Tuesday 22 April 2008

Csucsformaban! :o)

...Itt ulok egy nagy rakas villanyszamla kozt, ugyanis nem volt eleg az egesz delelott meg a a delutan fele, amikor is ugy takaritottam, mintha kergetnenek, furdot sikaltam, porszivoztam, felmostam, portalanitottam, mostam, teregettem es az elozo adagbol a megszaradtakat vasaltam... Ezen kivul: foztem is es felcipeltem egy csomo ruhat (egy emelettel feljebb, mert ezek most mar/meg nagyok ram vagy mar tul melegek a tavaszias idojarashoz...) :o) Ebed utan szusszanasnyi szunetet tartottunk (emesztesi szakasz, amely pihenest igenyel altalaban es mi ezt szepen be is tartjuk... :o)), majd nekiestem az 5 db neszeszeremnek es lenduletbol 3 lett csak belole, ugyanis hajlamosak vagyunk benne hagyni szemetet, megbontott fogkremek dobozat, aztan csodalkozunk, ha semmi nincs meg... Szamvetest vegeztem a make-up keszletemmel is es boldogan nyugtaztam, hogy azert a kovetkezo fel ev melos asszonyi letemhez meg van valamennyi sminkem... Nem sok, de pont fel ev alatt el is fog szepen fogyni es ez volna a celom egyben, mivel vannak koztuk meg olyan ruzsok meg szemfestekek is, amiket meg foiskola elso eveiben hasznaltam, ugyhogy ideje volna ezeket kivegezni! :o) Remelem azert nem olyan oregek meg, hogy allergias kiuteseim legyenek toluk! :o) Majd meglatjuk... :o)
Szoval igen, ez egy ilyen rendrakos nap (volt), meg gyorsan befejezem a villanyszamlakat, amiket a zuramnak szortirozok holnapra, mig o fenn, a leendo feszkunkben alkot valamit, hogy haladjunk azzal is...
Holnap reggel anyosekkal megyek be a varosba... Inteznem kell nehany hivatalos dolgot, majd delutan ismet lakasozas, csutortokon reggel fogaszat, penteken meg bemegyek a leendo munkahelyemre egy tiszteletkorre, hogy azert erezzek, hogy erdeklodom, nem fogok pont az elso munkanapomon beesni, semmi elozetes egyeztetes nelkul... :o) Szombaton megy ki nehany "hajonk" (a cegtol...), ugyhogy szombatra eleve behivtak, hogy jojjek megtanulni a munkanak ezt a reszet... :o) Hetfotol meg komoly, meloba jaro biznicvumenne valok, amitol jujj, mar most kicsit felek... Na nem a melo reszetol, hanem ettol az egesz brand new uj szitutol, hogy innentol kezdve en fel even at dolgozni fogok jarni szinte minden nap es kozben ugyanugy zajlik az eletunk, ugyanugy kell majd a lakast is rendben tartani, fozni ugyan ritkabban kell, mert anyos atvallalta a heti 3-szori vendegul latasunkat, a tobbi napokon meg magam szeretnek osszeutni valami vitamindusat es valtozatosat (mivel ugye anyos ebedjei altalaban hal meg mangold kulonfele formaiban...) :o)
Tegnap voltunk bevasarolni, kiloszamra a muzliszeleteket, mintha ettol fuggne, hogy joltaplaltak legyunk ha mar en is dolgozom... :o) Bar lehet, hogy valoban ettol fugg... Mar kitalaltuk, hogy fogunk vinni minden nap valami elelmet magunkkal, foleg muzliszeletet meg gyumolcsot, gabonas kekszet... Lenyeg, hogy nem szabad hagyni, hogy leessen a cukrunk :o) es gondoskodni kell a megfelelo mennyisegu folyadekrol is, mivel ugye nagyreszt nyar lesz es tuzo napsutes es azert nem garancia, hogy minden hajot csak az iroda ablakan keresztul kell csak neznem... :o)
Huu, nem is tudom leirni, hogy mennyire varom mar ezt a melos idoszakot! Jol fog jonni anyagilag is meg onbecsulesileg is! :o) Pont ez hianyzott az eletembol es milyen jokor jott! :o) Annak kimondottan orulok - vagyis: megnyugtato -, hogy nem orokos munka, mert azt nem szeretem... :o) Na, nem azert, mert mar eleget dolgoztam eletemben, hanem azert, mert en olyan vagyok, hogy nem birok sokaig egy helyen megmaradni, nem birom ha valami mar nagyon "rutinna" valik, olyankor muszajt erzek valtoztatni (kivetel ez alol a zuram, mert ot le nem cserelnem senkiert es semmiert!) :o) Szoval sokkal jobb "szajizzel" megyek igy neki ennek az egesznek, hogy tudom: oktober vegeig tart es ennyi egyelore, mert az valahogy kiszamithato es tudok utana tervezni dolgokat, utazasokat, csaladalapitast stb. Aztan ha jovore kellek es meg kepes leszek itt dolgozni, majd ujra felvesznek... :o) Csak ez a burokracias huho elotte nem nagyon kellene, mert mintha nemreg vegeztem volna a hivatalos dolgaimmal es most ujra van miket intezni, es ettol vagyok mar elore rosszul...
Na most bucsukonnyek, en meg megyek fel, meglesem, hogy halad a kedvesem a feszekrakassal... :o)

1 comment:

Reni said...

Érezd jól magadat a munkahelyeden!!!