt mar reg tervezem, de sosem eleg eros az akaratom hozza...), ugyhogy reggelente 2-2,5 orat forditok, aztan fizikai melo, aztan este, ha marad erom hozza, lenyomok meg 1-2 orat, hogy tenyleg keszen legyek hataridore... Szurkoljatok hozza!
Az ido csodaszep... Jo lenne kirandulni menni a napokban, de ha elobb nem is, hat majd vasarnap a lanyokkal elmegyunk egy nagy setara a kornyeken! :o)
Holnap van az adobevallas utolso napja itt, mi meg tegnap deritettuk ki a netrol, hogy en tulajdonkeppen munkanelkuli eltartott vagyok es jarna ram havonta egy kis osszeg, ugyhogy megprobaljuk oktober 22-tol visszamenoleg behajtani ami jar! Allitolag a lakasfelujitasra is lehetne adot visszaigenyelni, de ezt is tulkeson tudtuk meg, igy Rudikam most azzal nyugtatgatja magat, hogy ugysem kaptuk volna meg, mert ahhoz a mi nevunkon kellene lennie a lakasnak, en meg azt mondom, hogy nem lett volna gond, ha elobb "felebredunk" e temaban es amiket a lakashoz vettunk azokat egybol afas szamlara kerjuk apos nevere, az is egy megoldas lehetett volna... Na de ez a vonat mar elment... :o(
Bucsuzoul 3 foto: anyostol kapott vaza (a bugyit kihagynam, komolyan...), a masikakon meg a zuram, ahogy tevekenykedik az udvaron... (Utobbi ketto pont fel oraja keszult, amikor kimentem ellenorizni, nem lazsal-e a rabszolgam!) :o)

2 comments:

Reni said...

Micsoda kemény nő vagy Te?Vered az uradat?Tetszik!!!

Anonymous said...

Attention please!
->> Remove Viruses! <<-