Friday 29 February 2008

Ilyen nap is csak 4 evente van! :o)

Februar 29 van... Ilyen sincs minden evben, ugyhogy muszaj ma irnom legalabb nehany sort, hogy majd a jovoben nyoma legyen, hogy 2008-ban bizony volt 29-e is... :o)
Faradtak vagyunk... Nemreg jottunk le a felujitasbol... Ma mar a gipszkarton tablaknal tartunk, amikbol egyelore az egyik szobanak a plafonjat sikerult teljesen bevonnunk, a tobbit majd holnap. Ugy tervezzuk, holnap mar korabban kezdunk, mert ma eleg keson alltunk neki, mert eloszor is a zuram kikapta a dokumentumos dosszienkbol a hazassagi anyakonyvi kivonatot es elrohant vele lefenymasolni es az utolso pillanatban elkuldeni az adobevallasat... Asszem harcba szall azert, ami jar neki! :o) Hiszen be kell bizonyitani valamivel, hogy hazas mar egy ideje es el kell engem is tartania (vagy vislenie??) :o) Persze nem toltotte ki rendesen amit kell, de legalabb nem kestunk el vele, aztan majd "jatszuk a hulyet", amikor hivnak, hogy hianyos a beadvany es majd akkor fogjuk megkuldeni, ami meg hianyzik... Jok vagyunk, mi? :o) Sajnos muszaj igy, jobb, mint ha nem kuldjuk be es buntit kell fizetnunk... :o)
Szoval ma kesobb kezdtunk dolgozni, igy nem is jutottunk sokkal elorebb... Mire befoliaztuk az osszes kulso falat belulrol (ez a kondenzacios tema, amit mar emlitettem egyszer...) mar nem nagyon volt idonk, eronk tul sokat haladni a tobbivel...
Rudikam tegnapi gyartmanya, amit engem megkimelendo hegesztgetett az udvarban MUKODIK!!! Bevalt! Nagyon szupi! Meglatjatok milyen klassz lett! Nagy segitseg, hogy van ez az ize, mert ha nem lenne, talan nem is tudnank csak ketten felerositgetni a tablakat a plafonra, kellene hozza meg par ember, mert dog nehezek!
...Azert nehany fotot keszitettem ma is, amolyan "februar 29-i pillanatok"-at... Elsosorban a lakast, masreszt anyost, ahogy halat grillez ebedre, aztan a cicakrol par kepet, mert epp utba estek meg a mandoldot, hogy mekkora nagy az elulso kertben! (Meg is jott ma a kedvem hozza, ugyhogy szedtem par levellel es egy szurore lettem, majd jol leforraztam... :o) Ujabban ez jobban bejon, mint agyonfozni vagy fozelekke pepesiteni... Es jobban meg is marad a vitamintartalma!)
Anyosnak tegnap kiesett elol egy foga!!! :o) Na jo, nem rohogok, de tok jopofa igy fogatlanul! Raadasul mindig elfelejti es tatott szajjal mosolyog! En meg visszamosolygok, mikozben magamban jot derulok rajta! Ma le is fotoztam, ahogy kesziti a halakat, na de azert nem vagyok annyira szemet, szoltam neki, hogy meg egyszer de most csukott szajjal es inkabb ez a zart szaju lett a publikus! A masikat kitoroltem!
Hallottam, hogy a heten Magyar Konyha Napjai vannak a cityben, a Park Hotelben! :o) Ma vagy 4-szer hallottam a radioban, alafestesnek jo kis hegeduszo... :o) Sajnos nem tudunk elmenni belesni, nincs ido, melo van, de kivancsi lennek, hogy miket foznek-sutnek! Allitolag van dobostorta is meg hortobagyi palacsinta!!! :o) Nyamiiii!!!
Matol bevezettek nalunk, hogy ezentul nem lesznek nyitva a bevasarlokozpontok meg a boltok vasarnaponkent, kiveve a trafikok meg a benzinkutak kis shopjai, meg a reptereken, buszpalyaudvarokon a kis marketek... Szerintem jo otlet! Hiszen a vasarnap dolgozo emberek is szulok valoszinu, tehat valaki var rajuk, egyutt lehetne a csalad, de igy nem lehet, tehat jogos! En igazat adok, jol dontottek!
Aztan a kovetkezo honaptol megint ingyen adnak receptet meg beutalot, nem kell mar fizetni erte... Nem tudom ki szavazta le, mert nem olyan reg lett ez bevezetve, de jol tettek! Nem tudom Magyarorszagon meg mukodik ez a rendszer??? Kell meg mindig vizitdijat fizetni?
Na, most bucsuzom, mert mar nem birok magammal, ennek valami edesseget, de nem szabad, hisz dietazunk, ugyhogy azt hiszem eszek inkabb egy almat! (vagy egy almas sutit teljes kiorlesu gabonabol!!!) :o)

No comments: