Thursday 7 February 2008

Tegnapi fejezet bepotolasa... :o)

Jo reggelt! Be kell potolnom (fu, de hulye szo ez: "potolni"...) a lemaradast, ugyhogy ma inkabb reggel irok, mig csend van es nyugalom... :o) (Idill: Rudi alszik, a klima fut, en meg kombucha teat szurcsolgetek ehgyomira...) :o)
Na, ott hagytam abba, hogy ma megyek ultrahangra... Hat meg nem voltam, mert reggel van, de majd delutan! Addig is van egy-ket tenni valonk itthon, ugyhogy bele kell huznom!
Tegnap szerda volt, Hamvazoszerda... Ki-ki maskepp ertelmezi ezt a napot, nalunk arrol szol, hogy nem szabad hust enni (Hmm... Mi sem egyszerubb szamunkra mostansag, mint ezt betartani...) Az unnep kedveeret anyosekhoz mentunk ebedre, majd hoztunk is "repetat" a tintahalporkoltbol krumplival... :o) No, en ugyan nem szeretek ketszer ugyanazt enni (nem vagyok elkenyeztetett gyerek, csak mostanaban direkt ugy fozok altalaban, hogy ne maradjon tegnapi vagy ebedbol vacsira, mert azt akkor nem is szivesen, hanem muszajbol esszuk, hogy ne vesszen karba...) Hat mit ad Isten: lefele jovet anyosektol a lepcsohazban jon egy sms-em! Rudi tanuja (komank) irja, hogy otthon vagyunk-e, mert kell neki valami... Valaszoltam, hogy "Ja. Gyere." :o) Erre fel ora mulva meg is jelent asszonykajaval egyutt!!! Jo kis meglepi, mert azt nem irta, hogy asszonyka is itt van (mert amugy nem itt laknak, de itt van a nyaralojuk, amit epp felujitanak es a feleseg csak hetvegente szokott itt lenni vele, amugy meg egyedul melozik a pasas...) Egybol melegitettem is ujra anyosek repetajat, kivettem a vegyes salinkat (amibol mar 5-osre vizsgaznek, mert naprol-napra finomabbra sikerul!) es jol megebedeltettem oket!!! :o) Ja, kulonben meg azert jottek, mert kevesebb szigeteloanyaguk jott, mint amit rendeltek es meg vannak love, all a munka, ha csak nekunk a mi cuccunk kozt nincs ami neki kellene... Hat volt! Szerencsere! :o) Komamasszonnyal addig dumaltunk egyet, mig a pasik szedtek ossze a szukseges anyagokat... Este aztan UJ VACSIT FOZTEM!!! Nem volt tervezve, de ha mar "sajnos" nincs ujra ugyanaz, ami ebedre volt, hat nekialltam, vettem egy mely levegot es elengedtem a fantaziamat! Hutobol padlizsan es cukini ki, mindkettobol egy felet levagtam, megmostam, tobbit vissza, a megmosottat felkockaztam es besoztam amig elokeszitem a tobbi hozzavalot, ami nem mas, mint wokban egy kis olivaolaj, amiben majd eme zoldsegek sultek (es parolodtak, mert aztan be is fedtem egy fel pohar vizet hozza ontve...) Aztan fedo le, viz elparolgott es amig ez igy magatol sult-fott, kikevertem egy natur tofut meg egy tofu fetat (a natur iztelen, lehet edesre sutikre meg sosra "normalis" kajahoz alakitani, a feta tofu meg szinten szojabol van, de sos, ugyhogy ilyet inkabb salatakba szoktam keverni, hogy ne kelljen sozni, hanem legyen tokre egeszseges!) :o) Szoval a 1:0,5 aranyban elkevert tofuhoz hozzaontottem egy fed dobozka Alpro Soya Cuisine folyekony tejszint (szojabol persze, nem allati, nem zsiros, koleszterinmentes!) amit kulonben a DM-ben vagy a Kauflandban lehet kapni, meg meg sok mas bioboltban is masfelet, de nekem ez lett a befuto! Csinaltam eme ket dologbol egy jo kis kremes, kisse lagy allagu masszat amibe nyomtam 2 gerezd fokhagymat is es egy csipet sot (tenyleg csak keveset, nem szabad a "veses" uram miatt sokat...) Mindezt aztan belekevertem es foztem par percig es szortam bele lenduletbol ket "szoras" (=amikor ketszer meglegyinted csuklobol a kezed!) kurkumat, amitol szep sargas lett az egesz, kozben meg kifoztem melle egy adag "atlatszo" (vagy feher...) spiraltesztat, ami azert feher mert rizslisztbol keszult! :o) Fuuu, hat enyhen szolva fincsi lett!!! Sajnos tul ehesek voltunk ahhoz, hogy le is fotozzuk, ugyhogy most hagyatkozzatok a fantaziatokra! :o) Lenyeg, hogy mindenkit batoritok, hogy alljon neki, merjen varialni, mert tenyleg irto jo kajakat lehet osszeutni pillanatok alatt...
Aztan: megbeszeltem tegnap meg a Bettyvel, hogy jovo szerdan, ha torik-ha szakad talalkozunk es megyunk kajalni :o), kozben alakul lassacskan egy ujabb magyar csajos tali, amit jo lenne megtartani, amig mindenki a szinen van, mert azt csiripelik a madarak, hogy a Pankaek elkoltoznek 1 honap mulva a cityvel szemkozti szigetre, ahonnan aztan kompozniuk kell majd 50 perceket ha be akarnak jonni a varosba... Tehat kellene egy citytol Pankaekat elbucsuztato bulit csinalni vagy valami ilyesmit... Aztan a Betty is tervez majd terasz es BBQ avato bulit! (Csak ez meg titok vagy mi... :o) De nekem tegnap sugta...) Utana meg lassan nem artana ha rank is sor kerulne a Naaaagy Lakasavatooo Buliraaa!!! :o) Talan majd osszel...
Kozben emberem is feledredt, a macskakat is megetette, aztan jott a "helyettes postas" uzemanyagert, pizsiben ontozte at a kannabol a fickoeba :o) most meg visszafekudt es szerintem azt varja nagy turelmesen, hogy reggelizzunk mar... Lassan 10 ora am... :o) Ideje is volna...
Kellemes szep csutortokot! Holnap este jelentkezem! ♥♥♥

No comments: