Monday 25 February 2008

Mulnak az evek...

Ma reggel arra ebredtem, hogy rancosodik a homlokom... :o) Ahhoz, hogy a kezeim oregek, szarazak es repedezettek, itt-ott serulesek nyomai is latszanak, mar hozzaszoktam... Legalabb tudom az okat... Mindez a nehez fizikai munka kovetkezmenye, na de hogy a homlokomon levo ranc??? Aztan rajottem! Oregszem! Ez a ranc a 27. eletevem velejaroja szandekozik lenni, ugyhogy ha elfogyott a Clearskin kremem (Mert en meg leragadtam a tini kornal... Ezt hivjak sikertelen kuzdelemnek az evek mulasa ellen!), akkor kenytelen leszek ranctalanito kremet venni, "mert megerdemlem"! :o)
...Ma van a szulinapom es ma kezdjuk el felcipelni es felszerelni a plafonokra a bazi nagy es nehez Knauf tablakat! Gipszkarton az anyaguk szerintem, de attol meg qrva nehezek! (Mar bocs...) Foleg, hogy felfele kell tartanom ket kezzel egy szeken allva, amig a zuram rogziti oket... Hat erre nagyon kivancsi vagyok, meg a kovetkezmenyeire is... Meg szerencse, hogy anyukam elorelato volt es kuldott Aloe Veras piros kremet, ami melegiti a fajo, sajgo tagokat! :o) Koszi! :o)
Mivel tojasom nincs, hat anyoseknak szoltam tegnap este, hogy a szulinapom szerdara atutemezve! :o) Nem akarok igy unnepelni, tojas nelkul, ebed nelkul, suti nelkul... Ugyhogy szerdan lesz a kozos ebed, ma meg csak megpuszilhatnak! :o) Holnap valoszinu unneplunk a lanyokkal, de meg nem tudom, hogy a "nyelviskolas Anita" at tudta-e tenni a keddi nyelvorajat masik napra... Remelem igen!
...Koszonom szepen meg egyszer mindenkinek a gratulalo szep szavakat! Tok jol esik, hogy ennyien gondoltok ram! Igaz, sokatokrol nem is tudom elkepzelni, hogy honnan tudja, hogy en ma oregedtem egyet!? Na de lenyeg, hogy tudjak es tokre orulok neki!!! :o) Mutatoba ideteszem azt a virtualis kepeslapot, amit anyukam kuldott szulinapomra! Nagyon meghato, pont nekem valo! Tok jot valasztott! :o)
Most beszeltem a mamamekkal is, hivtak telefonon... Minidg sirnak, mikor beszelunk, igy semmi kulonosebbet nem tudok meg roluk soha, mert a mamam a felet nem hallja, a masik feleben meg elmondja 5-szor ugyanazt sirva... :o( Hat ez van... Messze vagyunk kisse, nekem is osszeszorul a gomboc a torkomban ilyenkor...
Na, megittam a szojatejes reggeli kavemat (amiota egyik nap a soyalatte-rol beszeltunk Szilassal azota minden reggel ilyet iszok es isteni finom!!!) :o) most jon a narancsfacsaras meg egy kis gabona (muzli) joghurtban es irany a szigeteles... (Bar inkabb atvitt ertelemben "szigetelnek" most, vagyom egy nagy gyogynovenybeszerzo szigeteken valo kirandulasra, de ez meg varat kicsit magara...) :o(
Azert a holnapi lany-buli is megteszi! Legalabb egy napot tavol leszek a portol, kosztol, melotol... Rudi is kivesz egy nap szabit a melobol holnap, mert megtudtuk (idoben...), hogy a rengeteg lakasfelujitasi kiadasbol vissza lehet majd igenyelni az AFA-t, ugyhogy holnap bemegy az adohivatalba kideriteni ezeket a dolgokat es remelem sikerrel is jar, mert most kell minden penz, nem lehet csak ugy szorni!
Itt ma gyonyoru tavaszias ido van, tobb mint 20 fok!!! Remelem mar ilyen szep marad es egyre szebb lesz, hogy iden is lehessen mar furdeni a tengerben aprilis kozepetol!

1 comment:

Anonymous said...

Nagyon Boldog Szuletesnapot igy utolag is! ;)