Friday 21 March 2008

BOLDOG HUSVETOT!!! ♥

Nagypentek van... Van ahol ez mar munkaszuneti nap, nalunk sajnos nem az... Igy reggel a Rudi meg elment dolgozni es kiosztotta a maradek szoc.tamogatast meg Husvetos lapokat a tobbi mai postaval egyutt, en meg - szegyen vagy nem - takaritottam meg egy utolsot Husvet elott! Agynemut csereltem, vasaltam, kiporszivoztam es felmostam... Most legalabb szep rend van es kulon oromet okoz, hogy milyen szep, vidam az az agynemu amit a Ritatol kaptunk es meg egyszer sem hasznaltuk! Egy kulonleges alkalomra tartogattam es a Husvet pont ilyen alkalom lesz! Ritam, nagyon koszonjuk meg egyszer! A kep nem csak a vidamsagat es tavasziassagat tukrozi, hanem ha meg ilatot is ereztethetne, akkor volna teljes a hatas!!! Nagyon jo oblitoillata van!!! Orom lesz ma elaludni benne, szerintem tavaszi retrol fogunk almodni! :o)
Egy dolog kimaradt a mai reggelbol, nem is csoda, hiszen ez a nap is olyan hosszunak tunik... Szoval reggel fogorvosnal voltunk eves kontrollon, de szerencsere semmi bajunk nincs fogilag! :o) Na jo, azert nekem van egy kis fogkovem, de a Rudinak az sincs... Ez fura... Vajon mitol fugg a fogko? Es miert van az, hogy neki nincs es nekem van? Ez azert van, mert o fiubol van es talan mas a nyalhaztartasa, vagy mi??? Aki tudja a valaszt, ne kimeljen! :o) Fogkolevetel nekem marcius 31, eljen!
...Delutan meg kuldozgettem erre-arra a szebbnel-szebb virtualis lapokat, kicsit Skypeolgattam az ulmi egyik nagynenemmel, aki most tanulja a netet, de egesz jol megy neki! :o) Aztan hazajott a Rudi, hozott 3 kepeslapot amit ezuton kulon koszi Anikoeknak! (Nagy pusssz! ♥) es a masik ketto meg egy lengyel unokatesomtol meg nagynenemtol jott, de nekik itt nem tudok koszonetet mondani, mert nem nagyon ertik a magyart... :o)
Gyors ebed, aztan mentunk is rohamtempoban, ahogy mar szoktuk mindig a varosba, hogy 5-re odaerjek a kozmetikaba! Jol megkinoztak!!! Rudi meg nem akart addig elmenni setalni, mert faradt volt, hanem ott allt es rohogott a markaba, en meg szenvedtem, mint kukac a napon, ugy fajt ma ez a gyantazas!!! :o( Neha megviccelte a kozma, hogy na majd mindjart o kovetkezik, meglatjuk, ki fog akkor nevetni, de hat nem vette a lapot, tudta, hogy ugysem... :o)
Kozma utan megvettuk a mi leendo szobankba meg az eloszobaba is a festeket (halvany szinuek lesznek mindket helysegben, a konyha meg feher lesz, az baba-kaja-ugyileg sokkal biztonsagosabb egyelore, aztan majd ha meguntuk (es ha lesz ra penzunk a jovoben...)valtoztatunk... Voltunk a Kauflandban is egy utolso ujhagyma-beszerzo koruton, vettunk meg franciasali hozzavalokat meg egy kis gyumolcsot, most meg itthon pihizunk, mert megerdemeljuk! :o) Holnap Nagyszombat... Lesznek jo filmek delutan, delelott meg sutes-fozes... Majd csinalok nehany kepet is, hogy azert utolag akinek ez szamit aterezzuk egymas unnepet, meg igy: egymastol messze is... Legalabb egy kicsit... :o)
Mar 22 ora mult, de en most fozom a 15 tojast, mert nincs hely a hutobe betenni a nyers tojasokat... :o) Rudi nezi a Keresztut kozvetiteset Romabol... Ott is esik az eso... Itt is elkapott minket hazafele... Allitolag ilyen marad az ido Husvetra is...
Most bucsuzom, ezuton kivanok minden kedves Baratunknak, Rokonunknak, Ismerosnek es Ismeretlennek egyarant BOLDOG HUSVETOT, sok finomsagot es jo bulikat vidam tarsasagban! Aki eszik hust, annak finom sonkat is, aki meg nem, annak meg finom salatakat! :o) Lanyoknak sok locsolot, fiuknak meg azt a szerencset, hogy hetfo reggel mindenhol legyen viz (csak nalunk neee!!!) :o)
Na, megyek en is Keresztutat nezni, aterezni Jezus fajdalmat, halat adni azert, hogy ertunk adta az eletet...
Elvezzetek az unnepek minden pillanatat, mert kulonleges alkalmak ezek, amikor egyutt vannak - hol tenyleg, hol meg csak gondolatban - jo szandeku emberek, csaladok, baratok! ♥
Olelunk Benneteket innen Delrol!

No comments: