Monday 17 March 2008

Ajandek a T-Comtol meg a brutal ronda hal...

Reggel a postas (vagyis a Rudi...) ajandekot hozott! :o) Megjott a T-Comos strandtorolkozo, amit valasztottam par napja az osszegyujtott pontjainkert cserebe, melle meg egy T-Comos hatizsakot is, de az meg nem jott meg, lehet majd holnap... :o) Nagyon cuki, jo rozsaszinu, de hat ez a T-Com szine, attol meg tetszik! :o)
Ma nem irok sokat, csak par hirt, mert mar keso van es faradt vagyok elegge... Reggel leforditottam ami meg visszavolt a fogaszatos bizniszbol, megint nem volt viz (reggeltol negyig), aztan vartam az Anitat, aki hivott, hogy lehet jon, de lehet nem... :o) Vegul is nem jott, ugyhogy delutan megejtettunk nehany telefont (bejelentkeztunk fogorvoshoz, pentek reggelre kaptunk idopontot...), utana elmentunk fodraszhoz (a zuramat nyirtak, nem engem, pedig mar ram is ram ferne...), aztan meg beugrottunk este a varosba, hogy elkoltsuk a vasarlasi utalvanyt amit a posta adott Husvetra... Vettunk gyumolcsot, muzlit, sajtot, tojast, majonezt meg meg nehany kelleket a Husvetolashoz, szojasonkat is talaltam ma, de nem egyben, hanem daralt verzio (szaritott), ugyhogy meg ki kell valamit agyalnom vele kapcsolatban... Lehet gyurok belole szojafasirtokat es az lesz a torma, tojas, hagyma melle... :o) Tervezek csinalni egy kis tonhalpastetomot is, ugyhogy Husvetra fogunk ujra enni egy kis kenyeret, mert mar egyre jobban kivanjuk, legalabb az unnepekre lazabbra engedjuk a gyeplot, amit meghuztunk magunkon... :o) Vettem ma 3 db uj konyharuhat is, ott vannak a masodik kepen! Nagyon megtetszettek, jo nagyok es jo minoseguek, Made in India gyartmanyuak... 21 ora volt mar mire hazaertunk, megetettuk gyorsan a macskakat (a nagy fekete-feher elegge kismama gyanus formaju, ugyhogy lehet hamarosan lesznek kiscicak, nem ugy, mint a multkor, amikor szinten azt hittem lesznek bonusz-cicak es megsem lettek...), aztan kipakoltuk a bevasarlast a kocsibol es mar meg is jott...Na kicsoda??? ANYOS!!! Hat ki mas jonne ha hangokat hall lentrol??? :o) Szoval anyos bekopogott, en meg hangosan haladva az ajto fele mondom a Rudinak: "Varj, csak megnezem mit fogott ma apukaaaaad!!!" :o) (...Ugyanis minden alkalommal, amikor apos fog halat, anyos lehozza (tobb kilo hal altalaban, legalabbis egy ilyen asszonynak ez mar suly...), nem baj ha nehez, nem baj, ha ut kozben elhagyja a felet, ha eltaknyol, de hozza, mutatja, minidg meg kell dicserni, ugyhogy mivel tudtam, hogy apos ma elvolt a tengeren, hat sejtettem, hogy jon a szajre mutatoba! :o) Es jott! Nem is akarmilyen!!! Ma kifogta a legszornyubb szornyeteget, amilyet valaha is lattam!!! Az also kep illusztralja!!! Ugy kepzeljetek el, hogy maga az az egy nagy hal 1,5 kg!!! :o) A kepen azert nem latszik tul jol... De apos egyre profibb lesz!!! Valamelyik nap pirosra festette az olomot, ami log le a tenger melyibe :o) , lehett erre buknak a jo halak!? Holnap meg is ebedeljuk ezt a rondat, ugyhogy nyugodt szivvel mehetek reggel egy kis dumcsira a Miraekhoz, amig a Rudi dolgozik, mert ugy nez ki, holnap sem kell foznom... Lassan mar hianyerzetem lesz... Komolyan mondom... Mar foznek egy kicsit, hianyzik...
Na, azt hiszem, most megyek is vacsizni, mert kilyukad a gyomrom... Szerintem osszemehetett az utobbi idoben, mert alig birok enni, egy keveset eszek es mar jol vagyok lakva...
Ja! Es voltam am fenn anyosnal megnezni, milyen edenyeket vett a szegedi gipsy pasitol, akit emlitettem a multkor!!! Szepek! Tenyleg! Made in Germany, van hozza Zertifikat is meg minden, original doboz es gratis kes keszlet egy kofferban! Anyos happy, en meg buszke vagyok ra, hogy egyszer vett maganak valamit es nem "smucigkodik" sajat magan (is) mindig!
Joejt skaccok! Leptem innen!





No comments: