Thursday 14 February 2008

Valentin napi falcsiszolas! :o)

Happy Valentine's Day mindenkinek, aki ma idekukkol ket csok kozott! :o)
Remelem kellemesen telt a mai unnep mindenki szamara... Mi tavaly vacsorazni voltunk, meg tavaly elott is, iden meg inkabb falakat csiszoltunk... :o) Vagyis csak a zuram, en takaritotottam, mostam, teregettem, furdoszobat sikaltam, de azert reggel irtam dragamnak ket szep szerelmes sort egy szivecskebe es tokre orult neki! Egy boritekba tettem az agy melle, es mikor hazajott a macskakaja vasarlasbol mondom neki: "Jott valami leveled! Lattad? :o) Ajanlott level! Ajanlom, hogy olvasd el es nyomj egy puszkot az orcamra, amolyan alairas gyanant!" :o) Tok jo volt! Orult neki es kaptam ket puszkot! :o) Aztan megreggeliztunk es at is vedlett munkas cuciba es most jott csak le a leendo lakasunkbol, pedig mar 17.37 van epp... :o( Szegenykem, tiszta falpor, feher, olyan, mintha osz lenne a haja, a szeme meg voros, mint a luki nyulnak, mert tele ment porral, de mikor mondtam, hogy huzzon olyan jumbo bazi nagy melos szemuveget, az nem volt jo otlet, mert egybol poros lesz es semmit nem lat benne... :o( Kis szivem, nagyon kitartoan csiszolt egesz nap, meg ebedre sem jott le, mert nem akarta osszeporozni a lepcsohazat...
En ma is vega ebedet foztem: vegyes sali, couscous, parolt repa tofuval, egy kis batat (edes burgonya) pure meg grillezett cukkinikarikak! Nem volt sok, mert pont 2 tanyerra el tudtam osztani, de igy is alig birtuk... Szepen elokeszitettem a 2 tanyerra es felvittem a teraszra, ott ebedeltunk ma es kozben telitodtunk D Vitaminnal is, mert szep, napsuteses napunk volt ma... Kellemes volt kint ulni mig a nyakamat melegitette a sunshine! :o)
Aztan lejottem elmosogatni es kitakaritottam a furdot is meg a szobat is... Hogy teljes legyen a harmonia, gyujtottam a vegen 3 mecsest meg egy egyiptomi magia nevu fustolot es ittam egy gyogyteat... :o)
Ma jelentkezett az Anita is, megjott kedd ejjel Magyarorszagrol, hozta a megrendelesemet is es szombaton jonnek errefele, ugyhogy el is hozza a szajret :o) mi meg remelem tudunk neki addig szerezni 6-7 kg halat, ahogy kerte... Ma mar ugrasztottam embert, hogy hivja a halasz haverokat, hogy tegyenek felre mindent, ami jobb, nem am eladjak es marad a selejt!!!
Jovo kedden lesz egy nagyobb magyar csajos osszejovetelunk! Mar varom! Biztos jo lesz megint latni, hallani mindenkit egy kicsit...
A Pankatol kapott aloe verank meg vizben all, nem volt ma idonk beultetni a fenomenalis kaspoba, amit a Rudi tegnap vett egymaga, es akkora, hogy belefer a fel kert!!! :o) Tenyleg nagy, de hat mi mondtuk a Pankaval tegnap neki, amikor indult a Bricoba, hogy nagyot, nagyot vegyen, hat ez akkora lett, hogy ihaj! :o) Raadasul muanyag, a legegyszerubb, semmi izles vagy valami... Na de mindegy! Elsore jo lesz, aztan ha vettem masikat, majd ultetek ebbe egy PALMAT!!! :o)
...Zuram meg most jott le egy 10 perce, most epp furdik, szegeny, jo nyulszemu lett, ra sem ismertem egybol, megijesztett egy kicsit, na de o az, no doubt! (Semmi ketseg!) :o)
Most bucsuzom, megyek nyomok neki egy kis Visine-t a szemebe, hatha jobban lesz tole, aztan eszunk egy kis gyumolcsot!
Puszka es kellemes estet mindenkinek!

No comments: