Wednesday 19 March 2008

Nem lehet minden tokeletes...

Reggel altalaban meg be szoktuk kapcsolni egy fel orara a legkondit (aki elobb eleri a taviranyitot...) es meg egy picit befutunk, mert ejjelre elegge le tud hulni a lakas... Ma reggel is igy tettunk, na de nem sokaig futott, csak nehany percig, aztan hirtelen kikapcsolt, ahogy a digitalis ora a mikrorol is eltunt... Na vajon miert??? Elment az aram!!! Na szupi... Ha viz van, akkor aram nincs, egyszeruen kiakaszto mar ami az utobbi idoben errefele zajlik, arrol nem is beszelve, hogy a korzo fel van asva total es az egesz telepules ugyszinten... A foutra mar kis mellekutcakon at lehet csak eljutni, mert mindenhol elterelo tablak es oriasi godrok diszelegnek es egyaltalan nem ugy nez ki, mintha nagyon alakulna a dolog nyarig, hanem egyre jobban szet van minden asva... A ket dolog talan osszefugg, ezert is emlitem... Allitolag ezek a balekok ahogy asnak, mindig elvagnak valami kabelt vagy csovet, igy ma sem a nagy fozesi tervemnek megfeleloen indithattam a napot, hanem termeszetes fenyt csinaltam, kitartam a spalettakat (be is ugrottak a macskak egybol...), aztan fogtam egy konyvet es - jobb hijan - nekialltam olvasni... Viz volt, csak aram nem, de szerencsere mire Rudi hazajott reggelizni anyuka epp kint volt a kiskonyhajaban, igy kiadtunk neki egy labasban egy kis tejet a muzlihez, hogy melegitse mar meg ha nem esik nehezere... Az aram 1 ora korul jott meg, addig meg fenn ucsorogtem a teraszon es atneztem az osszes Neckermann katalogust, amiket az Anita hozott tegnap... Fuuu, nagyon jo helyek vannak, enyhen szolva elkalandoztam abban a 2 oraban, amig ezeket nezegettem... Kozben fel is irtam nehany szep helyet, ahova jo lenne egyszer eljutni... Hogy legyen mibol valogatni... :o) Bar neha uuugy hianyzik egy igazi munkahely nekem is, hogy ne csak a sporolgatassal tudjak hozzajarulni, hogy majd utazgassunk egy kicsit erre-arra, hanem igazi kereso felle valljak en is... Na jo, most megteszi a nyari munka is ami mindig van meg a forditas, tolmacsolas, ami szinten akad, igy optimista szemmel nezve azert ennek is megvan az elonye, hogy senki nem utasitgat es a magam ura lehetek... Bar majd par ev mulva jo lenne kicsit dolgozni is... Addig meg ha elkap a depi, csokinyuszit falok, mint pl. most is... :o) Na neeem am, azert annyira nem vagyok depi, csak kicsit kedvetlen... Kisse buskomor ido van, Rudikam pihen, nem mentunk ma megsem be a varosba, mert en mar nem tudtam reggel az aramszunet miatt telefonalni a kozmanak, a mobilom meg "csoro"-uzemmodban van mar 2 napja (illetve mar nem, mert hozott a dragam feltoltokartyat delutan!) :o) Es nem csak azt, hanem a T-Comos hatizsak is megjott ma!!! Ott mutatom, a kepen! :o) Tok jooo! Elvileg Rudinak rendeltem, a torolkozot meg magamnak, de mondta, hogy azert o inkabb a sargas-fekete JanSport hatizsakkal jarkalna tovabbra is szivesebben, de innentol fogva azert megoszlik a teher, nem kell egyikunknek cipelni mindent, a masik meg zsebre tett kezzel kirandulhat, hanem mindenki cipelheti a sajat szomjoltojat es egyeb piknikezos osszetevoit... :o)
...Delutan mostam, kimostam az uj agynemugarniturat amit a Ritamtol kaptunk hazassagkotesunk utan meglepicsomagban a Gyorgyiek altal, meg meg nehany uj torolkozot is, amit anyu ajandekozott amikor utoljara otthon voltunk, igy minden hasznalatra kesz lesz, miert is orizgessem a szekrenyben??? :o)
Hamarosan Husvet... Az utolso bevasarlast penteken ejtjuk meg, mert pentekre sikerult delutan idopontot egyeztetnem a mai kozmi helyett, ugyhogy megvesszuk a francia salihoz valot is meg meg nehany dolgot ami hianyzik... Szombaton tojast festunk es sutok 2 sutit! Vasarnap anyoseknal ebed (tintahal porkolt anyos modra...), hetfon meg a Miraekhoz megyunk, ahogy Karacsony masnapjan is... :o)
A Husveti kosarkak mar lassan urulnek, idonkent ki-kicsempeszek belole egy-egy csokitojast vagy csokicsibet, de most ilyenem van, edesseghiany vagy mi, ugyhogy majd az unnepek utan ujra meregtelenithetunk egy picit... :o) Addig meg elvezzuk es Ti is elvezzetek az unnepek kenyezteteset!!!
u.i.: ...A macska meg epp TV-t nez! :o) Most neztem oda! Ez kesz! :o) Mindjart megkerdezem, mit mondtak ma a hirekben... :o)

No comments: