Saturday 2 February 2008

"Jol, csak a szivevel lat az ember..."


...Hazahoztuk delelott a sarga cicust a korhazbol! Szegenykemet jol megkinoztak, sovanyabb, mint ahogy ott hagytuk es egesz uton hazafele nyavogott es meg azutan is, hogy megerkeztuk... :o( Viszont jol van. Meg egy kicsit kohog, de mar nem veszes, ez mar idovel elmulik, szerencsere jol van es van etvagya! 2 egesz Whiskas konzervet megevett egyedul, aztan egy sult halat, natur joghurtot, csoda, hogy nem "robbant fel"! :o) Latszik, hogy nem nagyon etettek ebben a 4 napban...
Miutan megjottunk a nagy cica bent vart a szobaban es olyan okosan viselkedett, hogy ilyet nem nem lattam soha!!! Teljesen ugy viselkedett, ahogy ebben a helyzetben egy igazi anya tenne, pedig nem is az anyukaja... A kis sarga fiucica bejott a szobaba enni, de miutan evett, nem talalta a helyet, nem lehetett megsimogatni, nyulni fele, mert nagyon felt (amugy is vad, nem szelid cica, de igy is mintha szelidult volna a delutan alatt...) A nagy cica csak nezte eloszor, nem ertette, miert nyavog szuntelen aztan amikor a kissrac felbatorodott es felugrott melle az agyra, a nagycica mindket melso labaval atolelte a nyakanal!!! :o) Le is fotoztam, nezzetek meg Ti is! Amikor a kicsi ijedezett es nyavogni probalt, o meg jobban szoritotta, mintha azt "mondana" neki, hogy ne felj kicsikem, itthon vagy, szeretunk, minden rendben van... :o) Olyan edesek voltak egyutt! Meg is nyugodott kesobb, talan aklimatizalodott, megszokta a helyet, talan erezte, hogy szeretjuk, etetjuk es mar senki nem fogja megszurni vagy megijeszteni... Azert elegge sokkos allapotban jott haza... Es jol sejtettem: az alatta levo "kalitkaban" egy kutyus volt... Biztos nagyon felhetett ott egyedul 4 napig... :o( Eszembe jutott "A kis herceg"... Emlekeztek? Anthoine de Saint Exupery (nem tudom jol irtam-e) konyveben azt mondja, hogy: "Orokke felelos lettel azert amit megszeliditettel..." Ezt erezzuk ma mi is a cicussal kapcsolatban, egyre jobban szeretjuk, fontossa valt es nagyon orulunk mindketten, hogy megmentettuk az eletet! Jo dolog segiteni, foleg azoknak, akiknek nincs aki segitsen... Ma amikor meghoztuk egyszeruen nem birt leszakadni rolam! Allandoan kovetett es nyavogott nekem, mintha panaszkodna, hogy "Gazdi, jaj, ha tudnad mit tettek velem..." :o( Most ettek-ittak es kiengedtem oket, aztan megyek osszeutok egy kis gombakremlevest vacsorara es ma is van vegyes saliiiii!!! :o) Ma vettunk rukolat (itt: rikola), retket, ugyhogy ezeket is tettem a saliba a kaposzta, salata, paradicsom es a fokhagyma melle... Szortam ra egy kis napraforgo-, meg egy kis lenmagot es rareszeltem egy kis tofut! :o)
A delutant nagyjabol atteveztuk, atpihentuk, mert Rudi az antibiotikumok miatt meg mindig nagyon almos es kedvetlen, nem birunk egyelore haladni a lakassal... :o(
Ma megtudtam, hogy a lanyok ujta talalkat terveznek es az Anita is megjott Magyarorszagrol (es hozta az uj hireket nepszavazasrol, otthoni helyzetrol...) :o)
Ennyit a mai jelentesrol! Szep hetveget mindenkinek! ♥

No comments: