Monday 3 March 2008

Vasarnapi piknikezes a parton...

...Tegnap jo koran kezdtem a napot. Meg sosem keltem ennel elobb, de valahogy ugy jott ki a lepes, hogy en tegnap mar hajnali 3.45-kor kialudtan ebredtem vagy legalabbis igy ereztem az elejen... Szepen felkeltem, foztem egy kavet, kicsit furcsaltam, hogy sotet van meg, hiszen mas reggeleken mar beszurodik nemi feny a spalettakon keresztul, de ez - gondoltam - valoszinuleg a napfogyatkozas reggele lehetett??? Ki tudja... Na, amikor leultem a kavemmal a gep ele es meglattam a jobb also sarokban az orat, rajottem, hogy nincs is napfogyi, csak eppen keso ejszaka vagy inkabb nagyon kora hajnal... Na de ha mar igy illatozik a kavem es gepnel vagyok, hat hadd legyen mar hasznos ez a nehany ora, amig a Rudi is felkel (majd 10-kor...), aztan indulas fel melozni a lakason... (Ekkor meg nem tudtam, hogy akkor most megis jonnek a lanyok ma vagy beteg a kis Venci es majd inkabb a heten...) No, szepen leforditottam jo 15 oldalt a fogaszatos weboldalbol, ami tartott vagy 2,5 orat, de reggel 6.30-kor ram szolt a biologiai oram, hogy most aztan mar tenyleg indulas lefekudni, ha nem akarok fenn kidolni a szigeteles kozben... 10-ig aludtam... Edesen! Sokkal jobban, mint este, amikor felporogve lefekszem es meg orakon at nem tudok elaludni csak forgolodok es tervezgetek... Kozben a Rudi is fenn volt ejjel es nezett nagyokat, hogy most en vagyok-e a hulye vagy a tukor gorbe??? Mondtam neki, hogy sorry, de ejszakai muszakban vagyok, ertsen meg, aztan talalkozunk reggel! :o) Reggel aztan szetszortam nehany sms-t, hogy tudjam mit kezdjek ma magammal? Oltozzek munkasruhaba es folyt.kov. a Felujitas cimu filmsorozatban vagy alljak neki osszekapni gyorsan a hetek ota nem takaritott lakast, mert ma jonnek a lanyok? Aztan irt a Reni, hogy pacikat megeteti es jonnek! Anita meg nem tudta, pedig Reni szokta ut kozben osszeszedni Ot is, ugyhogy irtam Neki is, hogy keszuljon, mert jon majd a Reni es jonnek es en mindjart fozok es aztan megyunk ki, mert bun lenne ezt a gyonyoru napot nem kihasznalni! :o)
Egybol neki is alltunk takaritani, a dragam magatol ajanlotta, hogy segit, amibol az lett, hogy o porszivozott ki, o sikalta ki a furdot es kivitte a szemetet es hozott meg egy csomag rakot a boltbol (ami meg nyitva van, pedig elvileg vasarnap nem tarthatnak nyitva, na de lehet ez meg nem kerult bevezetesre...) En portalanitottam, mosogattam, aztan felmostam es nekiestem az ebednek... Kozben a zuram kitalalta, hogy menjunk foldert az aloe veranak, mert hiaba vett kaspot, amikor szegeny virag mar el fog hervadni a vizben, amiben all mar hetek ota... Ugyhogy elmentunk foldet asni (ne rohogjetek! ez itt nem egy konnyu feladat!) Mire felleltuk, honnan lehet hozni, jaj, aztan kiasni, de nincs is nagyon, csak a felszinen, alatta ko kovon, sziklas reszek, anyaaaam! Na de nagy nehezen megtoltottuk azt a kaspot es voila: az aloe mar be is van ultetve! Jol megontoztuk es most 2 hetig nem kell! :o)
A lanyok elszuttyogtak idefele, de vegul szerencsesen megerkeztek... :o) Venci jokedvu volt egeszen estig, amikor mehetnekje tamadt es muszaj volt indulniuk miatta... Nagyon kis vidam es jokedvu baba kulonben es jol tudtam: 1 eves lesz marcius 25-en, tehat megyunk a farmra szulinapi partyzni!!! :o)
Szoval ideertek a lanyok, gyors megebedeltettem oket (mert mi mar elobb ettunk, aztan Rudikam lelepett setalni meg haverozni, hiszen ha en is pihizek ma, hat akkor o is, ennyi jar, hisz jo tempot diktalunk fent!) Anitatol kaptam csalanteat meg magyar csokit!!! :o) Mar sok lesz a jobol szamomra, na de igyekszem semmit nem hagyni viszonzatlanul, ugyhogy idonkent en is ellatom nemi joval, mint pl. egy kis tintahallal, amikor ujra lesz akkor megint citrommal par korben... :o) Renitol szulinapomra kaptam egy cuki bogret alatettel, mellekelem a kepen! Ugye milyen kis vidam? Tok jo! Most epp abban iszom a reggeli kavet... Melle 2 kocka Anitas Szerencsi etcsoki... :o) Most ilyen onkenyeztetesre vagytam, hisz sokat melozunk ujabban, ram fert... :o) Ebedre a lanyoknak rakos tejszines fokhagymas szoszos zold tesztat csinaltam, utana egybol mentunk a Sarkanyszem-tohoz meg a partra piknikezni! :o) Vittunk almat, kekszet, narancsot, igazi piknik! Csak epp kiskosarunk nem volt hozza, hanem a hatizsak! Nagyon jot beszelgettunk, mindnyajunknak hianyzott mar, Reninek foleg, hiszen o a mult heten nem is tudott eljonni a Pankaekhoz a citybe... Mi azert ott mar kidumaltuk kicsit magunkat! Ut kozben mellenk szegodott meg egy kutyus, akit eloszor elzavart a Floppy de aztan osszehaverkodtak a parton ok is... :o) Kesobb meg felsetaltunk a kapolnahoz, de az mar egy nagy falatnak tunt, mert oda hosszu a seta es mar a nap is lement, faradtak voltunk es faztunk is kicsit... Delutan viszont szuper tavaszias ido volt, rovidujjuban lehetett lenni, nagyon klassz volt! :o)
Estefele amikor hazaertunk, meg egy kicsit dumcsiztunk, ettunk, aztan megjott Rudi is, csinaltunk emlekbe Vencis kepet! :o) O is evett, aztan megneztuk Anitanak az eskuvoi CD-jet! Nagyon csinos mennyasszonka volt! :o) En is elkezdtem lemondani nehany ruhadarabrol, amit a lanyok orokoltek, Reninek meg a Pankatol megmentett nehany kisebb meretu peldany jutott, de jol fog jonni! :o) Szerintem tok jo dolog ez a second handezes! Otthon van egy nagyon klassz ilyen bolt, angol ruhakkal es nagyon olcson lehet kapni! Imadom! Minden alkalommal bemegyek, ha otthon vagyunk Magyarorszagon... Most is tervezem, mert fel kellene tankolnom rovid gatyakbol meg nyari felsokbol, nemi kis ruhabol, mert most, hogy fogytam ujra kedvet kaptam egy kis ruhatar boviteshez, amig sorra nem kerulnek a kismamaruhak, addig meg akarok egy kicsit csinizni is neha... :o)
Na, fel tiz... Kicsit Skypeolok is kozben a Dorkaval irasban, megdumaltuk, hogy ha majusban hazamegyunk, egyik nap csinalunk a Markonak 3 eves szulinapi bulit a kertben es lesz sutes, fozes meg sok-sok szomszedgyerek es ezret fogunk fenykepezni Neki emlekbe!!! :o)
Most bucsuzom, var a melo, anyosek ma nincsenek itthon, ezt az iment kozolte a zart ablakon at orditva szokas szerint, pedig a Rudi meg alszik... :o( Sajnos mindig kihoz a sodrombol valami kis "aprosaggal", de hat o mar csak ilyen... Nehez egy cetlire rairni, hogy "Elmentunk a varosba, ne keressetek ma!" Nem mintha erdekelne, nem mintha muszaj lenne beszamolnia rola, nem is mintha keresnenk, de azert lehet felkinalom ezt a lehetoseget, hogy a jovoben ha kozlendoje van, irja le es tegye az ajtonk ele... Lehet el sem olvassuk, de azert jobb lenne, mint ebresztgetni ilyen marhasagokkal... (Fuuu, most megint felhuztam magam... Tegnap pedig pont errol beszelgettunk a lanyokkal tobbek kozott, hogy hogyan reagaljuk le anyosnak a betolakodasat! :o) Reni mar profi ebben, en alakulok, Anita meg meg fel, hogy ez orokke igy fog menni, de nem, nem lesz igy mindig es bizom benne, hogy sokkal jobb lesz mostantol, hogy megmondtak anyoseknak, hogy osszehazasodtak! :o))

1 comment:

Reni said...

Jól néztek ki A Babával együtt!