Friday 14 March 2008

Tavaszi nagytakaritaaaas! :o)

...1,5 nap kellett, hogy ujra megjojjon a viz... :o( Az okat meg ma sem tudom igazan, mindenki csak tippelget, de senki nem pereskedik, ami csoda, mert ha nekem ennyire hianyzott, hogy se mosakodni, se mosni, se mosogatni nem tudtam 1,5 napig, de meg a paradicsomlevest is szensavmentes asvanyvizzel foztem elso nap (masodik nap mar semmit, mert nem volt tobb ures edenyem, no nem azert mert csak az az egy van, hanem mert elotte levo este valahogy nem mosogattam el, tervezven, hogy majd reggel... Aztan igy jartam... Na de eleg is e temabol!)
A lakas szepen halad, de mostanaban igen lassan... Ket nap muszakizni jaras, autoszereles volt a program, ami elegge kizokkentett, de azert dolgoztunk picit tegnap elott este reflektor mellett (lasd a mellekelt kepet: Kis melos + nagy arnyeka!), de tegnap mar megint nem, mert nyugdijosztas volt, ezuttal lassitott tempoban (mert nem motorral...) es igy Rudi csak 5 utan ert haza, aztan "ebed" es mar este is volt, nem volt erdemes felmenni es mara meg szamlakat is kellett szortiroznia, amiket ma visz... Ha ma elobb hazaer, melozunk! Ha nem, akkor holnap reggeltol szigoruan, de vasarnap mindenkepp kirandulunk!!! Valahova. Meg nem tudom, de "Az Ur napjat szenteld meg!" a Nagy Parancs, hat igyekszunk a tovabbiakban tenyleg csak akkor ellentmondani (ellent cselekedni...), ha nagyon muszaj... Husvet hetfore is pikiniket tervezunk baratokkal, ugyhogy ez ugyben holnap meg ossze is kellene ulni veluk egyeztetni, mert ha megsem megyunk (miattuk...), akkor nekem kell megint kutatni, hogy akkor mi kulon hova menjunk, mert menni mindenkepp szeretnenk! (Egyszer igy halogattunk, halogattunk egy kirandulast mignem begurultam es azt mondtam, hogy hat igy aztan soha sehova nem fogunk elmenni, ha mindig csak holnapra hagyunk mindent! A manak kell elni, nem idegeskedni, ami belefer a napba, azt megcsinalni, nem eroltetni tul magunkat es quality szuneteket tartani idonkent, lehetoleg termeszetben, ahol az ember kiengedheti a gozt az agyabol es melyeket lelegezhet a friss levegobol! Igazam van, nem?)
...Tegnap este nagy es nehez megprobaltatasok utan felhivott Skype-on az egyik nemetorszagi nagynenem... :o) Azert ment nehezen, mert vagy 20-szor csorgott, en jelentkeztem es senki nem szolt bele... Tudtam, hogy a hiba nem az en keszulekemben van, hiszen en hasznalom es senki nem panaszkodik, aztan mire vegre beleszolt a nenikem, hat nagy rohogesben tort ki egybol es azzal magyarazkodott, hogy o meg uj ebben az egesz internet izeben es nem ertette miert nem hall, aztan meglatta a fejhallgatot, ahogy ott fekszik artatlanul es rajott, hogy azt meg fel kellene tenni a fulere!!! Congratulation!!! :o) Na innentol aztan kamerazas indult, oriasi tere-fere minden marhasagrol es vagy 2 orat dumcsiztunk, tanitgattam nehany trukkre a nettel kapcsolatban, vegigneztuk vagy 5 albumunkat, kellett meselnem rola, hogy ki-kicsoda, de jol elvoltunk... :o)
...Ma tavaszi nagytakaritas van napirenden, aminek egy resze mar tegnap delutan elkezdodott (deltol lett ujra viz!!!), ugyhogy tegnap mar mostam kettot, majd este meg egyet, mert anyos letelefonalt, hogy ugy latja leszakadt a szaritokotel (pont az agynemus...) es mehettem osszeszedni a porbol es ujra mosni... No de nem baj ez, hisz van mar viiiiiz! :o) Aztan ma jonnek a fuggonyok, ablakok, porzsivozas, felmosas (utobbi kettot Husvetig meg legalabb 3-szor le kell jatszanom...), de tegnap is nagy melot vegeztem, feng shuis kiszortirozast a fiokokbol, felesleges papirokat, felvittem ide mar nem kello dolgokat, hogy kozelebb legyenek majd amikor koltozunk - valamikor - be az ujba... Aztan forditottam, mint a bajnok, de meg mindig nincs keszen teljesen... Kutatok a naszutas ajanlatok utan, de Anitam meggyozott, hogy neeee orszagon belul maradjunk, mert most meg megtehetjuk, hogy pl. felulunk a repcsire es legalabb emberem is lat valami mast egy kicsit, aztan majd ha baby lesz egy darabig ugysem repulunk mert - idezem Anitat: "ha lehet én elfogom kerülni, hogy kb 2 éves koráig repülõn menjek a babával, mert az õ fülükben ezek a kis porcok, csontok, hallójárat nem kialakult még, az még rendezõdik, hogy olyan legyen, mint egy felnõtté, így nem hiszem, hogy a babákat nem viseli meg a repülés. " Megfontolando sorok, ugyhogy azt hiszem tenyleg jobb, ha addig szallunk, amig lehet!!! :o)
Mellesleg Anita reggel irt, hogy ma meglatogat, mert a parjanak itt van munkaja, ugyhogy most be is fejezem es igyekszem addig tenni egy kis rendet!
Kellemes elottunk allo hetveget kivanunk mindenkinek! ♥

No comments: