Saturday 15 March 2008

Jon a Husvet es itt volt az Anita is! :o)

...Tegnap reggel turboba kapcsoltam es megejtettem a Husvet elott szokasos ablak-fuggonymosassal egybekotott nagytakaritast (ami ha mar fenn lakunk fuggonymosasos resz nelkul zajlik majd, mert ott terveim szerint nem fuggonyok lesznek, viszont lesz egy csomo ablak...) Szoval tegnap elegedett voltam a teljesitmenyemmel, mert ugy tunt, hogy nagyon hamar csinaltam nagyon sok hasznos es reg nem vegzett dolgot... Ugy kezdtem, hogy teregettem, vasaltam (ez volt a bemelegites...), aztan jott a portalanitas, a tuzhely lesikalasa, a mikro belsejenek meg a csorogtetonek kipucolasa, aztan fuggonymosas, teregetes, ablakpucolas (mert szep napos ido volt, hat ki kellett hasznalni erre...), utana fuggonyok visszaaggatasa, porszivozas, furdosikalas es vegul felmosas es husveti dekoraciok kiasasa a tarolobol, amikkel kapcsolatban ert egy kis meglepi is! :o) Kepzeljetek el, ki tudja miota volt egy linzertesztas baranykam meg egy kacsam, amiknek franciadrazse szeme volt es draga Kallai Mara nenim csinalta ezerszamra mindenkinek aki kedves neki (kb. az egesz vilagnak!) meg jo regen... Hat ezzel semmi gond nem is volt, mert nehany Husveton at diszitette az egyik kiskosarkankat, mignem iden porra valt... :o( Nezem: valami kis "griz"-szeruseggel van tele a dekoracios doboz meg nehany sarga kiscsibe is kidekoralta magat vele... Nezem a baranykat kozelebbrol: hat nem tiszta lyukacsos es itt-ott kikandikal belole egy-egy kukac!!! :o( Na basszus, ugy kidobtam, hogy csak na! Ilyenek laktak valamikor a konyhaszekrenyben is, erre most atkoltoztek a bariba, aki nem is egy helysegben "lakott" velunk... Szoval kukactalanitottam, aztan ami meg mentheto volt, abbol osszedobtam korulbelul az idei asztaldiszeket, de meg csak kb., mert kell venni egy kis csokinyuszkat meg csokitojcsikat, amik szinten bekerulnek a kosarkakba disznek, de ezt majd a jovo heten! :o) Ember kapott 400 penzt (nem tudom most hogy all az arfolyam, de 40 Ft-tal szamolva (ami elegge felkerekites...) olyan 16 rugo lehet magyar penzben...) a munkahelyetol vasarlasi utalvany formajaban, ugyhogy a jovo het egyik programja kigondolni mi az a 2! (nem tobb...) suti amit elkeszitek Husvetra es mi kell meg az unnephez, aztan elmenni bevasarolni... Na de valtsunk temat:
Fel 4-kor berobogott Anita, atvergodott a macskakon az udvaron aztan egybol nyomtam a kezebe 2 kukat, hogy legyszi segits, mert egyedul nem birom... :o) Ezuton is kosssz! :o) Es bocs... :o) Na, szoval kivittuk a fejenkent 2 kukaszacskot a kontenerhez, aztan elindultunk setalni... Az ido meg mindig nagyon szep volt, de itt-ott kisse szeles... Meg alig leptunk kettot, mar osszefutottunk a munkabol hazaerkezo kedvesemmel, aki elulso rendszamtabla nelkul szandekozott hazaerni, de nagy szerencse, hogy talalkoztunk, mert ha beparkol, akkor mar nem veszi eszre, hogy elhagyta, ki tudja meglenne-e meg valaha... Ugyhogy ahogy befordult, egybol vissza is es elment rendszamot keresni (tudta am, hol hagyhatta el, mert utolag mondta, hogy hallotta, mintha valami fem zorgot volna, de azt hitte valami volt az uton...) :o) Vakeger! :o) A tabla meglett! :o) Anitaval meg folytattuk a setat meg a vad sparga gyujtest, ami bazi nehez feladat ket ilyen profi bennszulottnek, mint mi ketten, tehat sikerult talalnunk fejenkent 4-et!!! Wow!!! :o) Az enyemrol le is mondtam Anita reszere, erre itthon betettuk vizbe es itt maradt az osszes... :o( Na majd legkozelebb... :o( A seta viszont nagyon jol esett, legalabbis nekem, de biztos Neki is... Az ido szep volt, megmutattam Anitanak a roplabda palyat a tengerpart feletti kis erdo szelen es megbeszeltuk, hogy majd fogunk itt tollasozni, csak kuldje a T-Com az utoket! Ja! Basszus, nem is utoket rendeltem, hanem strand torolkozot (T-Comos rozsaszin) meg feketes-rozsaszinu hatizsakot!!! Van valami pontgyujtes itt nalunk (lehet otthon is???) ahol 1 pont 1 penznek szamit es majus ota gyujtjuk, de most kiuritettem es varom amit valasztottunk aztan gyurunk tovabb a tollasert! :o) Csinaltunk nehany fotot, lencsevegre kaptam nehany viragot is meg egy kis tengert, aztan szepen el is ment vagy 2 ora ha nem tobb, mire hazaertunk teazni es turizni! :o) (...Mert en is szetvalogattam nehany mar nem kello ruhadarabot... Panka effektus!) Delutan Anitam erosen probalkozott angolul kommunikalni a Rudival aki beismerte, hogy muszaj lesz gyakorolnia, mert sokat felejtett... :o) Azert erteni ert mindent, de dumalni kisse nehezkes... :o) Mindegy! A lenyeget megertette es megpuhitottuk naszut ugyben is :o) igy az van, hogy nem maradunk orszagon belul megsem, de en vagyok, akinek az egeszet meg kell szerveznie es neki mar csak idopontot kell majd mondani es kezebe adni a repjegyet, mint a filmekben! :o) (Persze ahhoz, hogy asszonyka szervezkedni tudjon, eloszor kophetne egy datumot, hogy mikor szandekozik oltar ele vinni, mert elvileg a naszut az az eskuvo utan esedekes... Bar nagyon ugy tunik, hogy a templomi eskuvo idopontjat (es az egesz musort utana meg elotte...) szinten nekem kell majd lekottaznom... :o( Hiaba: Feeeerfiak! :o(
Ja, es meg valami ami a tegnapi nap fenypontja!!! :o) Rohogni fogtok! Aki mar jart itt, az tudja, hogy milyen szuk kis utca vezet az udvarunkba (eppen csak elfer egy auto, ami altalaban apose vagy a mienk, amikor bevasarlasbol beallunk, hogy ne kelljen kezben cipelni kintrol az erdos resz felol...) Erre tegnap nezek ki a furdo ablakan, all egy magyar rendszamu Passat! Azt hittem, rosszul latok tan, de tenyleg magyar rendszama volt... Gondolkodoba estem, hogy vajon kie lehet, mert en aztan senkit nem varok ma csak az Anitat, de o nem all be ide egeszen... Hmmm... Fura... Mar kezdtem gyomorgorcsot kapni, mert ereztem, hogy valaki biztos engem akar, tuti tolmacsolnom kell menni es ha ez igy van, akkor agyverzest kapk menten, mert utalom az ilyen elore meg nem beszelt meglepeteseket!!! Azert bocs, de nekem is van maganeletem es most per pillanat varom a baratnomet es senki miatt nem valtoztatok musort! Erre megyek ki az utolso megszaradt fuggonyert erre anyosektol jon kifele egy kis "enyhen barna magyar gyerek", egy roma pasi, aki a kezeben tart valami prospektust... Felenken (tort horvattal...) erdeklodik, hogy esetleg nincs-e szuksegem nagyon olcson jo edenyekre vagy valamire, mire mondom, hogy nincs es kerdezem, hogy az ove-e az auto az udvar elott... Kiderult, hogy igen es mikor megkerdezte, hogy utban van-e, mar magyarul mondtam, hogy aaa, nem, dehogy, csak mar agyaltam, hogy ki keres es hol, mert en nem tudok rola... Szegenykem, ugy meglepodott, hogy mikor valaszoltam, hogy honnan vagyok, visszakerdezett kisse osszevissza keverve a szavakat ("Banyarabol???" - mondta o, Baranya helyett... Bar lehet, hogy anyosektol lejovet meg nagyon a "banya" hatasa alatt volt... :o) Rossz vagyok, tudom! Bocsi...) O meg szegedi... Ennyi. Mai elmeny... :o)
Aztan megerkezett Anita es egybol anyos is csorgott, hogy vettek valamit, jojjek fel megnezni, mire leszavaztam, hogy tudom, biztos edenyt a fickotol, de most en nem erek ra, mert vemdegem van, majd este... Este meg nem mentem mar, de majd ha mar nagyon nem birja ki, tuti, hogy le fog rohanni vele megmutatni... Mert o ilyen...
Aztan tegnap meg anyukammal is lattuk egymast egy kis tere-ferere a Skype-on at, jott egy meghivasunk az egyik masik nagynenemhez Nemetorszagba a husveti lapja aljan, tehat van hova menni, ha kedvunk szottyan, raadasul ok a Holland hatar mellett elnek, igy egybol mehetnenk majd tulipanokat, malmokat meg fapapucsokat csodalni, nem beszelve a legalis drogokrol! :o) Egeszen jo kis mozgalmas nap volt... :o)
Ma szombat van, az ido ma is csudajo, de nem megyunk sehova, majd inkabb holnap, ma meg csiszoljuk a falakat es jon ra az utolso adag: "finom-glett!" (Bar nem tudom mitol finom, de majd nyilatkozom, ha kostoltam!) :o)
Bucsuzoul itt van nehany kep tegnaprol:





No comments: