Wednesday 27 February 2008

Szulinapom, koltozkodes, second-hand... :o)

Tegnap reggel megerkezett az Anita es rovid helyzetszemleltetes (lakas jelenlegi allapota...) utan utnak indultunk Del fele, be a citybe, ahol meg utoljara lehettunk ugy egyutt a Pankaekkal, hogy tudjuk is, hol laknak es nem kell idegenvezeto... A hetvegen mar koltoznek is at a szigetre, ami elsore eleg tavolinak tunik, de azert nem lesznek a vilag vegen es lesz kit meglatogatnunk odaat! :o) A kompozas meg kulon kaland lesz! Nem is beszelve arrol, hogy bekes, videki helyen lesznek, ahonnan nem messze allitolag van is egy szabadteri allatkert is es majd mehetunk kicsit allatszemlelobe is! :o) Anitaval eloszor a DM-be mentunk, mert a zuramnak elfogyott a szojateje, ami ott a legolcsobb es a legbiobb! Ugyhogy vettem par liter tejcsit es irany a Makrovega... No ezuttal nem ultunk be, hanem vettunk 3 menut elvitelre es felvasaroltam majd az osszes sutijuket! :o) (At is vagtak, 3 sutivel tobbet szamoltak, de megprobalom elhinni, hogy veletlenul volt! Becsuletes ember vagyok, aki sosem csapna be senkit direkt, ugyhogy abban bizom, hogy ok sem direkt tettek...) Reggel meg ugy volt, hogy fozunk majd valamit, de mivel szulinapi buli es szorit az ido es van ezer tervunk, hat azt mondtam: "Ha mar bal van, legyen jelmezbal!" (Ez egy itteni mondasnak szo szerinti magyarra forditasa, annyit tesz, hogy: ha mar bulizunk, adjuk meg a modjat, vagy meg jobb a :"Ha mar homar, legyen kover!") :o) Felmentunk a nyolcvan szatyorral a Pankaekhoz, ahol meg alig latszott barmi a 2 napon beluli koltozkodesi szandekuknak, de hat hamar megertettuk ennek miertjet, amikor estefele arra kerult a sor, hogy segitunk pakolni, leven, hogy a gyerekek sorban pakoltak kifele amit mi befele es mindenaron a mar muanyag dobozban levo jatekokat kellett az amugy is gyer letszamu karton dobozokba atpakolni, tehat volt egy par bonyolito tenyezo... :o)
Azert az ebed fincsi lett, a suti meg meg jobb, Panka ferje is otthon volt, ha elobb tudom - gondoltam - 4 menut hozok, de szerencsere jutott mindenkinek es meg a rasztahaju szomszedsrac is jol lakott! :o) Ha massak nem, hat sutivel mindenkepp! Raszta gyerek amugy egy boszniai fiu, aki a szomszedjukban lakik es ide jar egyetemre, a parja meg egy restaurator csajszi, aki nagyon jopofa! :o) (A lanyt akkor ismertem meg, amikor egyszer atjott a Pankahoz oliva olajert, mert szulinapi ebedet keszitett, erre most megint talalkoztunk, amikor nekem volt a szuletesnapom!) :o) Tegnap meg ajandekokat is kaptam! :o) Anitatol majvedo teakevereket, nem azert mert nagy alkesz vagyok es odavan a majam, hanem mert jo meregtelenito tea es allitolag ezt a fajtat ajanlja otthon minden (vagy sok) termeszetgyogyasz! Melle jott egy Boci Csoki is (original magyar!), hogy legyen mit meregteleniteni a szervezetembol! :o) Pankatol egy bokazoknit kaptam meg egy hozzaillo :o) - na jo, nem am! - meg egy nyaklancot, ami aznap pont passzolt a narancssarga felsomhoz! :o) Pankanal atvalogattunk egy zsaknyi ruhat, ami megunt vagy feleslegesnek bizonyult, igy kicsit ujitottunk a ruhatarunkon es van nehany tenyleg szupi darab! :o) Ez a csere-bere nagyon jo otlet, azt hiszem eljatszom majd en is ha eljon az ideje a felkoltozesnek! :o) Panka meg egy babakocsit is feldobott a licitre, de Anita babonabol nem akarta, en meg azert, mert mar van egy orokolt kocsim otthon, anyueknal, ha meg eljo az ido, meg lehet a vegen nagyasszony leszek es ujat is veszunk! Tehat sok(k) lenne a letszam eme jarganybol a hazban... Pedig a Pankae kokuszmatracos, nagyon konnyu, konnyen tolhato es kiveheto mozeskosaras es meg a vas csomagtartoja is ep az aljaban!!! :o) Ha hetvegeig nem kell senkinek, asszem ott hagyjak az albiban... :o) Lehet licitalni!
A gyerekek megint nagyot nottek, Toma folyamat porog es dumal, tegnap a "Nem!!!" volt a kedvenc szavajarasa, barmire is probaltuk ravenni, es meg aluszkalni sem ment el ovi utan, mert erdekesebb volt, hogy itt vagyunk mi... :o) Meseli az anyukaja, hogy mindig azon van kiakadva, hogy mire felebred az alvasbol, mar elmentek a vendegek, ugyhogy tegnap lesben maradt inkabb! :o) Delutan o is pakolt, koltozott ezerrel, meg angyalruhat is felvett, hogy meggyozzon a josagarol, no de a sok "Nem!!!"-nek es nyafogasnak koszonhetoen nem lett tul meggyozo, mondtam is neki, hogy kezd lassan kis ordogfiokava alakulni, mar latom is a szarvait, ahogy bujnak ki! :o)
Zsombi, a kisebbik meg csak hallgat, neha mutat valamit es folyton mosolyog!!! :o) O aludt is delutan, de neki pont nem volt angyalruhaja... :o(
Este mikor hazaertem es elbucsuztam Anitatol, akire vart meg 45 perc utazas hazaig, tartottam a zuramnak egy kis divatbemutatot, aztan letusoltam, megvalaszoltam a legeslegfontosabb leveleket es bedoltem az agyikoba, mert nagyon kikeszitett ez a nap (vagy az elozoek, es ez mar csak a hab volt a tortan...)
Ma szerda van. Sikeresen osszefestettem a feher ruhakat egy kis narancssarga toppal :o), ki is teregettem, kint szital az eso, de nincs hideg... Ma anyosekkal lesz szulinapi ebed, ugyhogy jobb ha neki is allok egybol, mert mar lassan 10 ora en meg meg itt titkarnoskodok... :o)

No comments: