Wednesday 13 February 2008

Dinom-danom... :o)

Nemreg jottem meg a baratnozesbol... :o) Mar igencsak ram fert, mert nem voltam maganeletezni mar vagy 3 hete ha nem regebb, amiota a Rudi otthon van tappenzen... Ma reggel ugy indult a nap, hogy lekestem a buszt. Na de nem akarhogyan! Lattuk, hogy jon, odaertunk a buszmegalloba, fel labam mar kint volt, mig gurult az auto, a busz meg szepen elhuzott mellettunk es otthagyott! :o) Meg sem allt a szemetlada!!! Hat eloszor jol kiakadtam, de aztan mondta a Rudi, hogy nyugi, bevisz o majd a varosba, aztan ut kozben gyors kigondoljuk mi az amit esetleg el lehetne intezni, ha mar kocsival megyunk be ma is, hogy ne tunjon olyan felesleges kornek a mai fuvar! :o) Elso megallonk a Kaufland volt, ahol is vettem 2 nagy zacsko narancsot, mert ott van - szerintem - a legjobb narancs a varosban, mi meg ugye mostanaban esszuk is ezerrel! :o) Aztan a Pankaekhoz mentunk, ahol megkaptuk a beigert aloe verat :o) ittunk egy teat, aztan embernek mehetnekje volt (mert mara naaagy lakasfelujitasi tervei voltak es maradtak is atervezes teren!) :o) ugyhogy elbucsuzott, engem otthagyott baratnozni, o meg elment a Bricoba viragcserepet venni az uj novenykenknek, majd haza, mi meg setaltunk egy nagyot a gyerkocokkel, voltunk bioboltban is ahol vettem egy kis teljes orlesu gabonabol keszult barna lasagne tesztat meg par aprosagot, aztan fenymasoltunk jogagyakorlatokat meg par dolgot meg es megleptuk magunkat egy vega ebeddel a "Makrovega" nevu etteremben, amirol ujfent en maig nem tudtam, de Panka megvilogositott, ugyhogy ki is probaltuk egybol! :o) A mai ebeddel mindketten nagyon elegedettek voltunk, csak a Toma nem (a nagyobbik kisfia), mert neki nem volt eleg sos... :o) A mai kepek kozt lathato az ebed is meg a vacsi is, ami szinten etteremben zajlott ma (hiaba, ez egy ilyen nap volt...), de az mar a Bettyvel meg a kislanyaval, mert delutan veluk talalkoztunk egy kis beszelgetesre... Bettyekkel garnelarakot ettunk mangolddal meg fott krumplival. Errol is van fenn kep emlekbe meg mutatoba! :o)
Hazafele busszal jottem, a dragam persze nem csiszolt falakat ahogy azt reggel eltervezte, hanem aludt, mint egy baby egesz delutan, de hat nem rohanunk, nem kergetnek... :o)
Most kezdodik egy film es lassan ihatova valik a Pankatol kapott gyogytea, ugyhogy elvonulok a geptol mara...
Holnapra mindenkinek sok csokot, olelest, kellemes Valentin Napot kivanok!
Szeressuk egymast gyerekek!!! ♥♥♥
Mai kepek: http://picasaweb.google.hu/MokiRudi/PankasBettysDinomDanom

No comments: