Friday 1 February 2008

Holnap hazajohet a kis betegunk!!! :o)

Ma reggel receptert voltunk a Rudinak meg gyogyszertarban es feladtuk a citromkuldemenyt haza, utana vettunk kenyeret es mivel elegge borus volt az ido, hat nem maradtunk kint setalni egyet, inkabb hazajottunk, hogy itthon tegyunk valami hasznosat... En takaritottam, mert mar ragadt a padlo!!! Fujj! A furdot is kisikaltam es a mai ebedet is megosztanam Veletek nagy vonalakban... Anyos adott egy kis halat (ebben meg dilemmaban vagyunk, hogy egyuk vagy hagyjuk-e el ezt is idovel, de mivel tiszta errefele a tenger es sehol nincs egy gyar sem a kozelben, ami esetleg veszelyforrast jelentene az egeszsegre, ha beleeresztik a tengerbe a hulladekaikat... Szoval mivel ilyen veszely nem fenyeget, hat azt hiszem, a halat nem fogjuk kizarni az etkezesunkbol, csak a hust, huskeszitmenyeket... Szoval anyos grillezett nekunk 2-2 halat, en meg csinaltam egy vegyes zoldseglevest, ami a kovetkezokbol allt: nehany szem gomba, 2 nagyobb repa, 3 kozepes krumpli, mirelit mixbol kihalaszott 3-3 kis "brokkolika es karfiolka", ezt mind megfoztem egy kis vegetas vizben (nagyon csinjan a vegetaval, mert ugye a Rudi most veses es "so-mentes"...), tettem hozza egy kis kurkumat, amitol szep sarga lett es szortam bele egy kis kaprot. A vegen az egeszet behabartam azzal a szojatejszinnel, amivel tegnap ontottem le a cukkinis rakott cuccot, de maradt egy fel poharral az aljan es ugye "Etelt nem dobalunk ki!" az egyik konyhai mottonk igy amit csak lehet ujrahasznositunk (pl. a vizet is ha repat meg cukorborsot foztunk benne koretnek, mert az masnapra jo lesz leves alapnak...) :o) A hal melle meg salata lett ma is, de kisse masabb, mint tegnap, hogy ne unjuk meg. Ma Rudi vagott kint egy kisebb fej kaposztat, aminek a felet szepen kessel vekonyan bevagdostam a saliba, meg melle sima cristal salatat (az a fodros-bodros, nem tudom magyarul hogy hivjak, bocs...), aztan egy par szem paradicsomot es megszortam kaporral, egy kis tokmagolajjal es reszeltem ra egy kis danish white sajtot (ami olyan, mint a feta, jo sos, ugyhogy kulon nem soztam a salit...) Hat mondanom sem kell, hogy ma is nagy sikere volt az egeszseges-gasztronomiai fantaziamnak! :o)
Delutan megfoztem a szojatejet, beizesitettem egy kis soval es vaniliacukival es mikor lehult, kancsoba ontottem, igy megint van "tejunk" par napra! :o)
Este 6 kor csorog az otthoni telefon... Rudi felveszi es olyan kepet vag, hogy azt olvastam le rola, hogy baj van... Semmit nem szol bele, csak uhum, uhum, uhum... Aztan egyszer csak elmosolyodik, nevet, aztan annyit kerdez, hogy "Holnap mikor johetunk?" Aztan mar nem birtam es hallgatoztam egy kicsit es kiderult, hogy a cicusunk mar jol van, nem kell mar benn lennie a korhiban es a szamla sem lestt olyan veszes erre a par napra, amig bent volt... Amin nevetett az az volt, hogy a doki mondta, hogy ma negyen kergettek szegenykemet a teremben, mert meglepett es alig birtak elkapni! :o) Jol megtornaztatta oket! Mondta a doki, hogy hozzunk am dobozt, mert meg fog szokni! Hat nem fog! Majd vigyazunk! Alig varom mar, hogy ujra hazajojjon! Remelem mar nem lesz mas baja!
A nagy fekete-feher meg itt volt egesz nap velunk, szinte egesz nap csak aludt, de mikor meghallotta az alufolia hangjat, egybol felfigyelt es jott hozzam kunyeralni... :o) Kapott egy Whiskas konzervet es visszaaludt! Jo elete van! :o)
Viszonlatas holnapig! ♥


No comments: